Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zon zin in!
vooral hij was leuk haha. Nu alleen die stomme onzekere fase of er wel of niet een vervolg op komt.. Ik haat dit
Mijn Britse buren waren al vanaf half 7 vanochtend lawaai aan het maken op het balkon. Een gesprekje vind ik niet erg, maar om half 10 zongen ze nog lallend (en luidruchtig!) allerlei liedjes. En aangezien ik als vrouw alleen niet maar een stuk of vijf? tien? zatte Britten die pal naast mij wonen stap... Uiteindelijk na overleg met buuf die er ook al vanaf half 7 last van had de politie gebeld en melding gemaakt. Die stonden vijf minuten later op de stoep
Ze vonden het goed en terecht dat ik gebeld had. Waren er schijnbaar nogal veel én ze waren ladderzat. Leuk hoor, woningen verhuren aan expats
Maar goed, Britten zijn gewaarschuwd en daarnaast was het zalig stil. Ik heb vanmiddag nog even met de dvd van Rammstein in mn handen gestaan maar neh. Mag kwaad niet met kwaad vergelden van mijn mammie 

zegt ook niks

"
Al zijn signalen leken erop dat het wederzijds was, maar nu probeer ik via een gemeenschappelijke kennis (die er bij was) aan zijn nummer te komen en dat loopt niet soepel direct. Ga dan altijd weer twijfelen
Maar dat zegt niets over hoe het met jou zal gaan natuurlijk!