Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardenfan25 schreef:Mkango schreef:En een Tikkie sturen?
Heb niet van alle collega’s mobiele nummer. Die er om gevraagd hebben die heb ik tikkie gestuurd. Rest heeft mijn banknummer, maar mag ook contant.
Weet ook niet goed wat redelijke termijn is om mensen de gelegenheid te geven om te betalen. Is nu 3 weken geleden
Paardenfan25 schreef:Relaxed schreef:
Hoezo ga jij de boot in.. je laat het toch zeker niet zomaar zitten?
Nee, maar het voelt zooo ongemakkelijk om er weer om te vragen. Vooraf heb ik iedereen laten weten dat ik best wel iets wilde kopen en ook prijs genoemd. Daar verder geen reacties op gekregen dat het te duur was.
Is meer laksheid van de paar die niet betalen.
Femke_Tweety schreef:Paardenfan25 schreef:Nee, maar het voelt zooo ongemakkelijk om er weer om te vragen. Vooraf heb ik iedereen laten weten dat ik best wel iets wilde kopen en ook prijs genoemd. Daar verder geen reacties op gekregen dat het te duur was.
Is meer laksheid van de paar die niet betalen.
Geen reactie, dat betekent dan toch niet automatisch dat ze meelappen voor een duur cadeau?
Alleen mensen die op voorhand aangeven mee te betalen, en die accoord zijn met prijs.
Als ik het goed lees èn begrijp, vind ik het helemaal niet raar dat ze niet betalen.
Relaxed schreef:Hoezo ga jij de boot in.. je laat het toch zeker niet zomaar zitten?
[/quote
Geen reactie, dat betekent dan toch niet automatisch dat ze meelappen voor een duur cadeau?
Alleen mensen die op voorhand aangeven mee te betalen, en die accoord zijn met prijs.
Als ik het goed lees èn begrijp, vind ik het helemaal niet raar dat ze niet betalen.
Nyaleti schreef:Proberen een weekendje weg te plannen met een vriendin uit Duitsland. Ze is alleen chaoot eerste klas, mygod.
Durf niet zo goed een duur trein kaartje te kopen eigenlijk want ben bang dat ze af zegt![]()
En dat ik 3 mensen (waarvan 2 oude vriendinnen) een berichtje heb gestuurd hoe het gaat enzo en gewoon geen reactie krijg. Beetje pijnlijk wel.