Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:Ik heb even de zoekkracht van bokt nodig.
Ik heb thuis 2 ibc bakken staan.
Op 1 zit al vanaf het begin een kraantje omdat dit blijkbaar een normale maat heeft om er 1 op te zetten.
Bij de 2e is helaas het gat een stuk groter.
Hier al vaker iets voor besteld maar nog niks gehad wat echt paste.
Nu heb ik de 2e bak ook eigenlijk nooit nodig gehad, dus vandaar dat ik niet meer verder gezocht heb.
Nu wil ik er graag een waterslang aan gaan maken, en dan moet er dus wel een kraantje op kunnen.
Ik heb net wat foto’s gemaakt met een meetlint van wat de afmetingen zijn van alles.
Wellicht dat dit iets kan helpen met het zoeken naar het juiste opzetstuk?
( de gene die vorige keer paste kwam trouwens gewoon van Ali af en deze doet het al zeker 2 jaar top)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
karuna schreef:lovelyfiefy schreef:Ik heb even de zoekkracht van bokt nodig.
Ik heb thuis 2 ibc bakken staan.
Op 1 zit al vanaf het begin een kraantje omdat dit blijkbaar een normale maat heeft om er 1 op te zetten.
Bij de 2e is helaas het gat een stuk groter.
Hier al vaker iets voor besteld maar nog niks gehad wat echt paste.
Nu heb ik de 2e bak ook eigenlijk nooit nodig gehad, dus vandaar dat ik niet meer verder gezocht heb.
Nu wil ik er graag een waterslang aan gaan maken, en dan moet er dus wel een kraantje op kunnen.
Ik heb net wat foto’s gemaakt met een meetlint van wat de afmetingen zijn van alles.
Wellicht dat dit iets kan helpen met het zoeken naar het juiste opzetstuk?
( de gene die vorige keer paste kwam trouwens gewoon van Ali af en deze doet het al zeker 2 jaar top)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb diverse ibc vaten staan met diverse soorten aansluitingen. Ik kan eens kijken of een ervan eraf kan (een deel van de bakken is in tweeeen als groente kweekbak) maar elk vat lijkt zijn eigen soort ding te hebben.
Wat zoek je precies een kraantje?
Amber_anne schreef:Ik heb laatst een youtube filmpje gekeken die dit uitlegt. Het ging erover dat ze er alles aan doen om mensen naar hun gratis spel te lokken, een deel van de mensen blijft namelijk het spel spelen en weer een klein deel daarvan spendeert ook echt geld en een heel klein deel spendeert heel veel geld en dat is hoe ze geld verdienen met misleidende reclames
fjordjes schreef:Ik heb een robotstofzuiger van de lidl en wil graag extra filters kopen, via lidl kan ik ze niet vinden. Ik heb de sswr b1 silvercrest robotstofzuiger. Wie weet waar je deze filters kan kopen?
Mer1980 schreef:Ik zie inderdaad heel veel leuke spelletjes, maar na een paar x een miskleun kijk ik eerst bij de reviews. Ik heb dus ook nog steeds niet een leuk spel met mini games gevonden helaas.
lovelyfiefy schreef:Mer1980 schreef:Ik zie inderdaad heel veel leuke spelletjes, maar na een paar x een miskleun kijk ik eerst bij de reviews. Ik heb dus ook nog steeds niet een leuk spel met mini games gevonden helaas.
Ik heb er nu 1 die ik wel is zoals het filmpje.
Pizza Ready!
heet die, is wel met reclame, maar ik heb daar vandaag dus 3,99 voor betaald dat dat weg is.
Dat was het me wel waard, al zou ik het af en toe spelen vind ik dat nog prima zeg maar![]()
Er zitten ook bundels bij met extra dingen, maar dan betaal je 23,- en dat vind ik echt een beetje overdreven.
Ik speel het ook op de tablet, niet op mij mobiel.
Muga schreef:lovelyfiefy schreef:
Pizza Ready!
heet die, is wel met reclame, maar ik heb daar vandaag dus 3,99 voor betaald dat dat weg is.
Dat was het me wel waard, al zou ik het af en toe spelen vind ik dat nog prima zeg maar![]()
Er zitten ook bundels bij met extra dingen, maar dan betaal je 23,- en dat vind ik echt een beetje overdreven.
En wat voor games doe je dan?
lovelyfiefy"
[quote="Muga schreef:lovelyfiefy schreef:
Pizza Ready!
[/quote
En wat voor games doe je dan?
Ik heb het pizza restaurant net uitgespeeld en nu kan ik door naar het hamburger restaurant.
Die je dan vanaf start op bouwt en dan steeds dingen erbij kan kopen, extra tafels, extra personeel.
wat je ook weer kan upgraden.
En voor wat ik kon zien zit er meer in de "map" vanuit de pizza gaat hij door naar de hamburger.
Maar daar loopt ook weer en weg verder door.
Je kan dat alleen niet zien, dus ik denk wel dat er steeds iets nieuws vrij komt als je er 1 uitgespeeld heb.
Of het iets anders wordt als eettentjes weet ik nu dus nog niet.
Er staat in de game uitleg ook niks over de hamburgertent.
De uitleg praat alleen maar over de pizzatent.
Ik heb ook een andere gedownload maar die heb ik nog niet gespeeld.
Zal hier wel even posten als ik die gespeeld heb hoe die is.
Dat is iets met een hotel voor wat ik uit het filmpje heb gezien.
Jolliegirl schreef:Ik zoek https://www.hema.nl/kind/meisjeskleding ... 0PINK.html
Maat 122-128
Regio zuid holland heeft het niet meer ..
Iemand anders die voor mij kan kijken en eventueel 1 set mee kan nemen?