Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
paars schreef:Zou ik een hangstoel die normaliter in een frame hangt zoals deze: https://www.intratuin.nl/tuinmeubelen/t ... angstoelen aan het plafond van mijn balkon kunnen bevestigen? Vind het onderstel nogal groot…en op deze manier kan ik mss wel 3 plekjes bedenken om ‘m op te hangen.
Flowery schreef:Even een salaris vraagje;
Als er in je contract staat “het salaris wordt telkens voor het einde van de loonbetalingsperiode uitbetaald”, dan hoor ik mijn salaris van juli uiterlijk vandaag nog te ontvangen toch? Ik heb namelijk nog niks ontvangen (zit ziek thuis deze week dus vind het dan ook gek om wel om mijn geld te vragen)
Cowboy55 schreef:Flowery schreef:Even een salaris vraagje;
Als er in je contract staat “het salaris wordt telkens voor het einde van de loonbetalingsperiode uitbetaald”, dan hoor ik mijn salaris van juli uiterlijk vandaag nog te ontvangen toch? Ik heb namelijk nog niks ontvangen (zit ziek thuis deze week dus vind het dan ook gek om wel om mijn geld te vragen)
Als je loonbetalingsperiode op maandbasis is wel ja.
Flowery schreef:Cowboy55 schreef:
Als je loonbetalingsperiode op maandbasis is wel ja.
Ja ik word betaald op maandbasis inderdaad. Heb van juni ook nog niks ontvangen (17 juni begonnen) dus ik begin het wel nodig te hebben zeg maar.
Stal_Fiore schreef:Lalidan schreef:Zijn er, naast de gitaar, eigenlijk meer muziekinstrumenten die een linkshandigen versie hebben?En zo nee, waarom heeft gitaar dat dan eigenlijk wel?
De meeste muziekinstrumenten zijn tweehandig, dus geen voorkeurshand.
Nyaleti schreef:Ik wil een boek kopen via Marktplaats. De goedkoopste optie is dat zij het verstuurd naar een DHL pakketpunt hier in t dorp.
Wat moet ik dan naar haar doorsturen kwa adres?
Want het adres van het pakketpunt moet erop natuurlijk maar mijn adres toch ook? Tenminste, dat hoor ik ze altijd vragen bij het ophalen..
Century schreef:Weet niet of ik een eigen topic beste hierover kan openen.
Maar stel je koopt een paard en verhuist die naar je stal. Wat doe je dan de eerste weken? Je wilt je paard tijd geven om te wennen. Je wilt ook niet niets doen lijkt me. Hoe pak je dat aan?