Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Allstars kunnen gewoon in de wasmachine op 40graden wel dacht ik. Dat heb ik eens gedaan met mijn eigen![]()
En dat opvoeden, tja, ik hou niet zo van al die stijlen. Ik doe gewoon wat ik zelf goed vind. Zo superstreng grenzen stellen vind ik ook niet nodig. Ik zeg gewoon als iets niet mag, en tot nu toe gaat dat goed. En dan probeert ie het nog wel een paar keer als het megainteressant is, maar dan zeg ik gewoon nog een paar keer dat het niet mag. Maar eigenlijk mag hij het meeste wel, maar dat heeft niks te maken met dat ik geen grenzen stel, maar meer dat hij niet hele gekke extreme dingen bedenkt die niet mogen![]()
Maar sommige kinderen hebben wel wat strengere grenzen nodig zie ik om mij heen. Volgens mij heb ik wel een makkelijke peuter
Ik vind het overigens heerlijk dat mijn baby nu een echte peuter is. De peutertje is zoveel makkelijker dan de babytijd. Al is het maar omdat ie nu gewoon zegt wat ie wil![]()
Maar ja, er komt natuurlijk weer een baby en ik kijk best wel heel erg op tegen dat eerste jaar weerMaar misschien wordt dit wel een makkelijke baby, je weet het niet he
Keet schreef:Ach dat geroeptoeter over hoogbegaafdheid vind ik altijd mateloos irrirant. Bij kinderen maar ook bij volwassenen die het constant over zichzelf roepen. Boeien
Hier iemand in mijn kennissenkring die dat doet. In bijna elk gesprek blabla ik ben hoogbegaafd blabla die opleiding en die opleiding en blabla. Valt geen normaal gesprek mee te voeren.
Iemand ervaring met het wassen van allstars? Gups heeft zijn blauwe zwart gekregen gister![]()
Moet maar even op zijn tevas lopen tot ze schoon zijn
pmarena schreef:Leuke kinderboeken vind ik nog vrij lastig, vaak moet je ze toch echt even zelf kunnen inkijken om te zien of ze echt leuk / goed zijn. We hebben nu zo veel boeken dat ik eigenlijk alleen nog hele fijne boeken erbij wil die echt van een grotere gevoelswaarde hebben zeg maar, iets van verdieping ofzo