Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Zwijg me over de prijzen van alles.
In combinatie met de jaarlijkse lasten en maandelijkse lasten kan ik zeggen dat ik me arm voel omdat het deze maand de allereerste keer is dat ik de rekeningen niet kan betalen want dan is er niets meer om eten te kopen.
Auto moet binnen voor onderhoud maar dat gaat niet,laptop voor mijn dochter kan ik niet kopen.Ik hoop dat ze een studiebeurs krijgt anders kan ze niet verder in het hoger onderwijs.
taartjee schreef:Ik hoop dus ook echt dat ik nu de persoon ben die dat kan stoppen voor (toekomstige) collega's en stagiaires want ik wens dit gevoel niemand toe. Want ik ben gewoon echt een beetje bang voor maandag, dat hij de confrontatie met mij op gaat zoeken en compleet uit z'n plaat gaat.
Urbanus schreef:Ik ga niet de Karen zijn, maar ik vind de traktatie die mijn dochter heeft gehad echt idioot. Een lolly, skittles, een tamboerijn, een spelletje, een stuiterbal, armbandje, sleutelhanger en een stempel.
What the actual fiets? Ik heb voor mijn zoon gewoon een chipsketting gemaakt met dino bellenblaas. Wel in hele gave dino doosjes, maar kom op. Dit is bijna een kerstpakket.
black_kelpie schreef:zonnebloem18 schreef:Het lijkt soms wel een wedstrijd.
Dat is het toch ook? Het moet allemaal groter en meer, meer, meer tegenwoordig. Nog voordat het kind daadwerkelijk geboren is. En dat is echt niet omdat het kind daar zo blij van wordt. Ik vind het lachwekkend