Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corrina1994 schreef:Mijn post voor vandaag: Endurance is voor iedereen
Verder hoop ik genoeg tijd over te houden voor bloggen, vandaag rustig aan (met stijve arm door gebroken sleutelbeen) begonnen met werken bij de macdonalds. Nu dus 2 baantjes en vrijwilligers werk en paardmaar ik wil het zo graag volhouden, vind het zo leuk
sietje22 schreef:Ik vind die groene lak met glitters ook geweldig. Hoe krijg je dat zo mooi erop? wil ik ook!![]()
Wij hadden gisteren een nieuw artikel over: Wat kleuren kunnen bijdragen aan jouw uitstraling en hoe je dit positief kan gebruiken in je outfit. http://beautyfanatic.nl/wat-vertelt-een-kleur/
Maar ik heb gister weer gewerkt en ik was te moe om hier te posten. merk dat ik weer enorm moet werken aan het werkritme na zolang thuis te hebben gezeten.
HippoLogic schreef:@Sietje: leuke post. Ik dacht aan de titel dat het meer zou gaan over welke kleuren bij je passen gebaseerd op je huidskleur/teint. Ik heb jaren geleden een kleur- en stijladvies gedaan. Dat was duur maar zo de moeite waard. Ik koop alleen nog maar kleuren die mij goed staan. Ik ben een herfst type dus ik kan niet voor knalrood gaan, behalve als er een bruine ondertoon in het rood zit. Dan staat het me weer fantastisch. Zo ook met geel. Daar wordt mijn teint lelijk van, maar als er een zweempje groen in zit kan het weer wel bij mijn lichte huid en rode haar.
Als je kleuren in je schema (lente-, zomer-, herfst-, wintertype) combineert met de kracht en betekenis van kleuren dan heb je een powerful combinatie.
@Yasmine: Ja leuke post. Ik zal cupcakes en the Famous Warehouse eens bezoeken.