Ik zie mijn date volgend weekend waarschijnlijk weer
Duurt nog wel lang (tot nu toe tussen elke date 2 weken haha), maar dat is niet anders. Hij is nu heel erg druk, dus doordeweeks is voor hem niet echt een optie en dit weekend had hij al andere plannen. Vond het fijn dat ik het er even met hem over gehad heb, toch even wat meer zekerheid.
, Het is echt een leuke jongen in het begin een beetje stiller en daar hou dan weer niet zo van. Maar na kwariertje is hij gelukkig ontspannen en kan die mij te minste ook wat teasen. Ik heb echt uitdaging nog dus hoop dat hij dat ook kan bieden. Echt een verliefd gevoel is er nog niet genoeg denk ik, maar ik voel me op me gemak en fijn bij hem. Ik vind het ook zeker leuk om hem vaker te zien dat is voor nu voldoende.
in 1,5 week tijd..
je hoort het helaas vaker... super rot dat het jou moest overkomen. Je denkt altijd, ik voel het vast wel aan of het goed zit of niet, maar zo zie je maar weer, dat is niet altijd het geval. Ik ben nogal een doemdenker en hou dit soort scenario's altijd in mijn gedachten, wat ook niet goed is, maar extra alert zijn kan nooit kwaad in mijn ogen.
Sommige mannen zijn niet normaal...