2-0, maar valt alsnog niet mee als ze spelen zoals vandaag!
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 13-06-12 22:43
Maaaarrrrrr, er is nog hoop Oh sorry, laat me niet lachen, niet met dit spel
Toch jammer, gelukkig is mijn vakantiegeld er niet aan opgegaan en is het slechts een denkbeeldig wondje in het vaderlandsliefde gebied hier Naja, en 3 uur speeltijd opgeofferd, maar gelukkig multi inzetbaar
Nou ja dat vind ik dan toch weer een beetje lomp gedacht... Moet ie dan maar niet meer scoren? Ik vind ook dat ie t niet heel best gedaan heeft hoor, daar niet van, maar om hem dan óók nog eens af te gaan zeiken om het doelpunt dat ie wél scoort... Beetje omgekeerde wereld
'SCHLAAAAAAND Ben blij na die wedstrijd van vanavond dat ik niet meer in NL woon zeg, ik was daar vermoord in m'n duitsland shirt denk ik
Hahaha.. die caravan achter het vliegtuig. Daar mag wat mij betreft van Marwijk lekker in gaan zitten.
senna21
Geplaatst: 14-06-12 00:18
Vraagje: twee jaar geleden was er toch dat gedoe met die 'armbandjes'.... Dat ze daardoor zo fit en sterk werden. Zijn ze die deze keer vergeten of zo??????
ipv Deze keer gaat de beker mee! moet het worden : Deze keer gaat de beker weer niet mee!
lieskehh
Geplaatst: 14-06-12 11:59
De beker gaat indd zeker niet mee, wat een slechte wedstrijd
Nederland kan gewoon echt niet verdedigen de verdediging was gewoon slecht! Duitsers stonden continue vrij bij het goal vind het dan niet gek dat ze scoren