Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Volgens mij iets van 2 a 3 maand voor de gehele nagel hersteld is? Tenminste, als je de aanzet niet hebt verwijderd..
Ikzelf had een halve nagel er af, 1 deel is nooit weer vastgegroeid dus dat is gewoon een wit/ luchtplek in mn nagel. Wel lastig omdat er wel vuil onder komt.. maar ik geloof dat het afgebroken stuk met 3 a 4 weken uitgegroeid was, en weer wat weken later was de nagel weer normale lengte.
Emmaa_ schreef:Het is biologisch bepaald dat we bang zijn voor dingen die het minst op ons lijken qua bewegingen en vorm. Zo weten we bijvoorbeeld uit kennis dat we op moeten passen voor mensapen, maar hoor je weinig van mensen die er echt een fobie voor hebben of die er echt bang voor zijn. Ze lijken immers heel erg op ons.
Bij bijvoorbeeld spinnen, maar ook muizen en insecten zie je dat niet. Die kunnen vliegen, extreem snel bewegen of hebben 8 poten.
MusicIsLife schreef:Waarom zijn memsen bang voor spinnendan doel ik voornamelijk op de Nederlandse spinnen etc. dat iemand bang is voor australische spinnen enzo kan ik me nog enigzins iets bij voorstellen
maar de nederlandse zijn ongevaarlijk, wat maakt mensen dan toch zo bang?
3