Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boompje1985

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:46

Mn ongesteldheid die behoorlijk impact heeft op mn lichaam. En vandaag is de sterfdag van mn hond, tis nu 2 jaar geleden sinds we afscheid hebben moeten nemen. En ik mis haar nog steeds heel erg. |(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-19 10:55

Nayomie schreef:
Je trekt wel die mensen aan zeg _O-

Hier ergernis van de dag, ik moet morgen ook 5 uur reizen voor school om even mijn dingen te laten zien wat ik digitaal al heb ingeleverd. Voor 15 minuten school.

Ik mocht net ook na 20 minuten weer omdraaien voor info die ook gewoon op blackboard staat :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:55

xPabloBokt schreef:
Nayomie schreef:

Hier ergernis van de dag, ik moet morgen ook 5 uur reizen voor school om even mijn dingen te laten zien wat ik digitaal al heb ingeleverd. Voor 15 minuten school.

Ik mocht net ook na 20 minuten weer omdraaien voor info die ook gewoon op blackboard staat :')

Ach meen je. -O- Dan voel je je ook wel echt zuur. :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-19 10:56

Nayomie schreef:
xPabloBokt schreef:

Ach meen je. -O- Dan voel je je ook wel echt zuur. :=

Jup. Had nog aan mijn coach gevraagd "ja het is wel echt nuttig, dan weet je waar je aan toe bent"

Maar vriend, ik heb het hele blokboek al doorgelezen. Snap dat de rest dat niet doet, maar ik wel :Y)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:00

Ohh ja maar dat is altijd zo met die kick-off bijeenkomsten. Of überhaupt met lessen. Ze gaan er vanuit dat niemand thuis iets doet..

Ik erger me eraan dat ik straks dus dat Spaans tentamen heb waarvoor ik niet genoeg gedaan heb.. Ugh zoveel stress. Oh en morgen een tentamen van 5 EC's. Daar stress ik ook voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:08

Dat de sterfdag van mijn moeder me toch steeds harder raakt dan ik verwacht/hoop. Gelukkig was ik dit keer slim genoeg om een vrije dag te nemen. En gelukkig reageren de mensen die van me houden ontzettend goed op dat ik echt niet te genieten ben en boos op alles en de wereld.
1 ding scheelt, ook vandaag gaat vanzelf voorbij.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:11

'Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft'

Alsof er meer dan één medewerker daar zit zeg :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:12

Anoniem schreef:
Dat de sterfdag van mijn moeder me toch steeds harder raakt dan ik verwacht/hoop. Gelukkig was ik dit keer slim genoeg om een vrije dag te nemen. En gelukkig reageren de mensen die van me houden ontzettend goed op dat ik echt niet te genieten ben en boos op alles en de wereld.

Sterkte, nare dagen kunnen dat zijn ja :(:)

Ik erger me even aan de heftigheid op het werk afgelopen week, merkte vanochtend bij binnenkomen dat dat me toch niet zo in de koude kleren was gaan zitten.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:16

Nayomie schreef:
SindyKaya schreef:
Stomme vrouw op het station die NAAST mij ging staan en ging zeuren dat ze last had van mij rook. (Ja, ik stond op een plek waar je mag roken)

Alweer? :')

Weet je zeker dat je op ene plek staat waar het mag, echt zeker? :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:38

laraxXxemma schreef:
ScarOfWars schreef:
Dankjewel allemaal voor de opties, das lief!
Ik ga er wel even over lopen stressen, en anders, tja geen idee.

Weet je wat je nog even zou kunnen doen?

Een lijst opzoeken met alle opleidingen die er zijn die je kan doen. Zet t in word, print het uit. En ga vervolgens vooral wegstrepen wat je niet wil. Want dat weet je vaak beter dan wat je wel wil. Dan kom je alles even bij langs en kom je dingen tegen die je vergeten was of dingen die je niet eens kent.
Zo heb ik mijn opleiding ook gevonden. Ik wist niet eens van het bestaan af. Inmiddels zijn we 5 jaar verder en vind ik zelf dat dat een van de beste keuzes is geweest die ik kon maken :D heb een super leuke baan.

Oh dankjewel! Dat kan ik inderdaad wel doen!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:48

Gini schreef:
Weet je zeker dat je op ene plek staat waar het mag, echt zeker? :')

Ja, ik stond strak naast de rokerspaal ;(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 12:23

Anoniem schreef:

Goed om een dagje vrij te nemen, veel sterkte vandaag. :(:)

Ik erger me aan de verzorgers van m'n paarden, ze krijgen het altijd voor elkaar om langs te willen komen op de dagen dat ik in de planning had om ze beide eens goed aan het werk te zetten. Maargoed ze zijn al heel lang niet meer langs geweest dus wel blij dat ze weer een keer komen maar ze stappen er altijd maar een stukje mee aan de hand.. dat schiet ook niet op.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 12:36

Irritante kinderlijke stagiaire.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 12:44

xPabloBokt schreef:
Nayomie schreef:

Bij jou staat het tenminste op blackboard, daar schort het bij mijn school dus behoorlijk aan :')

Ik heb dus deze week bufferweek op school, oftewel inhalen wanneer je een toets hebt gemist. Nu heb ik er 2 gemist omdat ik ziek was, maar nergens op die hele website, schoolintranet en alles wat school gebruikt is ook maar iets te vinden over die bufferweek. Echt werkelijk waar ongelooflijk. Moet ik dus wederom zelf achter mijn docenten aan omdat er weer iets niet goed is.
Het is verdorie niet mijn taak om steeds achter school aan te gaan omdat er weer wat mis is, maar als ik het niet doe ben ik de dupe.

Echt, wat moet ik hier toch mee...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 12:45

Over 6 weken begint de stage van onze dochter.Maar nog geen stageplek.Tja,als je ook 2 maanden van te voren begint is dat niet zo gek.Ze moet maar zien.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:06

Al mijn broeken zijn te groot geworden, wat opzich wel iets goeds is, maar ik ben nog niet genoeg afgevallen om een maat kleiner aan te kunnen. Er is ook al een maat af dus deze zijn echt een half jaar oud dus ik baal lowkey een beetje dat ik wéér nieuw moet kopen en er geen geld voor heb (stel het al een tijdje uit) maar het kan nu eigenlijk echt niet meer. Laatst moest ik ergens voor rennen en m’n broek hing halverwege m’n billen. Pff luxeproblemen I guess :’)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:08

lotthje schreef:
Al mijn broeken zijn te groot geworden, wat opzich wel iets goeds is, maar ik ben nog niet genoeg afgevallen om een maat kleiner aan te kunnen. Er is ook al een maat af dus deze zijn echt een half jaar oud dus ik baal lowkey een beetje dat ik wéér nieuw moet kopen en er geen geld voor heb (stel het al een tijdje uit) maar het kan nu eigenlijk echt niet meer. Laatst moest ik ergens voor rennen en m’n broek hing halverwege m’n billen. Pff luxeproblemen I guess :’)

Riem? Dat doe ik nu ook tot het echt niet meer kan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:08

Heb ik opgelost met riemen en het even accepteren. :P

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:35

Ik heb toen ik veel afviel steeds jeans gekocht van de Bonprix voor 15 euro, ik vond het vreselijk om met slobberbroeken te lopen :=

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 15:02

Ja riem helpt bovenaan wel, maar bij mijn benen niet meer, ook wat black_kelpie zegt, voelt zooo naar haha. Maar ik ga denk ik idd wat goedkopere broeken halen := en tot dan maar een riem :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 15:46

Hoorcollege wat voor mij echt geen enkele nuttige info geeft..

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 15:54

Loeky01 schreef:

Totdat je besluit een keer niet te gaan een cruciale informatie mist die niet in de boeken staat :x _-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 15:56

Kaus schreef:
Loeky01 schreef:

Totdat je besluit een keer niet te gaan een cruciale informatie mist die niet in de boeken staat :x _-:(

Ja herkenbaar. Daarom zit ik er iedere keer maar braaf... ;(

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:03

Mijn droomauto die online stond voor een hele mooie prijs is al verkocht |(
Haal dan je online advertenties weg als autobedrijf..

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:06

ninaphilo schreef:
Mijn droomauto die online stond voor een hele mooie prijs is al verkocht |(
Haal dan je online advertenties weg als autobedrijf..

Hier heb ik ook heeeel vaak last van gehad toen ik een nieuwe auto zocht. Enorm vervelend -O-