Saul schreef:Oh ik snap je wel hoor!
Ik wil ook geld uit laten betalen. Maar ik heb een tik dat het een bepaald bedrag moet zijn
Ook dat, het is nu namelijk 99,87 en met die betaling gaat het over de 100

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Hoe zit t eigenlijk om als verkoper dingen te versturen? Schiet je gewoon t verzenden voor of gaat dat via vinted ? Sorry als dit een vraag is die al ergens staat, niet gevonden
Marjo schreef:Saul schreef:Oh ik snap je wel hoor!
Ik wil ook geld uit laten betalen. Maar ik heb een tik dat het een bepaald bedrag moet zijn
Ook dat, het is nu namelijk 99,87 en met die betaling gaat het over de 100
nienke555 schreef:Tancreda4 schreef:Hoe zit t eigenlijk om als verkoper dingen te versturen? Schiet je gewoon t verzenden voor of gaat dat via vinted ? Sorry als dit een vraag is die al ergens staat, niet gevonden
De koper betaalt de verzendkosten! Nadat iemand één van je artikelen gekocht heeft krijg jij in de chat een barcode of qr code of iets in die trant te zien die je kan laten zien bij het postpunt. Of je krijgt een verzendlabel te zien wat je kan printen. Je hoeft dus zelf niks te betalen
_Nancy schreef:Ik heb van horen zeggen dat wanneer het bedrag boven de €250 uit komt, je dan iets van een formulier moet invullen?
Ik weet niet of het klopt of om welk formulier het dan gaat, wij zorgen er altijd voor dat het niet daarboven komt.
Eigenlijk vragen we al vanaf € 20 uit, maar soms gaat het ineens zo snel of zijn de pakketjes zo hoog geprijsd, dat je al gauw de € 200 aantikt en dan moeten we snel zijn (denken we
)
cobiie schreef:Ik geef het vaak weer snel uit bij vinted. Kinderen groeien nu eenmaal uit hun kleren/schoenen/laarzen.![]()
Qua winterkleding ben ik al rond voor dit seizoen voor alle drie de dames.
Maar kan nog wel koopjesjagen op nieuwe donsje laarzen in 1 maat groter dan ze nu nodig hebben.En volgens mij wou manlief nog een nieuwe winterjas bij de paarden.
cobiie schreef:Ik heb zelf ook al donsjes verkocht afgelopen 1,5 week en voor mijn andere paar is nog genoeg interesse dat ik die ook wel zie vertrekken.
Zelf kijk ik nog uit naar lage laarsjes maat 30 in nieuw staat voor een hele mooie deal.Heeft geen haast, kan ze ook op de kop tikken als donsje zelf weer sale heeft.
upendo schreef:Oeh, kun je Donsje met goede korting kopen met BF?
We willen geen tweedehands schoenen voor kindlief, en tegen de tijd dat het BF is hoop ik dat ze wat stapjes kan zetten, dan heb ik groen licht voor goede schoenen...
Lisitano schreef:upendo schreef:Oeh, kun je Donsje met goede korting kopen met BF?
We willen geen tweedehands schoenen voor kindlief, en tegen de tijd dat het BF is hoop ik dat ze wat stapjes kan zetten, dan heb ik groen licht voor goede schoenen...
Ik zou geen Donsje nemen als eerste schoen. Misschien als slofje voor binnen maar als eerste schoen is het juist zo belangrijk dat het overal de juiste steun biedt. Ik zou naar een goede schoenenwinkel gaan en passen, dan kom je eerder uit op merken als Pom d’Api of Shoesme oid.
Hier vliegt alles eruit, ik kan per dag wel 10 pakjes weg brengen. Heel leuk! Ik heb alle positiekleding uitgemest, spijkerbroeken die ik niet meer droeg, kleding van de kinderen, schoenen van mijn partner. Het ruikt lekker op en ik heb echt een heel leuk shopbudget verdiend
pmarena schreef:Wat een onzin van die juiste steun. Voet moet juist de vrijheid hebben om zichzelf te kunnen ontwikkelen. De vrijheid om de juiste balans vinden, een zachte, soepele zool om goed de grond te kunnen voelen en zich daarop aan te passen, geen rare "ondersteuningen" van buitenaf maar de eigen spieren gewoon sterk laten worden...... maargoed de meningen zijn hier erg over verdeeld.
Gelukkig zijn bij veel merken de "first walker" schoentjes in ieder geval wel enigszins soepel.
Al begint het samenknijpen van de teentjes tot een puntvorm helaas vaak daar al.....