Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Basilicium schreef:Bedankt voor de tip! Ik heb echter maar met 1 mailadres te maken gehad. Ik kan op basis van naam en adres wel een telefoonnummer vinden, maar ik weet goed of ze zitten te wachten op een telefoontje van me. Het kan ook heel erg klinken alsof ik bel om nogmaals te benadrukken dat ik het niet mijn schuld vind.
Aanvankelijk wilde de moeder overigens het geld terug, maar wel het halster houden :S uhm....
Basilicium schreef:Bedankt! Dat zou inderdaad netjes en voldoende zijn van mijn kant. Ik ga 'n mailtje opstellen.
Ik heb opzich wel de indruk dat de moeder accepteert dat dit een gedane aankoop is en dat ze nu zelf tot adverteren over zullen moeten gaan.
Desondanks voelt het wel naar. Ja, ik heb mijn geld, maar het was tevens mijn doel een ander blij te maken met dit leuke halster. Ik denk nu ook dat ik wél op mijn instinct in had moeten gaan; vragen of ze minderjarig is en of er een ouder meekijkt bij het kopen over internet... Maarja:
- ook volwassenen mailen zonder enige punctuatie of formaliteiten en zouden zeer beledigd zijn wanneer ik vraag of ze minderjarig zijn;
- het is je goed recht iets te kopen wat eigenlijk niet past, kijk maar naar de algemene klederdracht tijdens een dagje stad
inowa schreef:Heb vanmorgen een advertentie op marktplaats gezet om de rijlaarzen van mijn vriend te verkopen.
Net een mailtje gekregen van iemand,zal hem teleurstellen dat hij een man gaat aantreffen haha
"Beste......,
Ik heb een vraag over '2 paar rubberen rijlaarzen maat 44 en 45'.
sexy rijlaarzen mag ik ze komen passen ? "
Liannevh schreef:Altijd grappig om hier twee kanten te lezen. Mensen die balen omdat er veel minder wordt geboden dan de vraagprijs en mensen die het gek vinden dat ze een geïrriteerde mail terug krijgen als ze zelf minder bieden dan de prijs die in de advertentie vermeld staat