Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:06

Nou fijne avond hè mensen. Ben vanaf half zeven bezig geweest met het binnenrijden van een pak hooi omdat mensen 0,0 inzicht hebben. Lege tank, sleep er nog aan, vork zo neergezet dat ik hem in mijn eentje niet erachter kreeg, pakken hooi staan zo neergezet dat ik er met mijn trekker überhaupt niet bij kan, en een pak hooi zo scheef op een pallet dat hij met binnenrijden van de pallet aflazert. En als je denkt dat ik ooit langer dan vijf seconden mijn frustratie mag uiten hier thuis, dan heb je het mis, want ik krijg meteen verwijten dat de bak slepen "ook voor mij wordt gedaan", en als ik de opmerking maak dat ik er al bijna een jaar geen gebruik van maak, dan wordt er gezegd dat de bak bij mijn stukje onderhoud valt. Oh, en de wei, de stallen, de paarden 365 dagen per jaar, ook als ik ziek ben, ook als ik ze met een kruk in de hand achterin de wei op moet halen. Maar owee als ik een keer benoem dat ik een beetje paardenmoe ben, dan wordt er nog wat meer bezigheden aka taken op mijn schouders gegooid, want dan moet ik gewoon "even" mijn paard poetsen en longeren. Ja, ga je paard maar weer eens opbouwen, zodat je er weer op kan. En geef dan gelijk even €50+ uit aan je lesgever, want het is wel handig dat er iemand meekijkt na die val. Ik ben het zó moe.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:07

Kosseh, kan je zittend een workout doen zodat je wel beweegt maar niet je enkel te veel belast?

Maar ik deel je sentiment wel, ik moet echt bewegen vandaag want ik heb bijna niks gedaan, maar ik krijg mijzelf niet van de bank af :+

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:10

Polarize schreef:
Kosseh, kan je zittend een workout doen zodat je wel beweegt maar niet je enkel te veel belast?

Maar ik deel je sentiment wel, ik moet echt bewegen vandaag want ik heb bijna niks gedaan, maar ik krijg mijzelf niet van de bank af :+

Daar dacht ik ook aan inderdaad,zittende workouts helpen hier inderdaad voor zulke momenten.

Ik wilde douchen, maar ben op vakantie in het huisje van ouders, ze hebben daar een nieuwe boiler en nu geen warm water en het putje liep niet goed door. Ik wacht wel tot morgen.xD

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:32

Dat mijn contract niet verlengd is met een stomme poedersuiker reden.

Net een woning gekregen, krijg je dit.

En ook te belachelijk voor woorden dat je pas een week voor de einddatum van je contract je ww kan aanvragen. Dat dat niet eerder kan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 21:35

Sterre98 schreef:

En ook te belachelijk voor woorden dat je pas een week voor de einddatum van je contract je ww kan aanvragen. Dat dat niet eerder kan.

Echt hè, ik heb dat nu ook. En dan mogen ze er tot 30 april over doen om een beslissing te nemen.. hallo :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:43

Want gelukkig hebben we geen geld nodig om überhaupt te kunnen ademen :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:47

Sterre98 schreef:

:oo

Hier begrijp ik niets van. Waarom is het niet verlengd??

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 56 min geleden

"is van hoger hand gebeurd"
"Je bent hier gekomen met een historie met een conflict met een filiaalmanager"

Niet dat ik daar nog iets mee te maken heb, maar goed. Leuk zo'n regiomanager.

Allemaal collegas pissig :+

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 40 min geleden

Polarize & xSagan, hebben jullie toevallig tips voor zittende workouts voor thuis?
Zelf kom ik dan niet verder dat krachtoefeningen voor de armen, zoek meer iets richting cardio.

Polarize, al van de bank af gekomen?

Wat onwijs rot Sterre98!!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28 min geleden

kosseh schreef:
Polarize & xSagan, hebben jullie toevallig tips voor zittende workouts voor thuis?
Zelf kom ik dan niet verder dat krachtoefeningen voor de armen, zoek meer iets richting cardio.

Zin om te dansen? Fitness Marshall op youtube doet cardio/dans workouts en heeft vaak opties voor verschillende mobiliteits niveau's, waaronder zittend. Hij is de enige die ik zo bij naam weet te noemen maar ik weet dat er meer zijn die dat doen.

En er was een poging, maar mijn gewrichten en bloeddruk waren het er niet mee eens, dus morgen nieuwe poging :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19 min geleden

Alsof mijn slechte slapen al niet irritant genoeg was. Heeft de teckel besloten alleen nog tussen m’n benen te willen slapen. En hij drukt zn worstenlijf gewoon net zo hard tegen je benen dat het hem lukt. :=

Maar ik kan niet als een dooie de hele tijd op m’n rug slapen. _O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16 min geleden

Daisy ligt het liefste vol in het midden van mijn bed :+
En als ze het om een uur of 2 's nachts koud krijgt komt ze gezellig naar mijn kussen toe en staat ze met haar neus in mn gezicht tot ik wakker ben en haar onder de zwaartedeken van 9 kilo laat :))

Afbeelding

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14 min geleden

Polarize schreef:
kosseh schreef:

Zin om te dansen? Fitness Marshall op youtube doet cardio/dans workouts en heeft vaak opties voor verschillende mobiliteits niveau's, waaronder zittend. Hij is de enige die ik zo bij naam weet te noemen maar ik weet dat er meer zijn die dat doen.

En er was een poging, maar mijn gewrichten en bloeddruk waren het er niet mee eens, dus morgen nieuwe poging :')

Moves with Molly doet dat volgensmij ook! En heeft ook hele diverse muziek, van metal tot musical.