Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lugea schreef:Wanneer gaan ouders hun kinderen eens leren niet zomaar aan honden te zitten/op ze af te stormen.Ik heb tijdens een wandeling door het dorp eerder m’n handen vol aan andermans kinderen dan aan m’n pup van 16 weken.
denisesilver schreef:Lugea schreef:Wanneer gaan ouders hun kinderen eens leren niet zomaar aan honden te zitten/op ze af te stormen.Ik heb tijdens een wandeling door het dorp eerder m’n handen vol aan andermans kinderen dan aan m’n pup van 16 weken.
Helaas niet eens als hun kind een keer gebeten wordt. Want dan is het de fout van de hond
Nyaleti schreef:Ik wacht op de uitslag van een bloedtest die ik mogelijk vandaag al krijg en zit echt in de stress daar over. Irritant.
En vandaag jarig. M'n ouders zijn werken en ik ben vanavond weg dus ze hadden een cadeautje op tafel gezet. Ik dacht, ah dit is zo'n flauwe kul iets, pak havermout ingepakt ofzo. Gewoon, zodat ik alvast iets open kan maken.
Is het dus al wel het echte cadeau en nu voel ik me super banketstaaf dat ik het al open heb gemaakt![]()
Het is een wildlife camera trouwens, echt super leuk
Schuur_ schreef:Ok maar eerlijk, hoe moeilijk is het om niet altijd de cupjes in de gootsteen te flikkeren maar in een bakje erlangs?