Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Flying_Angel schreef:
SeaSide schreef:Nog een ergenis vandaag, ons vliegtuig heeft flink vertraging ivm personeels tekort op gran canaria.
Koffers zijn na 1,5 u nog niet geladen.
hwn schreef:SeaSide schreef:Nog een ergenis vandaag, ons vliegtuig heeft flink vertraging ivm personeels tekort op gran canaria.
Koffers zijn na 1,5 u nog niet geladen.
Ai, vervelend!
Doet me plots glimlachend terugdenken aan die keer dat ik met de TGV naar Parijs ging. Ik woon regio Kortrijk en moest eerst naar Rijsel/Lille net over de Franse grens. Gelukkig een trein te vroeg genomen: hoorde ik plots de aankondiging: "Onze excuses, deze trein heeft 20 minuten vertraging bij gebrek aan een machinist ". Ik lag in een deuk.
CupCakes_ schreef:Mijn ogen gaan echt niet goed op die felle ledlampen van auto's in het donker. Knetter irritant dat je daar soms volledig door verblind wordt.
_San87_ schreef:CupCakes_ schreef:Mijn ogen gaan echt niet goed op die felle ledlampen van auto's in het donker. Knetter irritant dat je daar soms volledig door verblind wordt.
Ik heb ook wel het idee dat de lampen feller en feller worden. Als ik een tegenligger heb zie ik vaak m'n eigen weghelft niet eens meer. Ik focus me maar op een punt langs de berm om iig recht op de weg te blijven.