anne_bento schreef:MissFloorx wat een rare reactie, lekker laten gaan!! Wie weet hoe leuk je andere 2 dates zijn, kun je hem zo weer vergeten.
LinsxDot grappig dat jullie uiteindelijk toch samen zijn gekomen! Succesverhalen zijn altijd welkom haha... ik heb er serieus geen vertrouwen meer in. Merk dat ik kwa contact met mannen ook echt denk, zal toch wel weer niks worden. Geen goede instelling, maar die krijg je vanzelf na zoveel dates die nergens op uitlopen.
Bedoelde ook dus dat mannen soms zelfde hebben en toch stoer doen. En er niet voor uit komen. Maar uiteindelijk dacht ik ook pfff zoek lekker uit kijk wel verder. Denk niet dat de verkeerde instelling is, dat is gewoon iets wat je opbouwd na alle teleurstellingen en denk dat je dan het sterkste eruit komt en uiteindelijk echt wel iemand vind. Het is niet erg on af en toe op je "bek" te gaan hoor daar leer je van al is het niet altijd fijn. Ik dacht bij me vriend ook die zie ik nooit dus typ af en toe wat terug en vind wel best. En toch stond die uiteindelijk voor de deur. Dus het kan zomaar. Misschien is het juist wel goed om minder te hopen