Ik heb ook niets met Vila, op 1 mooie trenchcoat en een jurkje met het kaartje er nog aan heb ik er niets van. Ik ben meer een Zara/Mango meisje En H&M natuurlijk, al pas ik daar eigenlijk alleen maar truien en schoenen
Vila is ook niet mijn ding. Vind de stofjes vaak zo goedkoop ogen. (Al heb ik er wel een paar leuke dingen van.)
Anoniem
Geplaatst: 07-02-15 14:03
Doubtless schreef:
Geen idee, ben daar nog te jong voor vind t leuk dat ie zo kort is! Mouwtjes oprollen, witte Allstars erbij...
Ik heb ook zo'n soort spijkerjasje, vind het een heerlijk ding inderdaad. Leuk met opgerolde mouwen en all stars erbij inderdaad.
Ik ben verder echt een h&m en zara liefhebber.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-02-15 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Davinia_
Geplaatst: 07-02-15 14:03
Vila heb ik ook aantal dingen van in mijn kast hangen en ga altijd die winkel in als ik hem zie Bij de mango loop ik ook nooit met lege handen naar buiten.
Ik dacht eigenlijk altijd dat Villa en Le Ballon 'oude dames winkels' waren, maar dat is dus blijkbaar niet zo? Ik kom er nooit eigenlijk. Ik ben meer van de H&M en de Primark of online winkeltjes. Tweedehands via facebook kan ik ook goed slagen en is super betaalbaar
Hier ook het te-korte-broeken-probleem bij de zara helaas.
Net weer een typisch gevalletje van, even bij de h&m kijken en weer naar buiten lopen met een broek en een streepjes shirt, oeps Ik zou niet zoveel meer kopen deze maand, gaat dus alweer lekker haha.
Connie
Geplaatst: 07-02-15 16:31
Te korte broeken bij de zara? Dan moet ik daar binnenkort maar eens heen
Anoniem
Geplaatst: 07-02-15 16:37
Vila hebben we hier niet echt denk ik. In mijn stad zit Esprit (mannen, vrouwen en EDC elk aparte winkel ), een H&M, een Vero Moda, L&L, S. Oliver, Baton Rouge, shop van Hilfiger, een WE en dan nog zo'n Tiffany's waar je dure merken hebt. En wat kleinere zaken. Voor Zara en Mango moet ik al naar de grote steden. Toen Mango nog in onze stad ook een filiaal had, was dat mijn vaste stek om te scoren
Tutti_Frutti
Geplaatst: 07-02-15 16:40
Lang leven webshops
Lindee
Geplaatst: 07-02-15 16:41
Connie schreef:
Te korte broeken bij de zara? Dan moet ik daar binnenkort maar eens heen
Nouja ik heb lengtemaat 34, dus als het om broeken gaat zonder lengtemaat dan zijn ze bij mij eigenlijk altijd te kort.
Bij mij is Zara ook eigenlijk te kort, gelukkig draag ik vooral laars-achtige schoenen en met zomerschoenen maakt het me niet zoveel uit als je een stukje been ziet
Anoniem
Geplaatst: 07-02-15 18:15
Vind dat juist mooi bij sneakers of sandaaltjes! Moet je wel geen sokken dragen, dat is wel weer lelijk haha. (Maar ik draag zelden mijn sneakers met sokken).
Vind mijn doc martens juist handig om te verhullen dat veel van mijn broeken te lang zijn. Doe de onderkant net een klein stukje in m'n sokken proppen en dan valt het niet op dat mijn broeken vaak ietsjes te lang zijn haha. In de zomer rol ik mijn broeken toch altijd op aan de onderkant, dus eigenlijk maakt het me nooit zoveel uit als broeken wat te lang zijn.
Ik inderdaad ook altijd gedoe met veel te lange broeken. Heb ook maat 30 qua lengte of korter zelfs. Heb nog nooit ergens een perfecte broek gevonden waar de pijp recht zit ipv geribbeld
Anoniem
Geplaatst: 07-02-15 18:33
Zara. Heb er ook een van mango en h&m die perfect zitten, zonder ribbeltjes.
Ik heb echt van alles wat . Maar geen Sara, Mango, primark en amper h&m. Heb best wel wat only, vero moda en van the sting. Verder wat 'onbekendere' merken van de winkel hier in het dorp. Broeken heb vaak van LTB of ook van het merk van the Sting. Maar ook wel een g-star enzo.