Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Relaxed schreef:
Dat werkt alleen met quarantaine-plicht wanneer je thuis komt. Ze gaan toch want de Nederlanders zoeken de randjes op. Of verbieden . Maar dat zal wel weer moeilijk zijn.
moonsparkle schreef:Terwijl daar volgens mij toch wel genoeg plek was in de ziekenhuizen? Of is daar inmiddels ook een tekort ook qua personeel?
Destination schreef:moonsparkle schreef:Terwijl daar volgens mij toch wel genoeg plek was in de ziekenhuizen? Of is daar inmiddels ook een tekort ook qua personeel?
Er is hier nog wel plek en er kan snel opgeschaald worden (10,000 extra bedden) wanneer planbare reguliere zorg wordt uitgesteld. De cijfers schieten hier alleen echt omhoog en ze willen voorkomen dat de ziekenhuizen wel overvol raken. Bovendien worden er nu strenge maatregelen genomen zodat mensen misschien wel op visite kunnen rond de kerst.
moonsparkle schreef:Techniek, je gaat erop vertrouwen en dan gebeurd er zoiets.
Maar inderdaad in deze tijd waarin belangrijke beslissingen gemaakt moeten worden is dit wel echt onhandig.
Lolaliza schreef:lenaa_tje schreef:Dat is toch niet Corona gerelateerd? Ik woon ik een buurt met veel bejaarden en dat krijgen wij maandelijks.
Hier in België is dat echt niet gebruikelijk
En het is echt geen 123 reclame maar een mooi gedrukt boekje bijna cataloogachtig ding
Destination schreef:bigone schreef:En dan storing terwijl de cijfers de cruciale periode in gaan , ronduit belachelijk .
Want een storing is gepland? Het Duitse RKI had ook problemen en dat bleek een cyberaanval te zijn. Je kan niet alles voorkomen...
Destination schreef:bigone schreef:En dan storing terwijl de cijfers de cruciale periode in gaan , ronduit belachelijk .
Want een storing is gepland? Het Duitse RKI had ook problemen en dat bleek een cyberaanval te zijn. Je kan niet alles voorkomen...
bigone schreef:Nee maar dit is de tweede in korte tijd. Snap dat niemand er iets aan kan veranderen maar het wel de overheid. Maar gezien alle problemen in het verleden met ict van de overheid zou ik ook niet verbaasd moeten zijn.
purny schreef:Maar het valt wel op hoevaak er nu storingen zijn geweest. Je zou er zelfs vraagtekens bij kunnen zetten of de daadwerkelijke aantallen wel de daadwerkelijke aantallen zijn
Sclimpre schreef:Pandora2 schreef:![]()
![]()
Ik heb nog niks in de bus gevonden tot nu toe...
Wacht maar tot ze jou ook in het vizier krijgen.![]()
Maar feitelijk is dat wel creepy, ik ben heel zeker dat ik nooit aan een dergelijk firma mijn geboortedatum gemeld heb.
purny schreef:secricible schreef:Purny, je bedoelt dat er lagere cijfers gerapporteerd worden dan dat er daadwerkelijk zijn?
Of juist dat er hogere cijfers gerappoteerd worden dan de werkelijkheid?
Er worden misschien hogere cijfers gerapporteerd dan er daadwerkelijk zijn