Ik denk dat het heel benauwd gaat worden eens de zon doorkomt. Hier komt hij iedere keer bijna door en dan begint het weer te regenen voor 5 minuten. Zo gaat het al heel de ochtend
Ik wil vandaag mooi weer en geen regen of onweer. Vandaag gaat paardje het land in ( na 1,5 jaar op boxrust gestaan te hebben)... Dus willen jullie alle regen en onweer voor jullie rekening nemen?
Spannend! Dat het maar even een tijd niet gaat regenen! *vind ik niet erg.
quartel
Geplaatst: 08-06-14 10:34
Moyra....voor jou alleen zonneschijn vandaag Hoewel een klein beetje regen ook wel lekker verfrissend kan zijn
Het regent hier inmiddels lekker door. Ik hoop echt dat het tegen 2 uur droog word........anders valt mijn shoot in het water
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-14 10:37
Hier nog steeds lekker niet warm (fris wil ik het ook niet noemen) maar wel met bijna non stop regen. Geen harde regen, maar het druppelt door, al is de verwachting dat het zo stop. Nu 19 graden.
Ik ga zo maar eens hardlopen, nu is de temp. nog te doen.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-14 10:44
Het zou vandaag niet zo heel warm worden, begreep ik. Morgen en overmorgen wordt het weer waardeloos... Heel warm en drukkend met mogelijk onweer. Volgens Joolien gaat het helemaal los!
Edit: ik zie dat er boven Limburg flink onweer is... Knap lüllig voor Pinkpop gangers...
Op internet staat dat het noodweer van gister in België vandaag over Nederland komt. Lijkt me sterk overdreven.
Anoniem
Geplaatst: 08-06-14 11:25
Gisteravond nja nacht een flinke onweersbui op afstand gezien. Nu zo brak als een aap dus ik durf mn bed nog niet uit om naar strand te gaan Ik zal zo even kijken hoe het er voor morgen uit ziet.