Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floriske schreef:Waarom kun je niet zo veel doorslikken als je in je mond kan hebben? Als je bvb veel water in je mond neemt, moet je 2 of 3 keer slikken om dat weg te krijgen. Waarom? Het valt toch in een 'gat'?
Steeph schreef:Wat gebeurd er als je Jello (opgeloste en opgestijfde gelatine met een smaakje) invriest? Verliest het dan zijn structuur, of heb je gewoon een Jello ijsje?
En een persoonlijk dilemma, zal ik eten bestellen, of toch nog naar buiten gaan?![]()
Jolien87 schreef:Een vraag voor de Harry Potter kijkers: waar zit het toilet in het huis van de Dursleys?
In de gang zitten alleen de trap en de trappenkast. Aan het eind van de gang zit de deur naar de keuken en links zit de deur naar de woonkamer. En dan is er nog een serre.
Maar waar is dan de wc?!
Lienie_F schreef:Steeph schreef:Wat gebeurd er als je Jello (opgeloste en opgestijfde gelatine met een smaakje) invriest? Verliest het dan zijn structuur, of heb je gewoon een Jello ijsje?
En een persoonlijk dilemma, zal ik eten bestellen, of toch nog naar buiten gaan?![]()
Kun je het niet uitproberen en ons dan live updates geven?
germie schreef:We hebben al de experimentele zaaier, dus de experimentele kok is ook een leuke dan. Met als eerste stap: het jello ijsje
Lienie_F schreef:germie schreef:We hebben al de experimentele zaaier, dus de experimentele kok is ook een leuke dan. Met als eerste stap: het jello ijsje
Dat zou echt het beste topic ooit zijn
_Nadia_ schreef:Jolien87 schreef:Een vraag voor de Harry Potter kijkers: waar zit het toilet in het huis van de Dursleys?
In de gang zitten alleen de trap en de trappenkast. Aan het eind van de gang zit de deur naar de keuken en links zit de deur naar de woonkamer. En dan is er nog een serre.
Maar waar is dan de wc?!
Veel Engelse huizen hebben alleen een WC boven in de badkamer.. heb dr helaas al meerdere gezien die dat hadden toen we op zoek waren naar een woning hier
germie schreef:In het kader van dingen die je je afvraagt en dan vervolgens uitprobeert (dom)
http://www.wideopenspaces.com/graphic-s ... ign=buffer
Jolien87 schreef:Oh echt? Nooit geweten.
Járen geleden wilde ik als Sinterklaassurprise het huis van de Dursleys maken en toen bedacht ik me ineens dat de wc nergens te vinden was. Ik denk dat ik al 15 jaar met die vraag loop.