Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:06

Eight schreef:
Gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie Thailand :)
Heb daar een elektrische brander meegenomen, hij doet het super! En Goose creek ruikt inderdaad veel lekkerder op elektrisch, ruik er ineens noten in die ik eerder op waxinelichtje niet rook :D

Ik ben helemaal weg van het model, hoewel ik me kan voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal niets vinden :) ik spaar namelijk al enkele jaren luxe oude kopjes uit Engeland ons interieur is verder modern met zachte kleuren

[ [url=m/deAEOp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welkom terug! Wat is brander leuk zeg!

Little Birdy: In stukken snijden dan en zo op de brander gooien. Maar echt niet weg doen!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:30

Dat is zonde. Maar als het een jar is, zou ik het gewoon overgieten in een andere jar. Heb je nog een lege jar? Anders heb ik wel een lege yankee medium voor je. Ga 'm alleen niet komen brengen :+.

Leuke vakantie gehad Eight?

ontherun

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:34

Wat zonde van die kapotte jar! Maar inderdaad niet weggooien! Gewoon in stukken op de brander. Of overgieten inderdaad.

Leuke branders Eight! Apart, maar ik vind ze wel wat hebben eigenlijk. Heb je dan geen problemen gehad met stekkers of voltage?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:41

Nog gefeliciteerd, voot degene die jarig was!

Little Birdy... NEEEEE!!!! Wat zonde zeg, had het echt serieus met grote letters erop gezet. ROOD, dik gedrukt en onderstreept in lettergrootte 52... Alles is hier heel weggegaan, op die ene jar (Berry Tangerine) na dan.

Maar, kan je het niet omsmelten en in een jar doen oid? Of stukken snijden en op de brander leggen?

Hier gaat strakjes weer vanillecupcake aan als ik thuis ben en gedouched e.d heb! :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:43

friendly schreef:
Ik dacht ook: noooooo!!! Zonde! Je kan de kaars toch altijd in een andere hoge vaas oid zetten? Kan je m gewoon gebruiken. Of inderdaad omsmelten zodat de vorm nog klopt. Maar mèn wat lomp is daar mee omgegaan inderdaad. Stamper zei nog dat er maar 1 ding stuk was en de rest suuuuuper goed verpakt dus dan mag je wel HEEL enthousiast aan het overgooien zijn geweest... Ik ga er maar even vanuit dat er op de doos stond dat de inhoud breekbaar was?

Afbeelding

Het stond duidelijk op de verpakking
Dik gedrukt, rood onderstreept en lettergrootte 52. Dus je had zelfs geen bril nodig !! Misschien kan je het op deze foto wel zien.

Afbeelding

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:45

Dat zou toch wel duidelijk moeten zijn denk je ja... Snap je toch niet hoe onvoorzichtig sommige mensen kunnen zijn met spullen van anderen.

1 WW kaars is al verstuurd *\o/* Alleen komt die morgen op een tijd dat ik niet thuis ben. Zo onhandig dat ik dat pas kan veranderen nádat ze een keer geweest zijn.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:47

Misschien in het kader van: ook gehandicapten (visueel) verdienen een baan, hebben ze daar een zooi van aangenomen en ja...die zien het dan wellicht niet... Wat een stelletje druiven zeg. Hoe groot moet het erop staan? Het briefje is bijna net zo groot als het pakketje! :roll:

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:51

Ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe iets verpakt ín de doos zit natuurlijk he.. Net even een folietje op de verkeerde plek kan gewoon met het verkeerde tikje een klapper opleveren. Hoef je nieteens heel onvoorzichtig te doen helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:52

Heb mijn egyptian musk een allerlaatste kans gegeven na 2 dagen op de kop te staan. Lont is volledig goed geknipt. Nou, sta op het punt om hem buiten te gooien. Hij is niets waard :(

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:13

Yv_ schreef:
Dat is zonde. Maar als het een jar is, zou ik het gewoon overgieten in een andere jar. Heb je nog een lege jar? Anders heb ik wel een lege yankee medium voor je. Ga 'm alleen niet komen brengen :+.

Leuke vakantie gehad Eight?

Dat zou fijn zijn !
waar woon je ergens?

maar hoe werkt dat overgieten dan ?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:19

Gewoon de was omsmelten en gieten maar ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:24

En wat de teksten op dozen betreft.
Dat heeft geen enkele toegevoegde waarde. Alle pakjes vanuit het buitenland komen langs de douane en worden daar aan de lopende band overgezet op karren en daar wordt idd gegooid. Ook bij postsorteercentra wordt niet uhm heel voorzichtig omgegaan met pakjes ze komen vaak door machine's etc.

Er komen duizenden pakjes met teksten als breekbaar, Fragile etc het land binnen en ze kunnen niet elk pakje met een fluwelen handschoen behandelen.

Glas blijft een risico ;)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:27

Ik snap op zich wel dat ze bepaalde procedures hebben (oa gooien met poststukken) maar als er ''breekbaar'' of ''fragile'' ''this side up'' op staat vind ik toch van postbedrijven daar rekening mee moeten houden. Het wordt er niet voor de lol op gezet. Ze kunnen ook barcodes lezen etc dus waarom geen geschreven tekst die je halfblinde oma nog kan lezen?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:40

friendly schreef:
Ik snap op zich wel dat ze bepaalde procedures hebben (oa gooien met poststukken) maar als er ''breekbaar'' of ''fragile'' ''this side up'' op staat vind ik toch van postbedrijven daar rekening mee moeten houden. Het wordt er niet voor de lol op gezet. Ze kunnen ook barcodes lezen etc dus waarom geen geschreven tekst die je halfblinde oma nog kan lezen?

Maar bij de douane en dat is van PostNL wordt er niet gewoon never nooit heel voorzichtig omgesprongen met pakketten ;) Ook al komt een pakket via fedex of ups moet het langs de douane vanuit het buitenland ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:44

waxmeltsenzo schreef:
friendly schreef:

Maar bij de douane en dat is van PostNL wordt er niet gewoon never nooit heel voorzichtig omgesprongen met pakketten ;) Ook al komt een pakket via fedex of ups moet het langs de douane vanuit het buitenland ;)

Maar daar waren ze toch al lang geweest? Stamper heeft ze verzonden, dan moeten ze toch niet opnieuw langs de douane?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:48

En dan nog. Aangezien er mensen werken kunnen ze ook lezen. Dus zouden imo wat mogen doen aan hun postverwerkingsprocedures. Maar genoeg geklaagd. Lijkt wel alsof ik een bok-klaag-modus aan heb staan vandaag. Nu maar weer ff positief gaan doen :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:50

O god ik dacht dat het over de kapotte jar ging.

Maar als het binnen NL via posnl verzonden wordt zijn die teksten meer voor de sier. Bij postnl is de verzender verantwoordelijk ;) Dus zij hoeven zich niet druk te maken over die teksten. Dat systeem faalt inweze ;) Er zijn wel speciale tarieven voor extra verzekerde pakketten daarmee schijnen ze wel voorzichtiger om te gaan.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 15-02-16 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:51

friendly schreef:
En dan nog. Aangezien er mensen werken kunnen ze ook lezen. Dus zouden imo wat mogen doen aan hun postverwerkingsprocedures. Maar genoeg geklaagd. Lijkt wel alsof ik een bok-klaag-modus aan heb staan vandaag. Nu maar weer ff positief gaan doen :')

Hhaha valt wel mee toch.

Het gaat trouwens fout veelal door de machines waar de pakketten in komen ;)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:52

Ja in dit topic wel. Maar ik heb in meerdere topics minder lieve dingen gepost.. Al vallen die ook nog wel mee hoor, maar toch _O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:53

friendly schreef:
Ja in dit topic wel. Maar ik heb in meerdere topics minder lieve dingen gepost.. Al vallen die ook nog wel mee hoor, maar toch _O-

Gelukkig schijnt het zonnetje vandaag leg iets lekkers op de brander dan komt het vast wel goed :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:56

Eight schreef:
Gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie Thailand :)
Heb daar een elektrische brander meegenomen, hij doet het super! En Goose creek ruikt inderdaad veel lekkerder op elektrisch, ruik er ineens noten in die ik eerder op waxinelichtje niet rook :D

Ik ben helemaal weg van het model, hoewel ik me kan voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal niets vinden :) ik spaar namelijk al enkele jaren luxe oude kopjes uit Engeland ons interieur is verder modern met zachte kleuren

[ [url=m/deAEOp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hem onwijs leuk *\o/*

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:56

Heb ik geen tijd voor! |( Zit nu op mijn werk en vanavond moet ik naar paardrijden. Denk dat ik maar gewoon moet accepteren dat ik een pas-op-want-ik-hak-je-hoofd-eraf-stemming heb :') En de zon zie ik niet veel van want mijn luxaflex moet dicht anders zie ik mijn beeldscherm niet meer en kan ik niks doen :( Maar morgen......gaat denk ik de Dragonsblood votive aan, want ik ben zeer benieuwd naar het geknisper van die lont! *\o/*

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:57

Idd.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:59

O en Little B als je inhoudelijk wilt weten hoe je hem het beste om kunt smelten stuur maar een pb dat kun je namelijk wel ;), dan moet je wel de lont eruit vissen en heb je wat spulletjes nodig die je waarschijnlijk zelf in huis hebt als sate prikker of knijper ofzo, Pannetje etcc.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:59

friendly schreef:
Heb ik geen tijd voor! |( Zit nu op mijn werk en vanavond moet ik naar paardrijden. Denk dat ik maar gewoon moet accepteren dat ik een pas-op-want-ik-hak-je-hoofd-eraf-stemming heb :') En de zon zie ik niet veel van want mijn luxaflex moet dicht anders zie ik mijn beeldscherm niet meer en kan ik niks doen :( Maar morgen......gaat denk ik de Dragonsblood votive aan, want ik ben zeer benieuwd naar het geknisper van die lont! *\o/*

Nou dan ga je vanavond lekker genieten van het paardijden.
Ik rij niet meer meer mis het wel echt. Alleen al het tutten /3