Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33934
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:03

Er is niks bijzonders aan de hand ik ben gewoon extreem overprikkeld en dan word ik altijd heel angstig en raak ik in paniek. En dan helpt afleiding. Maar ga nu zo de hond uitlaten en naar bed.

mala26

Berichten: 5018
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:08

daantjuhhh schreef:
Ik erger mij aan alles. Ben even boos op alles.
Mijn broertje is gehandicapt en zijn openhart operatie wordt uitgesteld.

Ik ben niet boos op het zorg personeel. Zij doen alles wat kan. Maar ik hoor mensen zeggen het is geen code zwart.

Nou vertel dat tegen mijn broertje of mijn ouders die hem weer opnieuw moeten vertellen dat hij zich weer opnieuw moet opladen.



Oo wat naar. Het is verschrikkelijk om te lezen hoeveel zorg achterstand er is en meer komt door de corona.

Valt m'n ergenis mee maar zou morgen een weekendje weg gaan. Belt mijn zusje net dat der vriendin net positief is getest. En ze zijn gisteren bij m'n ouders geweest. Dus hun moeten in quarantaine. Of iig mijn zusje en partner en mijn moeder ging de ggd maar bellen over wat hun moesten doen.
Dus weg weekend. Nu maar hopen dat niemand echt echt ziek wordt.

Marocje
Berichten: 5637
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:09

Dat ik vanmiddag de wekker zette voor vanavond om ik iets niet moest vergeten: nu gaat de wekker, maar ben ik dus vergeten waarom.. := _O-

xPabloBokt

Berichten: 9561
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-21 23:14

MarlindeRooz schreef:
Er is niks bijzonders aan de hand ik ben gewoon extreem overprikkeld en dan word ik altijd heel angstig en raak ik in paniek. En dan helpt afleiding. Maar ga nu zo de hond uitlaten en naar bed.


Dat ken ik heel goed, gisteravond nog gehad.

:(:) hopelijk slaap je zo lekker.

Independence
Berichten: 1394
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:25

poes schreef:
Independence schreef:
Maar dat heeft 'ie nooit laten blijken -O-


Dat is rot van hem en dat mag je hem ook zeggen. Je verdient een telefoon die eerlijk is.

Dankje :')
Gister zei ik dat ik misschien wel een nieuwe telefoon wilde kopen omdat deze al zo lang mee gaat en ik eens iets nieuws wil, maar ik ging het niet doen omdat hij nog top was. Denk dat 'ie dat gehoord heeft. Dus de relatie is nu wel echt uit.
Ik heb een nieuwe besteld

iirrssjjee

Berichten: 5963
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:48

Marocje schreef:
Dat ik vanmiddag de wekker zette voor vanavond om ik iets niet moest vergeten: nu gaat de wekker, maar ben ik dus vergeten waarom.. := _O-


Sorry dit vind ik echt heel grappig :Y)

Marlinde wat balen! Mijn PB staat vooor je open! :knuffel:

Daatjuuh wat rot voor jullie! Echt erg dat er nog zoveel mensen zijn die het ontkennen terwijl jullie weer in deze situatie zitten.... Dat maakt je dan zo boos! Ik kan jullie gevoel met goed voorstellen!

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:09

Dat ik morgen op tijd op/weg moet en dat ik een beetje op tijd naar bed wil omdat ik een aantal nachten slecht geslapen heb, maar dat ik geen zin heb om mijn laptop af te sluiten, op te staan, kaarsjes uit te doen en naar boven te gaan.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37460
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:17


Marcella

Berichten: 37023
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:23

Froukje schreef:
Het feit dat het om 5 uur al weer donker is -O- -O-

-O-

DHL je geef ruim op tijd door zet maar voor de deur. Nee gaat naar servicepunt en kan het daar morgen vanaf 13.00 uur ophalen. Jammer hoor met van 13.00 t/m 19.00 uur werken (12.00 uur deur uit wegens files). In de tussentijd zijn de enige kittenbrokken die ze eet op (gelukkig nog wel volwassen brok die ze eet). Waardeloos. _-:( _-:( _-:(

Ga ochtend wel ergens ophalen mag deze retour. :roll:

Cowboy55
Berichten: 8583
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:47

karuna schreef:
https://www.gld.nl/nieuws/7464161/jonge ... gaan-staan
Dit bericht, niet eens meer geergerd maar woest. Wat bezield drie jongens om iemand van 11 te dwingen op een nitraatbom te gaan staan. -:(- zijn zoveel mensen compleet gestoord geworden?


Hey, 6 - 12 maanden geleden of zo vroeg een influencer die in een 2e rangs geweld serie had gespeeld aan een minderjarige on zijn l*l in een live stream te laten zien in ruil voor serieus geld. De influencer in kwestie had geen enkele intentie dat geld te betalen want een l*l kan niet zien/kijken. Haha, lachen. Een minderjarige online live in de zeik gezet.

Toen het mis ging en zijn actie publiek werd deed de influencer een huiiliehuilie verhaal, betaalde een paar duizend euro’s aan zijn minderjarig slachtoffer en (voorspelling) 6 maanden van nu is ie weer het mannetje.

Sindsdien verbaas ik me nergens meer over…..

xPabloBokt

Berichten: 9561
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-21 03:52

Laatste nacht in het hostel, voelde me al niet goed toen ik ging slapen en nu ook nog van alle kanten wakker gejoeld (buiten Feyenoorders en binnen mijn eigen studiegenoten en de vreemde mensen op de kamer naast ons). Om 8.00 vertrekt de bus en we moeten nog een heel stuk naar de bus slepen met bagage en ben pas vanavond rond tienen thuis..

Ik voel me zo beroerd -O-

Ik ga echt nooit, nooit, nooit meer op een groepsreis.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33934
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 04:27

Net 2 uurtjes geslapen en nu weer klaarwakker. Lekker schreeuwende mensen buiten ook. Ben echt nog super misselijk en heb alleen maar nachtmerries.

Echt top, zin in morgen. <3

Mars

Berichten: 33328
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 04:58

Wat balen Pablo! Hopelijk loopt je terugreis goed en dan bijkomen in je eigen bedje :(:)

Waardeloos Marlinde, ik lig ook wakker. Keelpijn, hoesten, hoofdpijn… vermoeid lijf en toch niet kunnen slapen pfff.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 05:06

Bloedwaarden terug binnen. Niets dramatisch maar van bepaalde zaken word ik ook niet gelukkig.

xPabloBokt

Berichten: 9561
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-21 08:23

Mars schreef:
Wat balen Pablo! Hopelijk loopt je terugreis goed en dan bijkomen in je eigen bedje :(:)

Waardeloos Marlinde, ik lig ook wakker. Keelpijn, hoesten, hoofdpijn… vermoeid lijf en toch niet kunnen slapen pfff.


Hoop ik ook, voel me echt beroerd en ben pas rond 22.00 vanavond thuis :')

Geweldig zo'n busreis

Ineke2

Berichten: 33180
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 08:54

Balen Pablo, hopelijk verloopt de reis naar huis voorspoedig en kan je vanavond lekker thuis uitrusten / bijkomen.

Beterschap voor de zieken :knuffel:

Valerie93

Berichten: 3139
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 09:27

Dat ik vrije dag van werk heb. Dacht het lekker rustig aan te doen maar ondertussen is de planning al helemaal vol. Met als voordeel straks wel een lekker schoon en fris ruikend huis...

Loeky01
Berichten: 7322
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 09:29

Ik kan niet wakker worden

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33934
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 09:47

Ik was om 7uur al wakker. Maar ben gelukkig niet moe.

Zit wel met een hyperactieve teckel die de ogen van een knuffel aan het trekken is. :=

Mars

Berichten: 33328
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 09:53

Aan mn konijn dat me telkens een half hartinfarct bezorgd als ze op deze manier ligt te slapen := En dan verstoord op kijkt als ik kom checken of ze wel adem haalt.

Afbeelding

fotolijstje

Berichten: 2748
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 10:33

karuna schreef:
https://www.gld.nl/nieuws/7464161/jonge ... gaan-staan
Dit bericht, niet eens meer geergerd maar woest. Wat bezield drie jongens om iemand van 11 te dwingen op een nitraatbom te gaan staan. -:(- zijn zoveel mensen compleet gestoord geworden?

Wow Nunspeet is nu wel vaak in het nieuws. Echter als het vlak bij de brandweer is geweest zou het mogelijk wel op camera zitten.
Er is wel vaker last hier met vuurwerk maar dan meestal in Noord-Korea gebied. Vorige week was onze container in de fik, door vuurwerk -O-

Foaly

Berichten: 5030
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 10:34

Dat ik iets leuks in de familie-app zet voor mn broertje en zn vriendin, en vervolgens een appje krijg van mn moeder 'Haal maar weg want het is uit'.

Eh, en bedankt? Zeg dat even eerder?

'Ja wij weten het ook nog maar heel kort.'

Ik wordt direct gebeld als de achterneef van de directeur van de basisschool is overleden, maar dit moet ik dan maar ruiken ofzo?

MarliesV

Berichten: 15271
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 10:59

_San87_ schreef:
Ik wil een whiskey kopen voor mijn vriend, als kerstcadeau. Overal uitverkocht. Behalve in Engeland. En daar bestellen is echt te duur (wisselkoers, btw, inklaren) :.


Wijn en Wiskeyhuis Nijverdal benaderen.
Mochten die niet opsturen, dan PB maar als je iets wilt, wil ik wel ophalen en versturen voor je.....

fjordjes

Berichten: 12100
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 11:16

En voor de 3e keer deze week vergeten ze mij te vragen met de pauze..

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 11:31

Mensen >;)