Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 11:07

Ik vind BH's mooi, heb ze niet heel hard nodig want het is vrij zelfstandig. Maar een mooie kanten BH vind ik gewoon prachtig! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 21:25

Kent iemand dat spel van vroeger van (volgensmij) WNF Ranger Club waarin je een wereld moest bouwen (denk ik...?). Het was een soort online community maar ik weet het niet zeker. Bestaat dit nog of heb ik dit gedroomd?

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:06

Danique schreef:
Kent iemand dat spel van vroeger van (volgensmij) WNF Ranger Club waarin je een wereld moest bouwen (denk ik...?). Het was een soort online community maar ik weet het niet zeker. Bestaat dit nog of heb ik dit gedroomd?

Als het online was, kan het nooit van "vroeger" zijn. Zo lang bestaat online nog niet :+

Maar het zegt mij helemaal niets.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 23:10

Tssk, bijna 20 jaar geleden zat ik 'al' in een online community, die ook 3D weergegeven kon worden. Dat is al best vroeger voor een hoop mensen, inclusief mijzelf :)
Sorry Danique, geen idee over de Rangers wereld.
Edit: als ik een beetje Google vind ik een tweet uit 2010 die het heeft over de nieuwe Ranger Wereld, wellicht was het dat?
https://twitter.com/rangerclub/status/9973721097

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:04

APCIII schreef:
Danique schreef:

Als het online was, kan het nooit van "vroeger" zijn. Zo lang bestaat online nog niet :+

Maar het zegt mij helemaal niets.

Ik ben pas 19 dus voor mij is 9 jaar geleden 'vroegah' en toen hadden ze eeech wel internet!

Indymouse, dat zou het best eens kunnen zijn! Ik speelde het toen ik een jaar of 10 was dus dat was in 2007, dan zou dat best de update kunnen zijn geweest...!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:37

Waarom droom ik meer/ heftiger/ vreemder/ realistischer/ dieper/ levendiger als ik het warm heb in bed?

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 09:14

Shanna, omdat je dan comfortabeler bent? En anders meer bezig met je warm houden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 10:20

Danique schreef:

Ik heb ooit zo iets gespeeld, ging over het onderwaterleven en dan moest je spelletjes spelen ofzo om punten te verdienen en dan kon je een haai redden.. Bedoel je dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 15:25

Captain schreef:
Danique schreef:

Ik heb ooit zo iets gespeeld, ging over het onderwaterleven en dan moest je spelletjes spelen ofzo om punten te verdienen en dan kon je een haai redden.. Bedoel je dat?

Zoiets... klinkt bekend. Maar een wereld bouwen met olifanten ofzo zat erin.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 15:33

Wat je kan doen aan pijnlijke en droge ogen. Ik word er helemaal getikt van! :roll:

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:09

MarlindeRooz schreef:
Wat je kan doen aan pijnlijke en droge ogen. Ik word er helemaal getikt van! :roll:

Je kan daar gewoon hydraterende oogdruppels voor kopen ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:15

Dan ga ik dat maandag of morgen doen! :')

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:25

Succes ermee ;)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:47

_Mirjam schreef:
MarlindeRooz schreef:

Je kan daar gewoon hydraterende oogdruppels voor kopen ;)

Of Oogspray,kan je gewoon op gesloten ogen sprayen.

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 00:10

Ik heb ooit zo iets gespeeld, ging over het onderwaterleven en dan moest je spelletjes spelen ofzo om punten te verdienen en dan kon je een haai redden.. Bedoel je dat?[/quote]
Zoiets... klinkt bekend. Maar een wereld bouwen met olifanten ofzo zat erin.[/quote]

Zootycoon?

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 00:38

MarlindeRooz, langs de opticien krijg je vaak gratis tests en dan weten ze welk spulletje je het beste kunt gebruiken. Weet je ook meteen of alles in orde is :)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 11:16

Weet iemand waarom mijn MacBook een aantal van deze pop ups geeft als ik hem aanzet? Ik krijg ze ook niet weg zonder het wachtwoord iedere keer in te vullen. Beetje irritant...

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 11:28

http://www.cultofmac.com/386726/how-to- ... ain-issue/

Komt door talagent, geen idee wat dat voor een programma is maar googlen levende me in eerste resultaat al dit op.

Eigenlijk staat op mijn eerste pagina vol met zoekresultaten over hoe je dit kan fixen, en dan heb ik gezocht op enkel "talagent" en weet ik dus nog steeds niet wat dat is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 12:49

ElineGC schreef:

Zoiets... klinkt bekend. Maar een wereld bouwen met olifanten ofzo zat erin.[/quote]

Zootycoon?[/quote]
Nee nee het was 100% zeker iets van ranger club/WNF/dat met die rode panda als mascotte

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 16:19

Shanna schreef:
http://www.cultofmac.com/386726/how-to- ... ain-issue/

Komt door talagent, geen idee wat dat voor een programma is maar googlen levende me in eerste resultaat al dit op.

Eigenlijk staat op mijn eerste pagina vol met zoekresultaten over hoe je dit kan fixen, en dan heb ik gezocht op enkel "talagent" en weet ik dus nog steeds niet wat dat is :+

Maar ik krijg de meldingen ook van safari en nog een paar andere programma's. Maar bedankt!!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 16:29

We waren 2 jaar geleden op een station in Italië en toen vroeg ik aan mijn vriend: waarom rijden de treinen links? :o Dat wist hij natuurlijk ook niet :))
Hij stelt deze vraag nu telkens aan mij als ik weer zo'n vraag stel _-:(

Dus weet iemand het wel? :')

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 16:41

In Nederland rijden treinen soms ook links :j

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 16:42

Macs schreef:
We waren 2 jaar geleden op een station in Italië en toen vroeg ik aan mijn vriend: waarom rijden de treinen links? :o Dat wist hij natuurlijk ook niet :))
Hij stelt deze vraag nu telkens aan mij als ik weer zo'n vraag stel _-:(

Dus weet iemand het wel? :')

Ja :j
Dat komt omdat treinen zijn uitgevonden in Engeland, en daar reed men links.
Toen de rest van Europa die treinen ook wel handig vond, haalden ze de mensen die treinen en rails bouwen uit Engeland, en die gingen gewoon van uit hun eigen gewoonte aan de slag. Daardoor reden vroeger alle treinen links, ook in Nederland (op sommige punten nu nog overigens!). Een aantal landen heeft het later nooit meer aangepast, zoals bijvoorbeeld Italië maar ook België. Dus...Het is de schuld van de Britten :D

Overigens woon ik vlakbij Alkmaar en daar hebben ze een parkeergarage waar men ook links moet houden... (Voor de Alkmaarders onder jullie: De Carpeton garage).
Dit komt omdat in de tijd dat Alkmaar een garage wou bouwen, men een legertje ambtenaren naar de zusterstad van Alkmaar stuurde: Bath, in de UK dus. Daar hadden ze namelijk al een parkeergarage, iets wat je in Nederland nog nauwelijks zag. De ambtenaren vonden dat een goed idee zo'n garage en namen de bouwtekeningen over van de stad Bath. Pas na de bouw van die garage bedacht men zich dat alle bochten de verkeerde kant op werden gedraaid en daarom zijn er nu groot pijlen aangebracht die zorgen dat je elkaar links passeert.... :Y)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:24

Waarom ik 10,50 euro voor de bios betaal en vervolgens 10 minuten naar reclame zit te kijken en vervolgens nog 10 minuten naar filmtrailers.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:04

Omdat een bios runnen hardstikke duur is. De films worden namelijk ook gehuurd door de bioscoop.