Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:28

Je kan altijd eens peilen hoe hij erin staat Anne! Staat hij open voor meer, dan kun je het proberen en ander genieten hoe het nu gaat :j

Ik zie mijn date volgend weekend waarschijnlijk weer :) Duurt nog wel lang (tot nu toe tussen elke date 2 weken haha), maar dat is niet anders. Hij is nu heel erg druk, dus doordeweeks is voor hem niet echt een optie en dit weekend had hij al andere plannen.
Vond het fijn dat ik het er even met hem over gehad heb, toch even wat meer zekerheid.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:45

Wel duidelijkheid dus Yvanka! Fijn!

Anne, ik ga mee met Yvette, lekker van genieten. Volgens mij ben je jezelf aan het aanpraten dat het niks wordt. Maar op die manier gaat het natuurlijk ook niks worden.

Ik ben echt de dagen aan het aftellen tot zondag. Het klikt op app nog steeds super, ben echt zo benieuwd of in echt ook zo is.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:22

@anne, ik gok er ook op hoor dat dit wel eens iets kan gaan worden met de barman. Hou je gevoelens niet teveel tegen want dan krijgt hij juist misschien de indruk dat je absoluut niks serieus wilt en verpest je je kans.

@linoleum, leuk Lino! Wat gaan jullie doen?

Ik heb morgenavond weer een date, best wel spannend...

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:23

Floor, we gaan naar pretpark. Dus mooi ook wat doen :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:03

Ik kom me ook even melden.
Had een tijdje Tinder en Badoo.
Vanaf eind augustus iets van 8 verschillende mannen ontmoet en uiteindelijk was ik het wel een beetje beu, alles verwijderd.

Zat ik gisteren in de trein en dacht; ik verveel me, laat ik Tinder weer installeren. Een aantal matches verder begon er eentje te kletsen en dat lijkt wel te klikken en mogelijk hebben we vandaag onze eerste ontmoeting :)

Ik ben ook benieuwd naar al jullie verhalen, dus hopelijk kan ik hier gezellig inspringen en horen wat jullie ervaringen zijn.

Iruss94

Zo 5 dates verder :o , Het is echt een leuke jongen in het begin een beetje stiller en daar hou dan weer niet zo van. Maar na kwariertje is hij gelukkig ontspannen en kan die mij te minste ook wat teasen. Ik heb echt uitdaging nog dus hoop dat hij dat ook kan bieden. Echt een verliefd gevoel is er nog niet genoeg denk ik, maar ik voel me op me gemak en fijn bij hem. Ik vind het ook zeker leuk om hem vaker te zien dat is voor nu voldoende.

Iruss94

Fem schreef:
Ik kom me ook even melden.
Had een tijdje Tinder en Badoo.
Vanaf eind augustus iets van 8 verschillende mannen ontmoet en uiteindelijk was ik het wel een beetje beu, alles verwijderd.

Zat ik gisteren in de trein en dacht; ik verveel me, laat ik Tinder weer installeren. Een aantal matches verder begon er eentje te kletsen en dat lijkt wel te klikken en mogelijk hebben we vandaag onze eerste ontmoeting :)

Ik ben ook benieuwd naar al jullie verhalen, dus hopelijk kan ik hier gezellig inspringen en horen wat jullie ervaringen zijn.

A spannend succes vanavond !

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:11

Fem, leuk! Veel plezier alvast!

Iruss, leuk dat daten goed gaat :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:13

Dat heb je snel gefixt Fem? :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:15

Yvankaxx jammer dat er zo'n tijd tussen zit maar soms is het niet anders, ik heb dat ook met daten. Heb een behoorlijk druk leven dus tis best lastig plannen..

linoleum gelukkig is het zo zondag haha.. voor je het weet is het zover!

Fem welkom! Jij gaat snel haha.. gisteren een match en vandaag misschien ontmoeten. Veel plezier!!

Iruss94 jammer dat je nog niet echt een verliefd gevoel hebt na 5 dates.. maar als het verder goed voelt dan lekker zo laten, wie weet komt het nog, wie weet niet, als je maar geniet van de tijd samen :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:42

Ik heb iemand wel eens op dezelfde dag nog ontmoet. Als het klikt is het fijner om irl verder te praten.

Zelf ben ik ff niet zo actief. Druk met een nieuwe baan :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:02

Olympia schreef:
Ik heb iemand wel eens op dezelfde dag nog ontmoet. Als het klikt is het fijner om irl verder te praten.

Zelf ben ik ff niet zo actief. Druk met een nieuwe baan :)

Ik ook, enige reden dat nu zo lang duurt is omdat hij vanaf dat we zijn begonnen te chatten hij al 4 dagen in Griekenland was en nu aantal dagen in Duitsland :') in 1,5 week tijd..

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 11:12

Ik wil ook effe mijn ervaring kwijt met Tinder.
Helaas deze zomer geen hele fijne ervaring gehad.

Ik ben al anderhalf jaar single en niet speciaal op zoek, in die periode via Tinder slechts met 2 jongens afgesproken.

Ik had een match begin december 2016 met een jongen die me het type leek waar ik voor viel.
Hele leuke en enorme babbels gehad en we planden om af te spreken om eind december een Kerstmarkt te doen samen als eerste date.
De dag zelf kreeg ik jammer genoeg bericht dat het niet zou passen voor hem.
Goed, kan gebeuren en ik heb het dan ook een beetje zo gelaten.
Nog wat heen en weer gechat samen maar niet meer afgesproken.

Ik merkte dat hij opeens een vriendin had in februari en ik vond het voor de goede verstandhouding, gewoon beter om hem niet meer te sturen, Facebook te ontvrienden en dit enkel omdat ik het respectvoller vond dat hij zich op zijn relatie kon concentreren.
We waren wel nog elkaars volgers op IG.

Na enige tijd is die relatie dan ook stukgelopen doordat zijn vriendin aan de drugs zou gezeten hebben... zei hij me.

We kwamen elkaar weer tegen op Tinder en voor de lol swipe je wel is terug groen ipv rood en het werd weer een match.
Ik spreek dan over juni 2017 ondertussen.
We besluiten dan uiteindelijk eind juni af te spreken nadat we weer hele lange en dagenlange gesprekken hadden.
Ik ben niet het type die meteen wilt afspreken maar ik zoek eerst uit of het zou klikken tijdens de gesprekken.
Onze eerste date was geweldig leuk! alles verliep zoals het moest zijn.
Er volgde dan nog een date bij me thuis en ik ging dan ook nog is zijn kant uit.
Tijdens mijn kampioenschap is hij ook een avond opgereden en hielp hij me nog dotjes uit te trekken in de manen.
Heel erg lieve jongen... dacht ik, eentje die niet vies was van de paarden.
De gesprekken werden serieuzer, het contact werd ook lichamelijk serieuzer zeg maar.
Ik kreeg verklaringen waar ik van dacht... dit is misschien te snel maar goed, we zien wel.
Ik gaf de vrouwelijke aandacht die hij kreeg, zelf niet te veel aandacht (mezelf kennende zou ik er gek van worden)
Het licht ging plots uit op 10 september 2017, we gingen die dag afspreken en hij liet me staan dus ik ging niet thuis zitten die dag (zondag) en ik bezocht dan enkele vrienden van me.
Helaas was hij blijkbaar zo jaloers (lees: ik mocht niet zomaar wat posten op mijn IG) dus die dag werd ik op kant geschoven en ik hoorde er niets meer van.
Mij goed, niet echt iets waar ik van wakker lag, ik had al door dat hij soms impulsief was.
Ik heb geleerd van niet meer achter iemand aan te lopen want als hij je echt wilt dan laat hij van zich wat horen.
1 week, 2 weken, 3 weken gingen voorbij en dus had ik er mij een punt van gemaakt, deze kerel negeerde me zonder enige reden dus voor mij was dit ook klaar.
ik vertrok eind september naar Amerika voor 3 weken, ik keek zo hard uit naar mijn reis maar ergens begin oktober ontvang ik een berichtje op fb van een lieve dame die echt haar moed bij elkaar had geraapt om me te sturen.
Ze vroeg me of ik tijdens die periode ook dates had met die jongen, uiteraard had ik dates en niet enkel een glaasje drinken maar ook intiem geweest met hem.
Ze bevestigde me dat ze dus ook gelijk met mij aan het daten was met hem en ook niet enkel een glaasje dronk.
we hebben lange gesprekken gehad en we wisselden de printscreens uit en het was belachelijk voor woorden. hij sms'te exact hetzelfde, dezelfde quotes naar ons beiden, we waren exclusief van hem blablabla...
Nuja... oké echt officieel waren we niet samen in mijn ogen. Ik was wel geschrokken dat hij me dit aangedaan had terwijl hij me zelf zijn vriendin noemde, ik viel gewoon als een blok voor zijn charmes en zo zij ook.
de dame die me contacteerde had blijkbaar wel heel zijn IG en FB uitgepluisd en had een foto van ons beiden gezien op mijn IG.
Ze wist me nog 7 namen van andere vrouwen door te spelen en ik trok zelf mijn stoute schoenen aan en stuurde deze meisjes allemaal een bericht, jullie zouden denken waarom doe je dat? wel we hebben beiden een SOA test gedaan, gelukkig negatief allemaal maar de dame zelf had een schimmelinfectie en ik vond wel ergens dat het onze plicht was om meisjes te verwittigen.
zo gezegd, zo gedaan en ik kreeg van enkele dames een antwoord.
Nu om een lang verhaal kort te maken we waren uiteindelijk met 5 vrouwen gelijktijdig en 1tje in Spanje toen hij met ons aan het werk was.
Sinds begin september had hij zelf een relatie met een meisje waar we niks vanaf wisten.
Toen ze mijn bericht las zat hij naast haar en ik heb wel 1000x sorry gezegd en dat het zeker niet de bedoeling was om tussenbeide te komen want voor mij was dit al lang klaar maar hij bleek dus met meiden nog te willen afspreken terwijl hij al met iemand 'was'.
Toen ik eens bij hem kwam had hij een 'etentje', bleek dus achteraf dat hij gewoon vlak voor me een andere date had.

Het is een hele grote soep geworden, ik werd zelf aangeklaagd door hem (tot nu toe nog altijd niets gekregen van de politie)

Waarom schrijf ik dit van me af...

Niet elke jongen is verkeerd op Tinder, begrijp me zeker niet verkeerd. Ik heb er ook vrienden aan overgehouden ondertussen waar ik super dankbaar om ben maar ik wil jullie gewoon even laten weten dat je echt voorzichtig moet zijn.
Ga nooit te snel in op iemand die je niet kent en zeker... doe het altijd veilig.
Ik ben niet gekwetst om het feit dat ik niet de enige was, echter voel ik me (mis)bruikt emotioneel en seksueel.

Ik probeer ook telkens te kijken op Tinder of we gemeenschappelijke vrienden hebben en ik zoek meestal wel wat uit op google, alleen deze ene keer niet genoeg.
Sommige moeten echt maanden wachten om af te spreken omdat ik niet overhaast wil gaan maar dan bega ik toch nog een fout.

Gelukkig is het nu rustig allemaal want mijn reis heeft er wel onder geleden dus dat neem ik hem ook kwalijk al kon die dame dat niet weten dat ik weg was.

Ik kan niet zeggen dat ik 100% correct was en dat ik wel onverantwoord geweest ben, ik heb het ook onbeschermd gedaan met deze kerel, zoals alle andere meiden want hij wou geen bescherming en gelukkig niets aan overgehouden, al moet ik me nog eens testen binnenkort.

Het enige positieve is dat ik nu wel 2 leuke Nederlandse meiden van die 5/6 heb leren kennen door dit voorval en we plannen om onder ons eens af te spreken en een lekker glaasje te drinken.

Ikzelf ben Belg maar hij ging dus door tot in Nederland dus meiden wees voorzichtig :o

Hij is 31 en pronkt maar al te graag met zichzelf en zijn wagen op Tinder, hijzelf is afkomstig tussen Antwerpen en Hasselt. Ik ga geen namen en geen stad noemen hier openbaar.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 11:27

Wat een verhaal :wow: je hoort het helaas vaker... super rot dat het jou moest overkomen. Je denkt altijd, ik voel het vast wel aan of het goed zit of niet, maar zo zie je maar weer, dat is niet altijd het geval. Ik ben nogal een doemdenker en hou dit soort scenario's altijd in mijn gedachten, wat ook niet goed is, maar extra alert zijn kan nooit kwaad in mijn ogen.

Fijn dat je er iets goeds aan over hebt gehouden, 2 leuke nieuwe contacten. Hou daar maar aan vast en laat de rest zo snel mogelijk achter je. Hij valt wel in mijn leeftijdcategorie maar gelukkig niet in mijn regio!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 11:29

Dat is zeker een eotverhaal. Losers kom je helaas overal in de maatschappij tegen, ook op tinder. Jammer dat je precies hem moest treffen zeg. Gelukkig is het niet typerend voor tinder en zitten er ook leuke mannen op!
Je komt er vast eens een tegen!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 12:00

Nee klopt :) we gaan ze niet allemaal over dezelfde kam scheren maar dit was echt pech hebben.
Natuurlijk sta je daar dan met allemaal meiden die er wel gevoelens voor hadden.
Het is nu al lang begraven bij me (gelukkig) maar ik wil gewoon mensen alert maken dat je echt gewoon op alle vlak voorzorgen moet nemen.
hij is het perfecte voorbeeld van een narcist met een leven dat alleen maar met leugens aan elkaar hangt. we hebben echt diepe gesprekken gehad met de meiden, alles gewoon uitgewisseld met elkaar tot in de details en het is echt erg hoe je zo kan zijn.
Momenteel zoekt hij zijn toevlucht in Valencia omdat hij hier nu net wat te veel op zijn donder heeft gekregen van ons en van zijn vrienden die hier nu ook achter gekomen zijn en met ons allen contact opgenomen hebben.
Ik was niet uit op wraak maar ik vind het zo belangrijk dat niemand wat van ziektes oploopt als je zeker al met 6 vrouwen gelijk het bed deelt.
jammer dat sommige mannen misbruik maken van onze goedheid :) ik tracht altijd het goede in iemand te zien en desondanks de pech die ik al gehad heb ben ik hier ook met mijn ogen open in gelopen.

Haastig zoeken doe ik niet, ik heb de paarden die veel tijd vragen dus eigenlijk is het moeilijk te combineren momenteel :D en single zijn is wel fijn omdat je geen verantwoording moet afleggen als je is met je vrienden weg wilt ;)

Maar ik hoop hier wel vele leuke verhalen te mogen lezen van jullie allen!

Ik twijfelde of ik het wou typen maar ik wou het gewoon delen met jullie allen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 12:22

:wow: :x Sommige mannen zijn niet normaal...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 12:25

Ik vind dat het goed is om ook dit soort verhalen te delen, niet alleen de succes verhalen.

Ik bedoel, we weten dat ze er beide zijn (positieve en minder positieve), dus goed dat je je ervaring deelt.

Mijn afspraak/ontmoeting is niet doorgegaan gisteren. Opzich geen probleem, want ik zit echt met enorme rugklachten thuis.

Wel kreeg ik via instagram een berichtje van een jongen van Tinder. Daar echt leuk mee aan het kletsen.
Het grappige is dat ik hem waarschijnlijk op Tinder niet zou liken, maar nu hebben we wel een gezellig gesprek.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 12:25

Farjen schreef:
:wow: :x Sommige mannen zijn niet normaal...

Sommige vrouwen net zo goed....

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 12:30

Er zijn inderdaad ook vrouwen die zoiets kunnen doen... en inderdaad, ook goed om de niet-succesverhalen te lezen, al heb ik liever de succesverhalen want ik zie het al zo somber in _O-

Wel grappig, ik was uit verveling weer wat aan het swipen, en kwam daar een gozer tegen die ik meteen herkende maar ik wist niet goed waarvan.. we hadden een match dus ik vroeg het en hij had precies hetzelfde. Na wat vragen heen en weer kwamen we erachter dat we altijd naar dezelfde kroeg gaan. Toen herinnerde ik me ineens dat ik hem inderdaad een paar keer gezien heb en nooit op hem af heb durven stappen :+ hebben nu wel echt een gezellig gesprek! Hoop hem een keer in de kroeg te treffen dan, is even relaxter dan een echte date :D

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 12:33

Wauw wat een heftig verhaal, wel goed inderdaad dat het hier gedeeld wordt. Zoiets gun je niemand... :x

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 14:58

Vrouwen zijn net zozeer sloeries als ze willen hoor :) maar ook in de vrouwen zitten wel goede meiden met goede bedoelingen.

Wat me het meeste stoort aan mijn voorval is dat hij ongestraft verder doet. hij blokt ons op alle social media en gsm en gaat lekker verder.
Zijn vriendin met wie hij begin september was heeft hem de deur gewezen toen.
Ik kreeg toen een bericht dat hij klacht ingediend had voor cyberpesten, stalking, zelfmoordneigingen enz... de jongen zat een week later al in Spanje met één of andere bimbo want daar hebben 'mijn meiden' (aangezien ik me echt niet meer met hem bezig hou) foto's van gevonden.
Die spoort niet en gaat lekker verder met zijn leugenachtig leven.

Ik heb ook zijn rekening nog niet van de psycholoog want die ging ik ook moeten betalen en voor de rechtbank verschijnen. en dit omdat ik enkel 7 meiden op de hoogte gebracht heb.
Benieuwd of ik wel nog wat krijg :p

Ik denk dat één van de meisjes ook uit Tilburg kwam en hij is niet vies om een eind te rijden ;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 22:05

Holy oliebol wat een verhaal :wow:

en wat een klootzak zeg -O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 22:26

Wat een verhaal zeg... er zitten heel wat rotte appeltjes tussen.

Ik was net per ongeluk een match met een ex-scharrel. Swipen en tegelijkertijd The Voice kijken levert dat soort foutjes op. Maar we waren al ontmatcht voor ik kon kijken of het hem echt was :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 23:28

Eponastable, wat een verhaal zeg..

Berdien, wel benieuwd dan waarom hij je blijkbaar wel naar rechts heeft geswiped om daarna gelijk te unmatchen :')