Hier nog geen zon te bekennen, gisterenavond regende het zelfs even!
PrizTwir
Geplaatst: 09-03-15 10:00
Whoehoeeehh 400 pagina's .
En gisteren was het weer zo'n prachtige dag! Ik heb mijn jas ook uitgegooid tijdens het rijden. Nadat ik het paard heb getraind heb ik het regendeken opgedaan. Later heb ik het dikke deken wel weer opgedaan. Het halsdeken er maar wel afgehaald. Ook wat sneu..
Gisteravond regende het hier wel. Nu is het weer prachtig weer! Ik hou ervan.
Britta31
Hier heeft het gisterenavond ook even geregend. Ik rook het toen ik buiten kwam om de hond uit te laten. Nu droog en rustig, maar (nog) geen zon. Prima weer zo, eigenlijk.
Nou ja,ik had dan wel geen zon op de wei,maar heb wél een Citroen vlinder gered van de verdrinkings dood.Beestje lag doodstil in de waterbak, ik dacht dat die al verdronken was,maar hij leeft! Nu word het aardig blauw,waarom nou als het al avond is.
quartel
Geplaatst: 09-03-15 18:44
Ik kom op stal.....ZON!!!! Ik denk ik blijf tot iemand anders er ook bij wil..........maar ik had het rijk even helemaal voor mezelf. Na een paar uur gaf ik het wachten op en hebben we (mijn paard en ik) in de zon met de voetbal gespeelt Ik dacht dat hij uit zijn wintervachtje wilde springen die gek Daarna die extra jas maar even bij hem uit getrokken........binnen want de zon ging net weg.
Ik denk dat ik geluk heb gehad. Hier de hele dag zon! Van vanmorgen tot net (half uurtje weg geweest). Warmer dan gisteren, toen stond er meer wind. Ik klaag niet over vandaag!
Ik vond het best tegenvallen. Had het soms gewoon koud. Maar al bij al beter dan een graad of 5 met regen Als je eenmaal lekker bezig bent is het wel lekker. Maar toen ik met een vriendin meeging naar de speeltuin voor de kleine van haar en ik op het bankje ging zitten had ik echt zoiets van : was het maar gisteren