Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Polarize schreef:Kosseh, kan je zittend een workout doen zodat je wel beweegt maar niet je enkel te veel belast?
Maar ik deel je sentiment wel, ik moet echt bewegen vandaag want ik heb bijna niks gedaan, maar ik krijg mijzelf niet van de bank af
Sterre98 schreef:Dat mijn contract niet verlengd is met een stomme poedersuiker reden.
Net een woning gekregen, krijg je dit.
En ook te belachelijk voor woorden dat je pas een week voor de einddatum van je contract je ww kan aanvragen. Dat dat niet eerder kan.
Sterre98 schreef:Dat mijn contract niet verlengd is met een stomme poedersuiker reden.
Net een woning gekregen, krijg je dit.
En ook te belachelijk voor woorden dat je pas een week voor de einddatum van je contract je ww kan aanvragen. Dat dat niet eerder kan.

kosseh schreef:Polarize & xSagan, hebben jullie toevallig tips voor zittende workouts voor thuis?
Zelf kom ik dan niet verder dat krachtoefeningen voor de armen, zoek meer iets richting cardio.
Polarize, al van de bank af gekomen?
Wat onwijs rot Sterre98!!

Polarize schreef:kosseh schreef:Polarize & xSagan, hebben jullie toevallig tips voor zittende workouts voor thuis?
Zelf kom ik dan niet verder dat krachtoefeningen voor de armen, zoek meer iets richting cardio.
Polarize, al van de bank af gekomen?
Wat onwijs rot Sterre98!!
Zin om te dansen? Fitness Marshall op youtube doet cardio/dans workouts en heeft vaak opties voor verschillende mobiliteits niveau's, waaronder zittend. Hij is de enige die ik zo bij naam weet te noemen maar ik weet dat er meer zijn die dat doen.
En er was een poging, maar mijn gewrichten en bloeddruk waren het er niet mee eens, dus morgen nieuwe poging