Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

corinep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:15

Inpakstress, vakantie is leuk en het weerbericht is fantastisch maar dat inpakken ga ik nooit aan wennen denk ik...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:17

Ik heb een lijst die ik bewaar en na elke reis finetune. Bij thuiskomst gooi ik alles op twee hopen: gebruikt en niet gebruikt. Daarmee pas ik de lijst aan. Ik reis licht dus neem zelf erg weinig mee. Ben met een klein uurtje wel klaar en ben altijd zeker dat ik alles heb zo!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:17

Dank jullie wel voor al jullie berichten , doet mij goed.

Helaas is mijn oma er helemaal klaar mee.... Ze heeft besloten om vannacht haar zuurstof er maar uit te doen in de hoop dat ze zou overlijden. Dit was wel het punt waar we op moesten wachten , want ze was er zo tegen aan het vechten. Ze geeft nu gelukkig eraan toen. Alleen een halve nacht zonder zuurstof , op die manier vindt ik niet heel prettig dat ze dan was gestikt.

Hopelijk is de arts het eens met de palliatieve sedatie. Bleek dat hij daarvoor toestemming moest gaan geven uiteindelijk. Dus hopelijk ziet hij ook de ernst ervan in. Wil niet dat mijn oma sterft doordat ze weigert zuurstof te nemen en dan stikt als het ware.

Eten en drinken kan niet meer dus kwaliteit van leven is compleet weg , en ze is zo klaar met dat alles er weer uit komt als het er nog geen seconde inzit.

Zo triest hoe het nu gaat , ze mag van mij nu ook wel gaan dit is verschrikkelijk....

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:18

Laatst bijgewerkt door Mando op 28-05-21 09:20, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:18

Sterkte zebrastreep. Hopelijk snel rust!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:19

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:20

Ach maakt het uit het idee was leuk... toch.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:20

Ja absoluut de quote zelf is geweldig :j

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:31

poes schreef:
Ik heb een lijst die ik bewaar en na elke reis finetune. Bij thuiskomst gooi ik alles op twee hopen: gebruikt en niet gebruikt. Daarmee pas ik de lijst aan. Ik reis licht dus neem zelf erg weinig mee. Ben met een klein uurtje wel klaar en ben altijd zeker dat ik alles heb zo!

Ja die tip heb ik al vaak gelezen ja alleen doen we niet vaak dezelfde vakantie. Nu gaan we kamperen met 4 kinderen waaronder een baby die nog niet kan zitten en nog niet vast eet. De laatste keer kamperen was met 3 waarvan de jongste net kon lopen. Afgelopen vakantie was in een Landal park en daarvoor ben ik met 1 kind naar een hotel geweest.

In mn eentje zou ik waarschijnlijk zo klaar zijn. Ben allang blij dat we woensdag de caravan al op de camping hebben neergezet(zonder kinderen, dat was easy peasy :D). Dus gezegd dat ze zo maar alvast moeten gaan kan ik op mn gemak de kleren inpakken en de laatste dingen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:39

Herrie bij de buren... Is iemand uit het raam gooien vanaf de derde verdieping strafbaar? :o?

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:40

Pff, zojuist had ik echt een hartverzakking.
Mijn kat is echt mijn maatje en zojuist plaatste iemand een foto van een dode kat die was gevonden in de Buurtwhatsapp die op het eerste oog precies op die van mij leek. Dus ik schrok mij te pletter, maar zag toen dat hij een rood halsbandje had en dat heeft die van mij niet.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:41

MarlindeRooz schreef:
Herrie bij de buren... Is iemand uit het raam gooien vanaf de derde verdieping strafbaar? :o?

Nee

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:46

corinep schreef:
poes schreef:

Ja die tip heb ik al vaak gelezen ja alleen doen we niet vaak dezelfde vakantie. Nu gaan we kamperen met 4 kinderen waaronder een baby die nog niet kan zitten en nog niet vast eet. De laatste keer kamperen was met 3 waarvan de jongste net kon lopen. Afgelopen vakantie was in een Landal park en daarvoor ben ik met 1 kind naar een hotel geweest.

In mn eentje zou ik waarschijnlijk zo klaar zijn. Ben allang blij dat we woensdag de caravan al op de camping hebben neergezet(zonder kinderen, dat was easy peasy :D). Dus gezegd dat ze zo maar alvast moeten gaan kan ik op mn gemak de kleren inpakken en de laatste dingen.

O nee ja dat is pure stress :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:52

Nu moeten we plots afscheid nemen , vanmiddag krijgt ze het middel zodat ze snel komt te overlijden.

Zo sneu mijn vader kan helemaal niet meer praten....

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:01

Wat ontzettend naar, sterkte Zebrastreep!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:18

Sterkte Zebrastreep.
Je weet dat dit het beste is, maar dat maakt het verdriet niet minder.
Veel sterkte en als je een luisterend oor nodig hebt stuur gerust een pb.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:21

Zebrastreep schreef:
Nu moeten we plots afscheid nemen , vanmiddag krijgt ze het middel zodat ze snel komt te overlijden.

Dat is wel heel snel ineens. Heel veel sterkte.

Voor haar is het idd beter, als ik jouw beschrijving van haar levenskwaliteit lees. Maar voor de familie is het heel sneu :(

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:25

Dilan93 schreef:
MyWishMax schreef:
Maar ik weet van te voren niet wanneer ik in slaap val. Wel wanneer ik wakker word. Dus ik kan nooit kiezen of ik 6, 7, 8 of 9 uur slaap. Dus hoe moet je ervoor zorgen dat je dan niet in die cyclus wakker wordt?

Dat dus. Ik slaap soms al na een half uur, soms pas na een uur of anderhalf uur

Zo veel mogelijk ritme creëren. Dan val je sneller in slaap als je naar bed gaat. Heb zelf lang chronische slaapproblemen gehad waardoor ik totaal niet meer kon functioneren. Sliep een half uur per nacht. At niet meer en kon ook niet meer nadenken.

Maar na goed volhouden werkte het voor mij. Ritme aanhouden. Nu val ik sneller in slaap en wordt dus ook uitgerust om half 7 wakker. Zonder wekker.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:27

Heel veel sterkte, Zebrastreep! :knuffel:

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:28

MarlindeRooz schreef:

Als je het zonder sporen doet.... :')

Zebrastreep, wat ontzettend naar. :(:)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:29

Sterkte Zebrastreep, heel naar :(:)

Ik erger me aan de mensen die zooi in onze puincontainer hebben gegooid. Wij betalen hier duur voor. Ik weet alleen niet van wie het komt :\

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:29

Sterkte Zebrastreep!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:30

Veel sterkte Zebrastreep.
Iedereen hier leeft met je mee.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:30

Zebrastreep schreef:

Sterkte, moet wel zeggen dat toen mijn oma overleed (was ook al lang ziek) ik daar al vrij snel een soort "berusting" in had. :(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 10:31

Ja, ik word dus altijd tussen 6 en 7 wakker. Heb hetzelfde ritme al bijna 5 jaar, zelfde tijd naar bed, zelfde dingen van te voren, noem alles maar op. Maar de ene keer slaap ik zodra ik ga liggen en de andere keer zie ik het 3 uur worden. En dan alsnog zo vroeg wakker. En heel soms slaap ik snel in maar word ik 's nachts wakker en kom nooit meer in slaap.

Voor mij werkt het dus niet, helaas.

Sterkte zebrastreep!