Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 11:20

Zeker heel asociaal.. Ik had juist gisteten dat een vrouw van middelbare leeftijd iemands plek opeiste (opeisde?) omdat ze persee wilde zitten. Dat is dan weer de andere kant van de medaille en dat vind ik ook erg asociaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 18:07

Aan dat er ff heel veel gebeurd vandaag en ik daarvan zo druk in mijn hoofd word...
ga er trouwens wel belachelijk veel beter mee om dan nog niet zo lang geleden :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 18:12

Wederom aan mijn studie-ontwijkend-gedrag -O-
Waarom kan ik me niet gewoon focussen en gewoon van 12 tot 5 een goed verslag in elkaar zetten.
Nu heb ik in 5 uur nog niet eens één A4tje getypt |o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 18:18

Mijn darmen.
Ik heb schijnbaar te gezond gegeten gister...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 19:03

De enige huisgenoot waar ik het mee kan vinden gaat verhuizen |(

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:08

Iemand die denkt ruim 180 schleich paarden met een waarde van meer dan €1700 te kunnen overnemen voor €3 per stuk.... zitten dus ook echt de oude modellen bij vanaf 1980 die tussen de 15-90 waard zijn

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 22:12

Ik ergerde aan mijn collega's die constant K3 en KvK liedjes aan het zingen waren tijdens de rush.. en keihard ook. Kon me maar half concentreren op m'n werk door dat gejengel

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 23:05

Dat als ik nu ga slapen ik morgen rond 05.00 uur wakker ben en mijn ogen nu al last hebben van de zwartekracht. -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 07:51

Dat een collega uit lingen mij niet even voor laat gaan.
Ik moet slechts nog 3.5 ton kippenvoer laden en hij moet 20 ton kippenvoer laden. Ik ben binnen 5 minuten klaar. En hij is ca een half uur nodig.
Echt lompe kerel... Die gaat hij ooit terug krijgen als hij vraagt of hij voor mag

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 09:01

Dat ik wakker werd van dat mijn telefoon af zou gaan, maar die ging helemaal niet. :')

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 12:04

Dat ze buiten herrie aan het maken zijn, waardoor de baby niet kan slapen.. :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 13:15

De lui voor huis die gaten graven en buizen voor onder de grond mijn tuin in smijten ongegeneerd . Heb al weinig planten erin ><

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 18:29

Mn verstopte neus -O- en
Morgen ook voor cijfer zingen..

Frrenkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:45

Mijn haar is ontiegelijk statisch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 22:26

Dat m’n docent m’n cijfer voor m’n Frans mondeling er voor vanavond op zou zetten, omdat wij allemaal zouden stressen voor het cijfer wilde hij het zsm doen. Nu is het half 10 en nog geen cijfer :n... Kan de beste man natuurlijk niets kwalijk nemen maar ben zooo gestresst en bang :=.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 22:54

Dat ik nog steeds niet weet wat voor studie ik moet gaan doen. Ben ook gewoon bang om de keuze te maken omdat ik niet weer voor de verkeerde studie wil kiezen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 22:55

Dat het koud is waar ik aan het werk ben en hopelijk gaat het niet tot 00.00 uur duren. :brr: :brr:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 12:20

Dat het pakket toch verzonden is met DHL en die hebben niet altijd verzendinformatie up-to-date dus weet nu niet of mijn pakket vandaag gaat komen. _-:(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 12:33

Marcella schreef:
Dat het pakket toch verzonden is met DHL en die hebben niet altijd verzendinformatie up-to-date dus weet nu niet of mijn pakket vandaag gaat komen. _-:(

DHL Ooh breek mij de bek niet open!!! De laatste keer dat iets via DHL kwam was mijn pakketje bij de buren afgeleverd. Zonder dat ik überhaupt wist dat het die dag kwam. En ik had geen briefje in de bus, dus ik DHL bellen waar mijn pakketje is. Hun geen idee.... Na een week belde de buren maar bij mij aan dat ze een pakketje voor mij hadden.
Echt wat een knudde bedrijf.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 12:35

Lau schreef:
Marcella schreef:

DHL Ooh breek mij de bek niet open!!! De laatste keer dat iets via DHL kwam was mijn pakketje bij de buren afgeleverd. Zonder dat ik überhaupt wist dat het die dag kwam. En ik had geen briefje in de bus, dus ik DHL bellen waar mijn pakketje is. Hun geen idee.... Na een week belde de buren maar bij mij aan dat ze een pakketje voor mij hadden.
Echt wat een knudde bedrijf.

Of de hele dag thuis zijn om het pakketje te ontvangen en 's middags een briefje in de bus te hebben terwijl die eikels niet eens aangebeld hebben, want de hond had dat wel laten weten _-:( DHL is echt vreselijk ja..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 12:38

Dat niet aanbellen heeft post NL ook een handje van.....

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 13:44

Dat er een spiertje aan het trekken is bij m'n slaap, m'n ogen op het punt staan te zeggen "bekijk het maar voor de rest van de dag" en m'n collega z'n migraine bloes aan heeft...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 13:49

Krolse katten die de hele nacht de buurt bij elkaar krijsen en mensen uit hun slaap houden.... Echt houdt die beesten gewoon binnen in deze tijd!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 13:53

hagelslag schreef:
Dat een collega uit lingen mij niet even voor laat gaan.
Ik moet slechts nog 3.5 ton kippenvoer laden en hij moet 20 ton kippenvoer laden. Ik ben binnen 5 minuten klaar. En hij is ca een half uur nodig.
Echt lompe kerel... Die gaat hij ooit terug krijgen als hij vraagt of hij voor mag

Lekker oncollegiaal zeg, dat mensen zo brutaal zijn ook, daar verbaas ik me echt over!

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 14:00

Aan de gasten die ik krijg tijdens mijn nachtdienst. ( werk bij een 24-uurs tankstation)
Het zijn trouwens vrijwel altijd dezelfde mensen in de nachtdienst , ze komen gemiddeld zo’n 3 a 8 keer per nacht. Hierbij maakt het niet uit welke dag t is.
(Soms vraag ik me echt af of ze dan echt niks beters te doen hebben dan de hele nacht op onze parkeerplaats in de auto zitten :') )
Vaak komen ze al schreeuwend en luid binnenlopen met een grote groep en niet eens normaal dag zeggen. Eenmaal bij de kassa ‘ JA PAKJE MARLBORO’ (op vrijwel dwingende toon) geld wordt in de bak gesmeten (vanwege gesloten raam) en er wordt ook geen dag/tot ziens gezegd

Sommige trekken blikjes of zakjes snoep open zonder ze eerst betaald te hebben. Gaan op tafels zitten, omdat wij vanwege ‘hangjongeren’ de stoelen s’avonds weghalen
Auto’s worden midden voor de deur geparkeerd wanneer ze weer even wat moeten kopen binnnen

En nee ik spreek ze hier niet meer op aan,
Heb ik eerder wel gedaan, maar ze reageren erg agressief bijv: ‘ Oh omdat ik buitenlander ben denk je dat ik dit niet ga betalen?’ (Overigens ben ik zelf ook niet volledig Nederlands en racistisch ben ik totaal niet)

Tevens maken ze ook nog een dikke bende buiten! ( mac donalds zit bij ons op t terrein) wanneer je ochtenddienst hebt kan je zelf de hele bende opruimen en hier ben je eeuwen mee bezig! Parkeerplaats vol met macdonalds, slagroompatronen (lachgas), pizza dozen, blikjes en lege pakjes sigaretten ( staan zo’n 20 prullenbakken op onze parkeerplaatsen)

S’nachts draag ik ook geen naamplaatje meer gezien ‘t feit dat ik elke nacht vriendschapsverzoeken kreeg op facebook vd mensen die bij mij aan de kassa zijn geweest.

Begrijp me niet verkeerd sommige mensen zijn ook heel gezellig s’nachts en dan is t wel fijn om even een praatje te maken :j ( heb overigens genoeg te doen hoor ‘snachts)

Inmiddels ben ik er al aan gewend s’nachts
“ adem in adem uit en weer door _/-\o_