Haha nee dat waren niet dezelfde... janderegelaa was op donderdag avond en de Friese paardenman zou vrijdagochtend zijn. Maar die ging niet door...
Ben nu ook gezellig aan het appen met een tinder match die een soort bn-er is... ik kende hem niet hoor. Maar lijkt me leuk om eens met hem af te spreken... volgens mij heeft hij energie voor 10!
Resistance, volgens mij zijn jullie de date fase al voorbij toch?
Haha, ja inderdaad. Alleen weet ik niet hoe ik het nu moet noemen. Hij wil wel een vriendin, maar hij wil het rustig aan doen omdat hij moeilijk vertrouwt en dan snel jaloers wordt. Dus we hebben niet niets en we zijn ook exclusief, maar het is ook nog geen relatie.
Hij wilde wel langskomen voor een kop koffie vanavond... heb hem maar gezegd dat het een beetje ver rijden is voor een kopje koffie... Konden wel meteen 9 Bokkers hem keuren haha
Laatst bijgewerkt door Sure_lee op 31-12-16 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Nah volgens mij zijn we beide wel duidelijk geweest maar hij wist wel hoe belangrijk dit voor me was. Gewoon een kus in het openbaar ook enzo. Zoiets heeft nog nooit iemand voor me gedaan Heeft ook echt wel een leuk karakter maar zou om andere redenen nooit werken tussen ons.