Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Jullie hebben gelijk, het moet zijn: “dat weet ik niet, want ik heb het nog nooit gedaan’.
Mando schreef:Marocje schreef:Jullie hebben gelijk, het moet zijn: “dat weet ik niet, want ik heb het nog nooit gedaan’.
Copy paste van een site dus ergens is het wel gezegd
https://kjoek.nl/2018/12/28/waar-zegt-pippi-langkous-ik-heb-het-nog-nooit-gedaan-dus-ik-denk-dat-ik-het-wel-kan/
poes schreef:Ik heb een lijst die ik bewaar en na elke reis finetune. Bij thuiskomst gooi ik alles op twee hopen: gebruikt en niet gebruikt. Daarmee pas ik de lijst aan. Ik reis licht dus neem zelf erg weinig mee. Ben met een klein uurtje wel klaar en ben altijd zeker dat ik alles heb zo!
corinep schreef:poes schreef:Ik heb een lijst die ik bewaar en na elke reis finetune. Bij thuiskomst gooi ik alles op twee hopen: gebruikt en niet gebruikt. Daarmee pas ik de lijst aan. Ik reis licht dus neem zelf erg weinig mee. Ben met een klein uurtje wel klaar en ben altijd zeker dat ik alles heb zo!
Ja die tip heb ik al vaak gelezen ja alleen doen we niet vaak dezelfde vakantie. Nu gaan we kamperen met 4 kinderen waaronder een baby die nog niet kan zitten en nog niet vast eet. De laatste keer kamperen was met 3 waarvan de jongste net kon lopen. Afgelopen vakantie was in een Landal park en daarvoor ben ik met 1 kind naar een hotel geweest.
In mn eentje zou ik waarschijnlijk zo klaar zijn. Ben allang blij dat we woensdag de caravan al op de camping hebben neergezet(zonder kinderen, dat was easy peasy). Dus gezegd dat ze zo maar alvast moeten gaan kan ik op mn gemak de kleren inpakken en de laatste dingen.
Zebrastreep schreef:Nu moeten we plots afscheid nemen , vanmiddag krijgt ze het middel zodat ze snel komt te overlijden.
Zo sneu mijn vader kan helemaal niet meer praten....
Dilan93 schreef:MyWishMax schreef:Maar ik weet van te voren niet wanneer ik in slaap val. Wel wanneer ik wakker word. Dus ik kan nooit kiezen of ik 6, 7, 8 of 9 uur slaap. Dus hoe moet je ervoor zorgen dat je dan niet in die cyclus wakker wordt?
Dat dus. Ik slaap soms al na een half uur, soms pas na een uur of anderhalf uur