Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 19:44

HL, dat heb ik haar natuurlijk op voorhand gevraagd. Ik zou het ook niet waarderen als iemand ongevraagd mijn foto publiceert.

HippoLogic

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 19:46

Ach ja natuurlijk. Daar had ik niet aan gedacht. Je schreef dat je haar ging verrassen met de post. :)

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 19:53

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 20:12

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 20:44

Zo, ik heb weer drie pagina's bij gelezen.

Tazzy: Hele gave nail art nog nooit eerder gezien ook! :D

Yasmine: Heel veel sterkte met je vriendinnetje.. blijft wel even heel raar denk ik! Gelukkig nog niet mee hoeven maken, maar hey wie weet ben je over 5 jaar weer haar dorps genoot! Je weet nog wat voor wendingen het opeens neemt!

De rest ook weer super leuk allemaal. Altijd iets teveel bijlees voer om allemaal te quoten en beantwoorden in een post! De meesten heb ik wel even een reactie achtergelaten <3

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 00:11

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 08:59

Mijn post voor vandaag: Endurance is voor iedereen

Verder hoop ik genoeg tijd over te houden voor bloggen, vandaag rustig aan (met stijve arm door gebroken sleutelbeen) begonnen met werken bij de macdonalds. Nu dus 2 baantjes en vrijwilligers werk en paard :P maar ik wil het zo graag volhouden, vind het zo leuk :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:21

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:07

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:45

corrina1994 schreef:
Mijn post voor vandaag: Endurance is voor iedereen

Verder hoop ik genoeg tijd over te houden voor bloggen, vandaag rustig aan (met stijve arm door gebroken sleutelbeen) begonnen met werken bij de macdonalds. Nu dus 2 baantjes en vrijwilligers werk en paard :P maar ik wil het zo graag volhouden, vind het zo leuk :)

Leuk stukje! Maar je in-site link werkt niet, de "voor een uitgebreidere uitleg klik hier" is niet klikbaar ;)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:51

DnT schreef:

Wat ik me nou ineens afvroeg bij deze post, als jij in het voren schrijft, loop je dan ook een paar weken te vroeg met zulke nailart rond, of haal je die er meteen weer af? Wanneer het voor een specifieke feestdag is bedoel ik. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:53

Dat hangt er vanaf, soms haal ik het er gelijk weer af en soms loop ik inderdaad van te voren met nail art :')
Deze post heb ik toevallig pas vanmorgen geschreven (en de foto's gemaakt) aangezien ik de art gisteravond pas heb gemaakt.
Dus hij zit alleen op Paddy's Day op mijn nagels, vanavond gaat hij er weer af :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 11:09

Wawwwww DnT die groene lak op je ringvinger is supervet!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 11:33

Ik vind die groene lak met glitters ook geweldig. Hoe krijg je dat zo mooi erop? wil ik ook! _/-\o_

Wij hadden gisteren een nieuw artikel over: Wat kleuren kunnen bijdragen aan jouw uitstraling en hoe je dit positief kan gebruiken in je outfit. http://beautyfanatic.nl/wat-vertelt-een-kleur/

Maar ik heb gister weer gewerkt en ik was te moe om hier te posten. merk dat ik weer enorm moet werken aan het werkritme na zolang thuis te hebben gezeten. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 11:35

Dank je :D
Is ook een van mijn favorieten.

Deze lakt super makkelijk, dit zijn gewoon 2 laagjes.
Geen gedoe, de glitter verdeelt makkelijk en hij is ook heel dekkend.

En netjes lakken... tja...
Oefening baart kunst :D

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 12:01

sietje22 schreef:
Ik vind die groene lak met glitters ook geweldig. Hoe krijg je dat zo mooi erop? wil ik ook! _/-\o_

Wij hadden gisteren een nieuw artikel over: Wat kleuren kunnen bijdragen aan jouw uitstraling en hoe je dit positief kan gebruiken in je outfit. http://beautyfanatic.nl/wat-vertelt-een-kleur/

Maar ik heb gister weer gewerkt en ik was te moe om hier te posten. merk dat ik weer enorm moet werken aan het werkritme na zolang thuis te hebben gezeten. :o

Ik vind het een leuke post, heb me nooit zo gerealiseerd dat kleur zoveel doet. Ik ben er vandaag eens op gaan letten bij anderen, en het valt me nu echt op!

Ik stoor me in jouw post alleen een beetje aan het gebruik van 'b.v.' Ten eerste gebruik je het behoorlijk veel en ten tweede, de officiële afkorting voor 'bijvoorbeeld' is 'bijv.' Ik zou het ook gewoon uitschrijven en soms even naar een synoniem zoeken ;)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 16:58

@Sietje: leuke post. Ik dacht aan de titel dat het meer zou gaan over welke kleuren bij je passen gebaseerd op je huidskleur/teint. Ik heb jaren geleden een kleur- en stijladvies gedaan. Dat was duur maar zo de moeite waard. Ik koop alleen nog maar kleuren die mij goed staan. Ik ben een herfst type dus ik kan niet voor knalrood gaan, behalve als er een bruine ondertoon in het rood zit. Dan staat het me weer fantastisch. Zo ook met geel. Daar wordt mijn teint lelijk van, maar als er een zweempje groen in zit kan het weer wel bij mijn lichte huid en rode haar.
Als je kleuren in je schema (lente-, zomer-, herfst-, wintertype) combineert met de kracht en betekenis van kleuren dan heb je een powerful combinatie.

@Yasmine: Ja leuke post. Ik zal cupcakes en the Famous Warehouse eens bezoeken. :P

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 20:10

Ik kom weer even "aan-ge-You-Tube-d".

Ik ben opnieuw gestart met een kanaal op YT. Hier een nieuw VD filmpje. Ik heb al ideetjes hoe ik dit verder in een verhaallijn ga verweven met haar andere trucjes.
[VD-ITP] Mijn paard houdt vam me: Kyra geeft me bloemen.

Een duim-omhoog en nieuwe abonnees zijn ERG welkom! :j

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 20:24

HippoLogic schreef:
@Sietje: leuke post. Ik dacht aan de titel dat het meer zou gaan over welke kleuren bij je passen gebaseerd op je huidskleur/teint. Ik heb jaren geleden een kleur- en stijladvies gedaan. Dat was duur maar zo de moeite waard. Ik koop alleen nog maar kleuren die mij goed staan. Ik ben een herfst type dus ik kan niet voor knalrood gaan, behalve als er een bruine ondertoon in het rood zit. Dan staat het me weer fantastisch. Zo ook met geel. Daar wordt mijn teint lelijk van, maar als er een zweempje groen in zit kan het weer wel bij mijn lichte huid en rode haar.
Als je kleuren in je schema (lente-, zomer-, herfst-, wintertype) combineert met de kracht en betekenis van kleuren dan heb je een powerful combinatie.

@Yasmine: Ja leuke post. Ik zal cupcakes en the Famous Warehouse eens bezoeken. :P

Wat grappig dat je erover begint! Onze post van vandaag gaat daarover :D. Een goede kleuranalyse brengt echt het mooiste in je naar boven. Wij beschrijven vandaag stapsgewijs hoe dit in zijn werk gaat. Daarnaast voor de mensen die even willen lachen: Ik heb make-uploos model gezeten en zie eruit als een teletubbie! http://beautyfanatic.nl/welk-kleurtype-ben-jij/

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 21:30

Leuke posts weer meiden! Heb op jullie blogs zelf gereageerd! :-)

Ik heb vandaag een outfit online staan met alweer mijn lieveling broekje.. Oepsieee
www.fajez.nl

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 22:30

@sietje heb gereageerd. Dat sluit echt goed aan bij jullie vorige post.
@anoukk: ik vind die hoed jou zo leuk staan!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 22:39

hihi wat lief dankjewel, super leuk om te horen :D
Woon in een boeren dorp en iedereen kijkt me hier er nog heel erg mee aan haha!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:49

Kiko 225/ Violet Microglitter

Leuk die kleurdingen! Ik heb er ook weleens aan zitten denken, maar ik weet zo ondertussen wel wat me wel en niet staat, dus vind het een beetje zonde van mijn geld. Zie zo op het oog ook of het wel of geen miskoop is :). Maar vind het wel superleuk om te zien hoe het nou in zn werking gaat!

Idd, hoed staat je echt gaaf! Broekje is niet zo mijn ding qua vorm en lengte, maar je kan 'm wel supergoed hebben!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:57

Gaaf lakje Yv!

Bij mij vandaag een stukje over een druk natuurgebied vlakbij Trondheim. A Busy Nature Area