Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Je trekt wel die mensen aan zeg![]()
Hier ergernis van de dag, ik moet morgen ook 5 uur reizen voor school om even mijn dingen te laten zien wat ik digitaal al heb ingeleverd. Voor 15 minuten school.
xPabloBokt schreef:Nayomie schreef:Je trekt wel die mensen aan zeg![]()
Hier ergernis van de dag, ik moet morgen ook 5 uur reizen voor school om even mijn dingen te laten zien wat ik digitaal al heb ingeleverd. Voor 15 minuten school.
Ik mocht net ook na 20 minuten weer omdraaien voor info die ook gewoon op blackboard staat
Nayomie schreef:xPabloBokt schreef:
Ik mocht net ook na 20 minuten weer omdraaien voor info die ook gewoon op blackboard staat
Ach meen je.Dan voel je je ook wel echt zuur.
Anoniem schreef:Dat de sterfdag van mijn moeder me toch steeds harder raakt dan ik verwacht/hoop. Gelukkig was ik dit keer slim genoeg om een vrije dag te nemen. En gelukkig reageren de mensen die van me houden ontzettend goed op dat ik echt niet te genieten ben en boos op alles en de wereld.
1 ding scheelt, ook vandaag gaat vanzelf voorbij.
laraxXxemma schreef:ScarOfWars schreef:Dankjewel allemaal voor de opties, das lief!
Ik ga er wel even over lopen stressen, en anders, tja geen idee.
Weet je wat je nog even zou kunnen doen?
Een lijst opzoeken met alle opleidingen die er zijn die je kan doen. Zet t in word, print het uit. En ga vervolgens vooral wegstrepen wat je niet wil. Want dat weet je vaak beter dan wat je wel wil. Dan kom je alles even bij langs en kom je dingen tegen die je vergeten was of dingen die je niet eens kent.
Zo heb ik mijn opleiding ook gevonden. Ik wist niet eens van het bestaan af. Inmiddels zijn we 5 jaar verder en vind ik zelf dat dat een van de beste keuzes is geweest die ik kon makenheb een super leuke baan.
Anoniem schreef:Dat de sterfdag van mijn moeder me toch steeds harder raakt dan ik verwacht/hoop. Gelukkig was ik dit keer slim genoeg om een vrije dag te nemen. En gelukkig reageren de mensen die van me houden ontzettend goed op dat ik echt niet te genieten ben en boos op alles en de wereld.
1 ding scheelt, ook vandaag gaat vanzelf voorbij.
xPabloBokt schreef:Nayomie schreef:Je trekt wel die mensen aan zeg![]()
lotthje schreef:Al mijn broeken zijn te groot geworden, wat opzich wel iets goeds is, maar ik ben nog niet genoeg afgevallen om een maat kleiner aan te kunnen. Er is ook al een maat af dus deze zijn echt een half jaar oud dus ik baal lowkey een beetje dat ik wéér nieuw moet kopen en er geen geld voor heb (stel het al een tijdje uit) maar het kan nu eigenlijk echt niet meer. Laatst moest ik ergens voor rennen en m’n broek hing halverwege m’n billen. Pff luxeproblemen I guess :’)