Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:Kent iemand dat spel van vroeger van (volgensmij) WNF Ranger Club waarin je een wereld moest bouwen (denk ik...?). Het was een soort online community maar ik weet het niet zeker. Bestaat dit nog of heb ik dit gedroomd?
APCIII schreef:Danique schreef:Kent iemand dat spel van vroeger van (volgensmij) WNF Ranger Club waarin je een wereld moest bouwen (denk ik...?). Het was een soort online community maar ik weet het niet zeker. Bestaat dit nog of heb ik dit gedroomd?
Als het online was, kan het nooit van "vroeger" zijn. Zo lang bestaat online nog niet![]()
Maar het zegt mij helemaal niets.
Danique schreef:Kent iemand dat spel van vroeger van (volgensmij) WNF Ranger Club waarin je een wereld moest bouwen (denk ik...?). Het was een soort online community maar ik weet het niet zeker. Bestaat dit nog of heb ik dit gedroomd?
Captain schreef:Danique schreef:Kent iemand dat spel van vroeger van (volgensmij) WNF Ranger Club waarin je een wereld moest bouwen (denk ik...?). Het was een soort online community maar ik weet het niet zeker. Bestaat dit nog of heb ik dit gedroomd?
Ik heb ooit zo iets gespeeld, ging over het onderwaterleven en dan moest je spelletjes spelen ofzo om punten te verdienen en dan kon je een haai redden.. Bedoel je dat?
ElineGC schreef:Ik heb ooit zo iets gespeeld, ging over het onderwaterleven en dan moest je spelletjes spelen ofzo om punten te verdienen en dan kon je een haai redden.. Bedoel je dat?
Shanna schreef:http://www.cultofmac.com/386726/how-to- ... ain-issue/
Komt door talagent, geen idee wat dat voor een programma is maar googlen levende me in eerste resultaat al dit op.
Eigenlijk staat op mijn eerste pagina vol met zoekresultaten over hoe je dit kan fixen, en dan heb ik gezocht op enkel "talagent" en weet ik dus nog steeds niet wat dat is
Macs schreef:We waren 2 jaar geleden op een station in Italië en toen vroeg ik aan mijn vriend: waarom rijden de treinen links?Dat wist hij natuurlijk ook niet
![]()
Hij stelt deze vraag nu telkens aan mij als ik weer zo'n vraag stel![]()
Dus weet iemand het wel?