Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:57

Tancreda4 schreef:
Kinderen in een rustgevend boshuisje. Het is hier blijkbaar best gehorig en vanaf 5:50 al de kinderen van de buren up and running horen zijn. Ga weg. Ik kom hier voor m'n rust....

Ohhhhw arme ziel, ik leef met je mee. :(:) veel plezier gewenst wel, en als ik die kinderen moet komen wegjagen hoor ik het wel.

Als de katten eens bij mij mogen slapen (als de kerel er niet is), dan krijg je dit.

Afbeelding

Er was nog een hele helft vrij. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:58

Jolliegirl schreef:
>;) Je tieten???

Ik heb een plafond met hangtieten. _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:06

Briljante foto Roos. :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:31

Roosch schreef:
Tancreda4 schreef:
Kinderen in een rustgevend boshuisje. Het is hier blijkbaar best gehorig en vanaf 5:50 al de kinderen van de buren up and running horen zijn. Ga weg. Ik kom hier voor m'n rust....

Ohhhhw arme ziel, ik leef met je mee. :(:) veel plezier gewenst wel, en als ik die kinderen moet komen wegjagen hoor ik het wel.

Als de katten eens bij mij mogen slapen (als de kerel er niet is), dan krijg je dit.

[ Afbeelding ]

Er was nog een hele helft vrij. :+

We moeten zo al uitchecken. Maar nu wel spijt dat we gisteravond om 23:30 niet op de deur hebben gebonst :Y)

Briljante foto :))

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:34

Het is half 10 's ochtends en ik ben er nu al achter dat ik geen geluid kan verdragen vandaag :+

En toch moet ik echt het dorp in om wat eten te halen en dingen bij de action...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:03

Dat ik afgelopen nacht om 1 uur wakker werd van jongeren op een scooter die de hele straat al toeterend doorreden.

Ja leuk dat je je hockeywedstrijd hebt gewonnen maar wees gewoon stil. Ik sliep net zo fijn en diep.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:34

Marigold schreef:
De buurtpreventieapp :roll:

Ben er alleen maar blij mee.
Zeer zeker met vorige week.

Dacht vannacht wel zonder slaap pilletje te kunnen...not!

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:55

kosseh schreef:
Polarize & xSagan, hebben jullie toevallig tips voor zittende workouts voor thuis?
Zelf kom ik dan niet verder dat krachtoefeningen voor de armen, zoek meer iets richting cardio.

Polarize, al van de bank af gekomen?

Wat onwijs rot Sterre98!!

Ik volg daarvoor het kanaal SeniorShape Fitness op YouTube. Die heb ik gevonden toen ik op een andere manier moest denken. Het zijn moeder en dochter. Dochter doet de oefeningen staand, moeder zittend.:)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31 min geleden

Een gietijzeren braadpan opgevangen met mijn pink. Geen aanrader....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16 min geleden

Ik vond online een heel leuk boek. Maar ik dacht ik wil hem nu hebben én lokale boekhandels steunen. Dus ik naar het stadje dichtbij gereden. Daar hadden ze hem niet. Maar een dorp verder (15 min) wel. Prima, rijd ik daar heen ik heb toch geen drukke planning vandaag. Gaat onderweg m’n motorlampje weer branden. Garage heeft pas 8 april tijd. :roll:

Het is waarschijnlijk (volgens de garage) niks heel schadelijk dus ik rijd gewoon alleen noodzakelijke stukken. Ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek en daar kan ik met het OV echt niet normaal komen. Kijk, als het moet kan alles maar het is 24 min rijden en 2uur met het OV. :=

Ik ben het alleen echt heel erg zat. Altijd dat gezeik wanneer het niet uitkomt.

Maar ga nu lekker m’n boek lezen “Honden in het museum”. :7

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13 min geleden

Wat een geld vragen ze op Vinted voor die mystery kuikens van de Hema. Niet normaal. Dingen zijn nieuw 5 euro.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12 min geleden

Dat ik last heb van jaloezie wat nergens op slaat.

Zo irritant en frustrerend want ik ken mezelf en weet dat ik het straks ga af reageren op die persoon terwijl ik helemaal niet wil