Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nynke55

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 11:48

Wat is trouwens de goedkoopste manier om een pakje naar Belgie te sturen, wel met een soort track en trace?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:04

Ik dacht via DHL FOR U

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:04

Dat is er eigenlijk niet -O-

Het goedkoopste is 13 euro ( tot 2 kilo ) dan ga je gelijk naar 19,50 ( tot 5 kilo )

Edit: DHL kan inderdaad ook, kost 15,50 ( wel tot 10 kilo ) maar nog steeds niet echt goedkoop :n

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:12

Ik verzend met DPD goedkoper dan hier staat naar Belgie.
Dus misschien daar eens kijken?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:17

Noh.
Had allemaal oude spellen op mp gegooit.
Krijg ik een mail, qat ik wil hebben voor t basisspel sims 2 ( :') ). Dus ik 5,- excl verzendkosten (hij is 25,- nieuw in de winkel tegenwoordig). 'Oo fijn! Waar is hij op te halen ?'
(In mijn mp staat gewoon mijn plaatsnaam etc) 'zoetermeer, wijk rokkeveen'

Dat was gisterochtend, elke keer binnen 2 minuten beantwoord en nu niet meer. Dan denk ik, waarom vragen waar het op te halen is, als de plaatsnaam er al bij staat en het te ver is :') (en sws verzenden voor dat spelletje is max 2,- :') )

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:19

Bij DPD kost het ook 14,95 en er zijn veel minder afhaal/inleverpunten -O-

En Celiien, het hoeft niet persé aan de koper te liggen, hier ligt het mailverkeer ook weer aardig plat ...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:33

Hoe kan dat nu weer :=
Naja had gisteravond mail teruggestuurd of ze nog geïnteresseerd was, kreeg niks terug := andere mails komen wel binnen?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:37

Dan ligt het wel aan hem :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 14:58

Ik had gister ook toen ik wat zocht op marktplaats, was een verkoper met heel veel spullen in mijn categorie, die had er ook bij staan: Niet binnen één dag antwoord? Dan even bellen, de mail komt niet altijd aan.
Best slim.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 16:15

heb bij een aantal artikelen die door de brievenbus kunnen de vp incl verzenden er bij gezet
Misschien helpt dat wat!
druk aan het wegen gegaan.hahaha

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 18:04

Donna89 schreef:
heb bij een aantal artikelen die door de brievenbus kunnen de vp incl verzenden er bij gezet
Misschien helpt dat wat!
druk aan het wegen gegaan.hahaha

Ben benieuwd hahahaha....

Als het helpt dan horen wij het graag!

Ik mijn jonge pony op de bm gezet. Absoluut geen haast met de verkoop en belachelijk hoeveel mp vraagt aan advertentie kosten tegenwoordig. Had al even geen paard meer geadverteerd dus schrok er even van. Overigens merkte ik dat de regels van speurders ook weer zijn veranderd. Tegenwoordig moet je geverifieerd verkoper zijn en dat kan alleen door je gegevens aan een bedrijf te geven dat speurders beheert. Vind dat toch een beetje raar omdat ik ooit al mijn gegevens al heb verstrekt. Jullie ervaring daarmee? Blijkbaar krijg je dan een inlog code thuis gestuurd :?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 18:04

Vandaag iemand die om 10 uur mailt of mijn Xbox hier thuis bekeken kan worden, ik heb net terug gemaild dat dat geen probleem is. Krijg ik meteen terug: Sorry ik heb vandaag al wat gekocht :')

Dat was.. Snel :+ Ik krijg dat ding echt niet verkocht haha

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 19:22

Gewoon even een vraagje verkopen jullie je spullen aan bekenden goedkoper of ook voor dezelfde prijs?

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 19:27

NaomiJouke schreef:
Gewoon even een vraagje verkopen jullie je spullen aan bekenden goedkoper of ook voor dezelfde prijs?

Ligt bij mij aan wat voor bekenden. Aan vriendinnen geef ik het vaak voor niets weg, dat komt vanzelf wel weer een keer terug met iets dat zij dan weer kwijt willen. Als het kennissen zijn die ik goed ken gaat het voor minder weg. Als het bekenden zijn die ik sporadisch zie en er weinig mee heb dan vraag ik hetzelfde als op mp.

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 19:47

Heb net iemand heel blij gemaakt !

Kreeg een vraag wat er aan verzendkosten op een bepaald boek moest.
Ik die gemaild, kreeg ik een mailtje terug dat dat te veel werd ivm budget suprise.
Ik ( brutaal ) gemaild wat het budget was. Kreeg ik een mailtje met uitleg terug.

Vervolgens heb ik een, wat lager dan de oorspronkelijke kosten, voorstelbod terug gedaan.
Mvr helemaal blij dat ik het daar voor wilde doen.

Ik helemaal blij dat ik iemand helemaal blij gemaakt heb.

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 20:00

Bayazo schreef:
Heb net iemand heel blij gemaakt !

Kreeg een vraag wat er aan verzendkosten op een bepaald boek moest.
Ik die gemaild, kreeg ik een mailtje terug dat dat te veel werd ivm budget suprise.
Ik ( brutaal ) gemaild wat het budget was. Kreeg ik een mailtje met uitleg terug.

Vervolgens heb ik een, wat lager dan de oorspronkelijke kosten, voorstelbod terug gedaan.
Mvr helemaal blij dat ik het daar voor wilde doen.

Ik helemaal blij dat ik iemand helemaal blij gemaakt heb.

Das leuk om te horen :D

grobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:32

Hoi marktplaats kooplieden!

Heb een antieke typemachine op marktplaats gezet.
Je weet wel. De eerste versie van je huidige toetsenbord....waarbij de letters op papier gedrukt worden.
Maar bovenstaande is terzijde.

Heb het volgende probleem:

Wil de bieder een mailtje sturen.
Dit gaat bij mij als volgt: Achter het bod selecteer ik op button "reageer". Krijg ik een pop-up waarin ik mijn tekst intype. Daarna druk ik op de button "verstuur".
Daarna krijg ik een mededeling dat ik een kopie van het mailtje in mijn mailbox krijg.
Echter, ik krijg geen kopie in mijn mailbox.
Twijfel er ook aan dat de bieder wel mijn mail ontvangt.

Hoe is mijn probleem op te lossen?

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:37

*zucht* :O

Reactie op mijn kraan wat hij moet kosten. Dus ik geef een heel schappelijke prijs (helft van de nieuwprijs). Geeft de koper aan hem voor dat bedrag bijna nieuw te kunnen kopen.

Echt LEZEN is en blijft een kunst op zich. Ik was zo geïrriteerd dat ik er deze keer een beetje kattig op terug heb gereageerd dat de kranen van 120 mm inderdaad nu voor 111 euro te koop staan. Die ik aanbied is echter een 150mm en die gaat hij niet vinden beneden de 179 euro. Heb hem nog wel succes gewenst met zijn zoektocht (alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik net zo lief gemaild had "en succes met je been") :D

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:42

Grobo, als je mail correct gekoppeld is aan mp dan zou je idd de reactie gewoon moeten krijgen in je postvak in. Ik krijg ze wel binnen in ieder geval.

Enige wat je kan doen is in je ad ergens aangeven dat ze bij interesse je kunnen mailen danwel dat jij de huidige bieders hebt benadert maar niet zeker weet of je reactie bij hen is aangekomen. Op de vorige pagina had iemand een goede tip staan.

Iets in de trant van, binnen 1 dag geen reactie op uw bod mail mij dan want dan werkt de mail van mp niet.

Succes, is echt balen die mailtjes van mp

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:52

Ach, geef ze eens ongelijk...soms gaan spullen echt heel goedkoop weg :j

Ik zocht pas een fijne nieuwe douchekop en kwam een Grohe Freehander tegen voor 100 euro, nieuw.
Die dingen kosten normaal rond de 400 euro :oo

Dat "binnen 1 dag geen reactie, bel even" is wel leuk bedacht... maar net als ik zitten veel mensen echt niet te wachten op bellers.... zeker niet die zeursnorren die je via Marktplaats nogal eens treft :=

Morgen weekend, hopelijk kom ik er aan toe om weer wat nieuwe spulletjes op MP zetten :)

Verwacht ook nog een paar pakjes en er komt iemand naar kattenspulletjes kijken.
Als dat niet verkocht wordt zet ik het ook meteen op MP.

Lekker hoor, eindelijk al die "zooi" online zetten *\o/*

Ook nog wat leuk paardenspul, zit wel een beetje te twijfelen of ik het op de Bokt Markt zet of op MP.... ik denk toch maar gewoon MP eigenlijk, dat gaat sneller & makkelijker :)

Het lijkt er ook op dat ik al die nieuwe BH's verkocht heb, heb ze vanochtend als pakket van 30 stuks erop gezet en toen kreeg ik snel een reactie :)

Heb ook een supergave zadelbok in het model van een paardje verkocht.... ging me wel een beetje aan het hart maarja ik had er toch de ruimte niet voor eigenlijk, en nu is iemand er superblij mee en ik ben weer 300 euro rijker :)

Ook 3 zadels op de Bokt-Markt gezet gisteren en heb daar ook al wat reacties op, hopelijk zijn die dan ook snel weg... ik kan ook niet alles houden, wil echt graag eens wat uitdunnen van alles dat hier maar ligt te liggen dus hoop dat ik van het weekend flink veel op de foto en online kan zetten :j

Zelf nog op een paar mooie laarsjes geboden daarnet en tot een overeenkomst gekomen, hopelijk gaat dat ook door, dan is dat ook weer geregeld.

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:14

Wat voor kattenspulletjes heb je pmarena ?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:16

Krijg veel reacties maar heb gewoon nu echt geen zin meer om te reageren... Iedereen bied 5 euro inc verzendkosten? Ten eerste zijn de verzendkosten alleen al 6,75 en er staat in de advertentie ''bieden vanaf vijf euro exclusief verzendkosten''

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:19

dubbelpost
Laatst bijgewerkt door pmarena op 15-11-13 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:20

Het zijn wat overtollige spulletjes, ik moet het meeste er nog op zetten maar wacht even af wat diegene morgen wel of niet meeneemt :)

Een Cat-it drinkfontein, Cat-It foodmaze, 3 RVS voerbakjes, wellicht iets van mandjes... heb ook nog een toren van riet met op 3 lagen een kussentje....ben echt nog volop aan het dozen uitpakken van de zolder :P

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:21

ik kreeg een bod van 10 euro op mijn pertie chaps die ik maar een paar keer heb gebruikt _O-
vraagprijs is 30 euro , nieuwprijs 120 euro , en dan 10 euro bieden _O-