MarlindeRooz schreef:Ik ben erg gek op spritsen van de bakker. Is echt mijn favoriete zoete snack.
Dus ik langs de bakker. Een klein pak spritsen 6,60.
Ben ik nou debiel of wat?
Start een GoFundMe!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Ik bedoelde in vergelijking met wat fleurtjeuh die jij geciteerd had, verdiend heeft over dat jaar.
Fleurtjeuh schreef dat ze 1000 moet terug betalen en jij schreef dat het bij jou x4 was.
Had jij ontvangen wat fleurtjeuh ontvangen had, dan was het bij jou ook 1000.
Little_Gift schreef:Je gaat toch niet 4x meer belasting betalen als je inkomsten lager liggen hé... Een beetje realistisch blijven hé...
Je betaalt geen 4000 belastingen als je totale inkomsten dat jaar niet hoger lagen dan die die maar 1000 belastingen moet betalen hé
Alja schreef:Naar het circus gaat de voorstelling niet door omdat er te weinig mensen zijn
Bellatrix schreef:Serieus?? Getver.
Little_Gift schreef:Ik bedoelde in vergelijking met wat fleurtjeuh die jij geciteerd had, verdiend heeft over dat jaar.
Fleurtjeuh schreef dat ze 1000 moet terug betalen en jij schreef dat het bij jou x4 was.
Lieser schreef:Little_Gift schreef:Ik bedoelde in vergelijking met wat fleurtjeuh die jij geciteerd had, verdiend heeft over dat jaar.
Nee hoor. Het gaat om het verschil tussen al betaalde inkomstenbelasting (bijvoorbeeld ingehouden door de werkgever) en het totaal te betalen inkomstenbelasting. Ik hoef nooit bij te betalen, maar mijn inkomen is geen 0.