Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:37

Avelienvd schreef:
Wat leuk al die mensen aan het daten.
Ik laat die van mij maar weer wieberen. Blijkt al minder leuk dan begin.
Nog niet ontmoet maar reageert al jaloers dat ik op 3 datingsapps zit.
Drama door over wanneer ik voor het laatst intiem was met iemand. Waarbij het antwoord: lang. Niet voldoende was. Dat moest specifieker. En nu ik op vakantie ben in Amerika drammen met app.
Als ik na half uur nog niet gereageerd heb op z'n appje. Vriend ik zit in de auto...

Iehk, rode vlag hoor. Dit is er zeker zo eentje die hem zelf overal inhangt maar die van de vrouw niet wil dat ze contact heeft met iemand en het liefst al jaren geen intiem contact heeft gehad.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:41

Muronia schreef:
Avelien, verstandig. Die ben je liever kwijt dan rijk. Bijzondere figuren zitten er tussen, blijft toch altijd een beetje uitkijken en goed naar je voelsprieten luisteren.

Wij gaan even bij een terrasje zitten in Emmen. Iets drinken en kennismaken.

Waar in Emmen }>

Amandavd

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:58

Gauw weg ermee Avelien! Zo ene wil je niet.

Veel plezier aan de mensen die deze week gaan daten!

Ik had een gesprek met een man op Happn, best een leuke kerel maar ik had uiteindelijk zoiets van, onze levens gaan niet matchen en dan vind ik het tijd om het stop te zetten.

Dus ik liet hem weten dat hij mij een aardige man leek, maar dat ik voor mijn gevoel het idee had dat we geen match waren en dat ik hem niet aan het lijntje wilde houden en het hierbij wilde laten.

Toen kreeg ik terug, oh waar baseer je dat dan op? Op dit beetje chatten?

Ik dacht ( was gisterenavond laat ) ik reageer morgen wel, na 5 minuten weer een berichtje met hoe tegenstrijdig ik ben babla, toen heb ik de match verwijderd.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:33

Alja schreef:
Muronia schreef:
Avelien, verstandig. Die ben je liever kwijt dan rijk. Bijzondere figuren zitten er tussen, blijft toch altijd een beetje uitkijken en goed naar je voelsprieten luisteren.

Wij gaan even bij een terrasje zitten in Emmen. Iets drinken en kennismaken.

Waar in Emmen }>

:+ dat vertel ik wel als ik weer terug ben!

Amanda nou ook een mooie droeftoeter.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:39

Amandavd schreef:
Gauw weg ermee Avelien! Zo ene wil je niet.

Veel plezier aan de mensen die deze week gaan daten!

Ik had een gesprek met een man op Happn, best een leuke kerel maar ik had uiteindelijk zoiets van, onze levens gaan niet matchen en dan vind ik het tijd om het stop te zetten.

Dus ik liet hem weten dat hij mij een aardige man leek, maar dat ik voor mijn gevoel het idee had dat we geen match waren en dat ik hem niet aan het lijntje wilde houden en het hierbij wilde laten.

Toen kreeg ik terug, oh waar baseer je dat dan op? Op dit beetje chatten?

Ik dacht ( was gisterenavond laat ) ik reageer morgen wel, na 5 minuten weer een berichtje met hoe tegenstrijdig ik ben babla, toen heb ik de match verwijderd.

Dat vind ik altijd wel mooi, dat ze nog even bevestigen dat je gevoel klopt :')

Ik had een mooie poos terug een match die best een knappe kop heeft, begon met een prima gesprek, ging richting afspreken maar ineens begon hij erg argwanend en raar te doen. Dus ook afgekapt.
Nu zie ik zijn profiel nog regelmatig voorbijkomen en heeft hij als tekst iets staan wat totaal tegenstrijdig is met zijn eigen gedrag :+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:30

Afgewezen worden is nooit leuk maar wij hadden nog niet eens nummers uitgewisseld. Ik denk dan, respecteer gewoon dat iemand dat zegt en laat het los. Ik geef het in ieder geval altijd aan, ik ghost niet.

Hahaha ReadTheRulez, daar hou ik ook van. Zo'n plaat voor de kop zo'n mannen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:00

Via een van die apps kun je een bericht meesturen met je swipe. Ik had toen iemand die qua uiterlijk totaal m'n type niet was maar het bericht was leuk. Dus ik dacht even chatten kan prima.

Maar hij stuurde al snel aan op afspreken en toen gaf ik aan dat hij m'n typ niet was. Toen was ie helemaal gepikeerd want ik kende hem niet. En hij viel niet op oppervlakkige vrouwen. Oké doei :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:18

Hoe was je date Murronia?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:35

Avelien, hij klinkt heel eng, dus ik snap wel dat je dat afkapt.

Muronia zit hopelijk nog heerlijk te zwijmelen op een terrasje <3 .

Wat een snel aangebrande figuren op de app capopjekop en amanda. Bijzonder is dat altijd.

Vorige week ben ik met de date van de suffe wandeldate voor een nieuwe kans gegaan. In Emmen (vast niet dezelfde als Muronia <<) ) zijn we gaan poolen. Was deze keer gelukkig echt wel weer leuk. Conclusie is wel dat ik totaal niet kan poolen :)) :)) .
Anyway... donderdag zien we elkaar weer. Ben heel benieuwd.

Meestal zijn mijn dates wat meer op het fysieke gericht, maar deze gedraagt zich echt zo keurig... even wennen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:41

Dat zou een plotwending zijn assie als jij en Muronia met dezelfde zouden daten :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:49

Leuk Assie! Vind je het wel leuk dat het minder op het fysieke gericht is?

Zaterdag zouden we gaan koken samen en een b&b marathon houden. Maar hij was vergeten z'n storingsdienst in z'n agenda te schrijven. Maar hij stelde voor om dan smiddags met z'n hond te gaan wandelen zodat we elkaar toch even kort kunnen zien. De nieuwe datum zou volgend weekend zijn en toen moest ik zelf cancellen omdat ik iets vergeten was in m'n agenda te schrijven. We zijn aan elkaar gewaagd zullen we maar zeggen :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:45

Maar dit vind ik wel echt een top voorbeeld van een man die oprechte interesse in je heeft. Hij probeert dan toch iets te vinden waardoor hij je kan zien i.p.v. oh dat komt wel.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:05

Ja helemaal mee eens! Ze bestaan dus nog :')

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:25

Wat fijn zo eentje capopjekop :) . Fijne groene vlaggen!

Ik moet even wennen aan het niet fysieke := . Maar tot nu toe is het wel leuk.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:35

Hier even aan het swipen geweest maar er zit echt niets tussen -O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:48

Ja echt hoor, tot nu toe krijg ik echt goeie vibes bij hem. Hij checkt ook regelmatig bij me in of het niet te snel gaat en of het goed voelt. Hij komt ook heel evenwichtig en emotioneel volwassen over.

Voorheen waren dat niet perse eigenschappen waar ik op aan ging. Maar ik moet zeggen dat ik dat zorgzame toch wel echt begin te waarderen. Het voelt ook al heel vertrouwd en dat maakt het meteen ook doodeng.

Jammer Zertab. Soms heb je van die periodes dat alles meh is. En dan als je er niet echt mee bezig bent heb je opeens een paar leuke gesprekken tegelijk.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:06

Klopt hoor, als je denkt: zo, nu ga ik eens even een leuke kerel uitzoeken... dan is het allemaal niks. Altijd zo.

Capopjekop klinkt echt heel fijn allemaal. En ik snap ook dat je dat eerder misschien niet zo vond, maar het is ook wel heerlijk als het zo vertrouwd voelt. Dat mag ook wel eens, geniet er van.

Assie haha, Emmen is de place to be. Waren jullie bij zo'n poolcentrum waar je een trap naar beneden moet? Daar ben ik met mn vorige vriend wel eens op date geweest.

Mijn date was gezellig. Aardige man, ziet er ook oke uit. Een rustig type, vertelt veel en luistert ook goed. Maakte veel oogcontact viel me op. Ik vond het leuk, ben niet blown of my feet, maar ik denk wel dat ik hem graag nog eens zou willen zien voordat ik er echt een mening over heb.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:10

Fijn dat je het leuk gehad hebt. Opzich een goed teken dat je hem nog eens wil zien