Dankjewel vest is idd heel fijn en lekker kleurig
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluisje1998 schreef:Hey meiden, misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb altijd al een dongetje gehad voor van die leren skaterrokjes/cirkelrokjes. Nu ben ik dus eindelijk een goedkope tegengekomen bij de HM om het eens uit te proberen. Ik heb alleen soms het idee dat skaterskirts niet zo leuk vallen bij mij, alleen ik weet niet of dat nu in mijn hoofd zit of dat dat ook werkelijk zo is, aangezien ik wel veel van dat soort uitlopende jurkjes heb. Dus wat vinden jullie?
[ [url=m/6vUKiU.jpg]Afbeelding[/url] ]
T gaat puur om het rokje, dat hemdje is wat ik onder mijn uniform aanhad en had geen zin om iets anders te pakken.
Gek eigenlijk hoe ik met iets wat heel strak zit geen issues heb, maar met zoiets wel.
wiebke schreef:Lekker vest Amber Anne!
Mooi San, je hebt een mooi figuur!
De jurk met brede strepen is echt heel erg leuk, weet even niet meer wie m aan hadmaar mooi!
Een flanellen broek?! Nope nope nope! Ik zou er persoonlijk ver weg van blijven, al denk ik dat ie dreamer, pluisje of trui heel goed zou staan! Samen met alle andere knappe meiden die zo'n broek kunnen hebben!
Lau, het rokje vind ik je wat blokkerig maken, maar de complete vibe vind ik wel gaaf!
Dit ben ik vandaag, en welkom in onze slaapkamer!
[ [url=m/WSf9sC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ies_ schreef:Kirsten4, Mostwanted! https://www.mostwantednl.nl/olivia-black-dress.html
Bubblewrap schreef:Hoi allemaal!
Ik kom even heel asociaal jullie topic binnen vallen![]()
Ik kon geen schoenen-topic vinden, en vroeg me af hoe jullie kisten zouden dragen/de outfit er op zouden afstemmen. (Kanttekening: ik gok dat jullie die dingen nooit aandoen)
Reden: ze zitten en lopen heerlijk, ideaal als je lastige voeten hebt! Daarnaast zijn ze in de winter en op buitenterrein erg fijn, en daarom wil ik ze stiekem vaker dragen nu de herfst komt![]()
En mocht ik er dan ook nog een goede outfit bij hebben, dan is het af!
Maar die inspiratie heb ik niet...
[ [url=m/DqPvDj.png]Afbeelding[/url] ]
(Pssst, ik draag ook wel eens sportieve jurkjes met bijpassende schoenen hoorIk loop er niet altijd als boer bij
)