Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 13:07

Ik heb gelukkig net (iets te veel) gegeten bij de lunch, dus ik word niet beïnvloed door loempia's :Y)

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 13:37

Op zoek naar een bedrijf waar ik oordoppen op maat kan laten maken, maar ik kan niks in de buurt vinden die aanbieden wat ik zoek :')
Van t weekend maar even aan mijn collega's vragen waar die van hun vandaan komen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 14:01

Ik heb mijn muziekdoppen laten maken bij Schoonenberg, ik heb de Music Customized, maar je hebt ook de Music Customized Professional en die is echt voor mensen die in de muziek werken. Ik ben er ontzettend tevreden mee dus ik kan ze aanraden!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 14:12

Daglimiet van betaal app verhoogd. Moet een paar uur wachten. Wachten duurt lang :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 16:21

In today's episode of Britt en haar bestelde auto:
Dealer gebeld voor update op de levertijd.
"Productie later dan gepland, verwachting week 49"

F*cking 2 jaar (!!) levertijd!!! 2 JAAR.

Ik ga morgen de leasemaatschappij bellen voor een oplossing

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 16:42

Captain schreef:
Mkango schreef:
Zo'n last van m'n knie weer ineens. :x

Op zoek naar een leuke goede masseur?

Oh dit klinkt spannend!

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 16:50

Wanneer gaan ouders hun kinderen eens leren niet zomaar aan honden te zitten/op ze af te stormen. _-:( Ik heb tijdens een wandeling door het dorp eerder m’n handen vol aan andermans kinderen dan aan m’n pup van 16 weken.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 17:03

Dat de apotheek nooit meer wat op voorraad lijkt te hebben. Het moet altijd besteld worden.

En dat de bouwvakkers in mijn meterkast hebben gezeten maar nu doet mijn internet het niet meer. Dus ik heb geen tv en geen WiFi. Alleen mijn mobiele internet. Moeten ze morgen toch maar even gaan oplossen voor Pasen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 17:07

Lugea schreef:
Wanneer gaan ouders hun kinderen eens leren niet zomaar aan honden te zitten/op ze af te stormen. _-:( Ik heb tijdens een wandeling door het dorp eerder m’n handen vol aan andermans kinderen dan aan m’n pup van 16 weken.

Helaas niet eens als hun kind een keer gebeten wordt. Want dan is het de fout van de hond :roll:

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 17:15

denisesilver schreef:
Lugea schreef:

Helaas niet eens als hun kind een keer gebeten wordt. Want dan is het de fout van de hond :roll:

Uiteraard. :roll: Als je ook ziet hoeveel ouders hun kinderen met hun handen langs het hek van mijn buurman laten gaan terwijl daar een hond loopt die dat écht niet oké vindt… Ik ben echt aan het wachten op het moment dat dat een keer mis gaat. Maar zelfs als je daar mensen op aanspreekt (ik was vanochtend toevallig in de tuin bezig), lijkt het ze echt niet uit te maken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 17:17

Ghostattack schreef:
In today's episode of Britt en haar bestelde auto:
Dealer gebeld voor update op de levertijd.
"Productie later dan gepland, verwachting week 49"

F*cking 2 jaar (!!) levertijd!!! 2 JAAR.

Ik ga morgen de leasemaatschappij bellen voor een oplossing

:oo!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 17:54

Dikke schijtkat van de buren heeft een plank van de schutting af gesloopt. Was niet nodig geweest als mensen gewoon hun kat binnen houden. :n

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 18:19

Nyaleti schreef:
Ik wacht op de uitslag van een bloedtest die ik mogelijk vandaag al krijg en zit echt in de stress daar over. Irritant.

En vandaag jarig. M'n ouders zijn werken en ik ben vanavond weg dus ze hadden een cadeautje op tafel gezet. Ik dacht, ah dit is zo'n flauwe kul iets, pak havermout ingepakt ofzo. Gewoon, zodat ik alvast iets open kan maken.
Is het dus al wel het echte cadeau en nu voel ik me super banketstaaf dat ik het al open heb gemaakt :')
Het is een wildlife camera trouwens, echt super leuk :D

Gefeliciteerd! Altijd leuk wanneer je een onverwachts cadeau krijgt waar duidelijk veel aandacht in gestopt is!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 18:20

Dat mijn vriend gewoon niet luistert.

Elke keer weer die poedersuiker cupjes van Dolce Gusto in de gootsteen. Weet niet eens meer hoe vaak ik gezegd heb dat ik dat niet wil hebben en dat hij ze of in een bakje laat uitlekken of gewoon meteen weggooit. Doet hij dus nooit.

Zijn taken zijn de afwas maar de handafwas vertikt hij gewoon waardoor ik de hele tijd misgrijp als ik moet koken en mijn messen nog vies zijn. De afvalbak doet hij nooit uit zichzelf, ondanks het feit dat hij regelmatig uitpuilt en de onderste bakken niet meer fatsoenlijk eruit kunnen rollen.

Ik zit nu dus aan tafel te janken met mijn autistische kop omdat ik totaal blokkeer en het zo zat ben dat bijna alle mental load op mij komt. Ik moet godsamme alles aan hem vragen, ik zoek het gewoon niet meer. Ik loop 4 dagen stage en ik moet ook nog een dag de ukkies op school handelen bij mijn terugkomdag, ik heb hier toch verdomme niet ook nog energie voor.

Ik ga gewoon niet koken ook. Hij kijkt maar wat hij eet.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 18:46

Als medeautist; Ik zou er niet mee kunnen dealen. Zou mezelf afvragen of je dan met een kind bent of je partner. Ik ga zeker geen vent opvoeden en dingen 10 keer herhalen, :wave: Daar heb ik de energie niet voor en als dat niet word begrepen is het snel voorbij. Leeft er hier óók één van in het huis(vriend van moeder) en daar erger ik mij al de godganse dag aan.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 19:06

Als niet autist had ik ook al toedeloe gezegd hoor. Zó kinderachtig en verwend als mannen niet gewoon oliebol uit zichzelf doen en er niet aan denken.
Wie deed het huishouden voor hem voor jullie samenwoonde?

En ook met de dolce gusto cupjes. Kan me voorstellen dat de een dat belangrijker vindt dan de ander, maar als iemand aangeeft er wel last van te hebben, hoeveel moeite is het om ze gewoon weg te gooien?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 19:34

Side note is wel dat hij zelf ook niet "normaal" is, hij heeft ADD.

Voordat wij samenwoonden deed hij het met moeite zelf.. iets met ook nog chronische depressie.

Is mijn post uit emotie? Ja. Maakt dat mijn gevoel minder? Nee. Maar hij kan er helaas niet altijd iets aan doen..

Hebben nu afgesproken dat er overal lijstjes komen te hangen waar zijn taken op staan zodat hij het lijstje kan afwerken en het in zijn routine komt. Het is geen onwil, dat weet ik ook wel. Maar de mental load is soms gewoon even te veel.

Dus heb ik nu spijt van mijn post? Ook ja. :')

Vriend is nu maar naar de friettent. :+

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 19:44

Ok maar eerlijk, hoe moeilijk is het om niet altijd de cupjes in de gootsteen te flikkeren maar in een bakje erlangs?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 19:51

Schuur_ schreef:
Ok maar eerlijk, hoe moeilijk is het om niet altijd de cupjes in de gootsteen te flikkeren maar in een bakje erlangs?

Dat vraag ik me ook wel nog steeds af. Zal wel iets met zijn routine zijn en als er bij hem eenmaal iets in zijn systeem zit dan krijg je het er heel moeilijk uit.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 20:12

Hebben jullie een bakje klaar staan waar de cupjes meteen in kunnen, voor mij werkt dat. Eerst deed ik ze meteen in de prullenbak MAAARRRR soms kunnen ze nog na lekken en als je pech hebt en je vuilniszak ook lekt dan kan je je hele prullenbak gaan schoonmaken. En het STINKT.
Ik doe ze in een klein bakje wat op het aanrecht staat, hij staat handig in de buurt, en als het mis gaat met lekken dan is hij klein genoeg om in de vaatwasser te zetten. Scheelt mij veel ergernis aan stank en schoonmaken haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 20:13

Verschrikkelijk boos. Zogenaamde familie (samengesteld gezin), steekt nog harder messen in mijn rug dan ik ooit heb meegemaakt. Waarom zou je zelf appen als je lekker met z'n drietjes (stief) een eigen groepsapp kan hebben en daar lekker kan roddelen over alles. En vervolgens mag mijn vader de boosdoener uithangen en naar mij alles brengen. Echt gatverdamme hoe nep kan je zijn. Leuk ook één van de redenen dat ik verhuisd ben hierheen is dichterbij een deel van m'n familie wonen, die kunnen me nu écht gestolen worden. Echt ziek van...

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 20:18

Schuur_ schreef:

Niet de vriend van, maar wel een ADD'er hier. :o

Het is niet moeilijk, maar:
- Er komt nog best veel vocht uit en als je redelijk wat koffie drinkt dan lekt er best veel (warm) vocht in de vuilniszak. Ten eerste geeft dat weer condensvorming in je prullenbak en als je pech hebt zit er wel eens een gaatje in een vuilniszak waardoor de zak lekt in de prullenbak of op de vloer druppelt als je de zak er uit haalt.
- Een apart bakje voor cupjes is stom, dan moet je hem alsnog in de gootsteen legen én heb je iets extra's schoon te maken. Het gaat ook veel meer meuren als je bijvoorbeeld café au lait etc. drinkt
- De gootsteen spoel je snel even door met warm water als ze uitgelekt zijn en het is weer schoon.

Het is natuurlijk wel irritant als er meer dan 1 ronde aan cupjes in ligt of als iemand ze niet na een halfuurtje wegtyft maar ik vind dat de gootsteen een prima plaats is voor die cupjes net na gebruik. :P

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 20:25

Dat ik de komende tijd zoveel cursussen heb en morgen naar het UMCG moet voor een CTB cursus. Erheen en met vreemde mensen zitten vindt ik absoluut niet erg. Maar meer het moeten zoeken in het ziekenhuis naar de juiste afdeling en locatie al moet het echt vet gemakkelijk zijn.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 20:47

Kpn storing, zat helemaal klaar voor de slechtste chauffeur van nederland.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 20:49

saskiaojan schreef:
Kpn storing, zat helemaal klaar voor de slechtste chauffeur van nederland.

Balen, ik heb gelukkig nergens last van