Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Batlow schreef:Ik had vandaag een gefrustreerd iemand via mail![]()
Ik ben op zoek naar een scheerapparaat en heb zo hier en daar op wat apparaten geboden. Zo kwam ik er 1 tegen waar in de ad stond minimale prijs 250, bij het bieden stond geen minimale prijs dus ik denk ik bied gewoon brutaal 150 euro![]()
Nou ik denk niet dat ik een mail openbaar mag zetten maar jeetje, die was gefrustreerd! Bod werd verwijderd en ze stuurde een mail na: wat denk je zelf als ik 250 minimaal vraag en lager bieden geen zin heeft?
Dus ik antwoordde: dan moet je een minimale prijs bij het bieden zetten, dan is een lager bod wel te verwachten.
En het antwoord dat ik terug krijg![]()
(In het hele bericht had ze geloof ik 60 uitroeptekens verdeeld)
Dat ik heel triest ben dat ik 140 bied op een apparaat wat nieuw 400 euro is met daarachter nog wat uitroeptekens (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) En ik de tekst staat dat lager bieden geen zin heeft dus hoe duidelijk kan je zijn (!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Dus ik reageerde:
Nou nou, wat een frustratie! Blijft relaxt he, stress is slecht!
![]()
HTM schreef:Ik kan mn lol ook weer op.
Vandaag de schuur bij mijn ouders eens opgeruimd.
Mocht niks nieuws meer bij als ik die troep niet eens ging opruimen zei mn moeder![]()
Ik vond het altijd wel meevallen.
Totdat ik echt ging uitzoeken, werd meer het een na het ander pakken met de wetenschap dat ik het niet gebruik omdat ik alle pony's verkocht heb en niks meer aan shetland en pony spullen heb.
Ruim 70 advertenties op marktplaats, dus het was best wel wat. Arme moeder![]()
Heb bieden vanaf ingesteld dus hoop geen onzin e-mails te krijgen.
Had er wel 1 die wou een oornetje overnemen.
Bieden vanaf 2,50 en verzendkosten 4,00 euro (verzend niks zonder code)
Stuurt ze een mail, dan maak ik 4 euro over.
uhhhh.. Nee dus.
Myrthe2003 schreef:HTM schreef:Ik kan mn lol ook weer op.
Vandaag de schuur bij mijn ouders eens opgeruimd.
Mocht niks nieuws meer bij als ik die troep niet eens ging opruimen zei mn moeder![]()
Ik vond het altijd wel meevallen.
Totdat ik echt ging uitzoeken, werd meer het een na het ander pakken met de wetenschap dat ik het niet gebruik omdat ik alle pony's verkocht heb en niks meer aan shetland en pony spullen heb.
Ruim 70 advertenties op marktplaats, dus het was best wel wat. Arme moeder![]()
Heb bieden vanaf ingesteld dus hoop geen onzin e-mails te krijgen.
Had er wel 1 die wou een oornetje overnemen.
Bieden vanaf 2,50 en verzendkosten 4,00 euro (verzend niks zonder code)
Stuurt ze een mail, dan maak ik 4 euro over.
uhhhh.. Nee dus.
Hoe heet je op marktplaats?
F_inley schreef:Myrthe2003 schreef:
Hoe heet je op marktplaats?
zelfde vraag
badeendje schreef:Vorige week trouwens wel iets hilarisch, ik heb 2 paar converse allstars op mp staan, gedragen maar zien er nog prima uit. Krijg ik een mailtje '15 euro incl' dus ik dacht, mooi, alvast 1 paar weg. Stuur ik terug dat het prima is, krijg ik weer een reactie 'zou je de schoenen nog een paar keer kunnen dragen voor de verkoop zodat ze extra hard stinken? Ik heb ze nodig voor de ontgroening van de studentenvereniging'. Lachen natuurlijk, alleen ik heb geen zweetvoeten dus ik weer teruggemaild dat ze dat beter zelf konden doen. Krijg ik een mail terug dat ze dat zelf niet kunnen en of ik niet zeker ben dat ik dat geld wil verdienen met zo'n simpele taak
Heb maar vriendelijk bedankt en vooral heel hard kunnen lachen
Duality schreef:Nou ik heb weer een rare snuiter hoor, wat moet ik hier nou mee?
Ik had een geintresseerd, wilde wel akkoord gaan met zijn bod. Vervolgens krijg ik 12 mailtjes achter elkaar, nadat ik al gezegd heb dat ik dit weekend niet aanwezig ben dus het niet opgehaald kan worden dit weekend.
Toen heb ik hem een mailtje gestuurd dat ik niet zo van dit opdringerige gedrag hou en hem dus lekker doorverkoop aan iemand die wel even geduld kan hebben en niet verwacht dat ik iedere seconde mijn mail bekijk (hij had in 24 uur 12 mailtjes verzonden).
Toen kreeg ik een smeekserenade of ik hem toch aan hem wilde verkopen, toen heb ik gezegd, nee ik heb net een deal gemaakt met een familielid en daar gaat hij dan ook heen (is ook echt zo).
Vervolgens krijg ik een heel dreigend mailtje, en dat hij wel een melding bij marktplaats gaat maken, en dat ik lieg en oneerlijk ben blabla..
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet, heb terug gestuurd dat dit dus precies de reden is dat ik het niet aan hem wil verkopen, en ik gewoon in mijn recht sta om zelf te bepalen aan wie ik mijn spullen verkoop, heb dan zelf ook maar even een melding gemaakt en het verhaal uitgelegd inclusief zijn mailtjes en zijn dreigmail. Maar jeetje, ik doe hier toch helemaal niks verkeerd, ik mag toch hopelijk zelf wel even bepalen aan wie ik mijn spullen verkoop, zo iemand wil ik niet aan mijn deur hebben, daar voel ik me totaal niet prettig bij.
dees_daan schreef:Ik snap het wel, als iemand al zo opdringerig is in de mail dan geef ik ook liever mijn adres niet.. Er zal later iets niet helemaal goed zijn en je zit met zo'n iemand opgescheept..