Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 22:44

Bizar die prijzen van alles.... om te janken en niet meer te betalen. Nog even en ik rij van zh even naar Duitsland of België idd :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 22:53

Mijn buurman heeft visite. Leuk en gezellig voor hem, die vrouw lacht keihard alsof ze stikkend dood gaat en ik schrik er elke keer van.
Ga eens terug naar je eigen huis mens, ik wil graag gaan slapen.

Taartje :knuffel: wat een rot situatie!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 23:32

Zwijg me over de prijzen van alles.
In combinatie met de jaarlijkse lasten en maandelijkse lasten kan ik zeggen dat ik me arm voel omdat het deze maand de allereerste keer is dat ik de rekeningen niet kan betalen want dan is er niets meer om eten te kopen.
Auto moet binnen voor onderhoud maar dat gaat niet,laptop voor mijn dochter kan ik niet kopen.Ik hoop dat ze een studiebeurs krijgt anders kan ze niet verder in het hoger onderwijs.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 23:43

De laptop moet zeker aan bepaalde dingen voldoen? Heb nog wel een werkende liggen, maar geen idee of hij goed genoeg is. Anders mag je hem zo hebben als jullie daarmee geholpen zijn.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 23:44

Lieszje schreef:
De laptop moet zeker aan bepaalde dingen voldoen? Heb nog wel een werkende liggen, maar geen idee of hij goed genoeg is. Anders mag je hem zo hebben als jullie daarmee geholpen zijn.

Super lief van je maar helaas wel.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 23:50

Was ik al bang voor, dan zal hij niet voldoen vrees ik :(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 00:40

Berdien schreef:
Haha hij heeft een ‘broer’ :D :D

[ [url=m/MmsiQm.jpg]Afbeelding[/url] ]
^) _O- _O-

De benzineprijzen stijgen nu al. 2.12 zag ik net. En dan moet er nog iets van 20 cent de liter bij? Hoe dan?

Whaha geweldig dier!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 01:02

Ik had perongeluk het raam wagenwijd open laten staan. Lig nu met lange broek, lange mouwen, sokken en eventjes een elektrische dekentje aan om een comfortabele temperatuur te hebben.
Hoe overleef ik de winter?

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 01:54

Aan mijzelf. Om 21:00 hield ik amper mijn ogen nog open, maar ging niet naar bed omdat ik ander om 3:00 uur klaar wakker lig. Resultaat om 22:30 naar bed en doodmoe masr niet kunnen slapen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 04:15

Dat ik al 10 keer door privenummers word gebeld en bij opnemen dan wordt er opgehangen. Ik kan mijn geluid dus niet uitzetten vanwege bereikbaarheidsdienst :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 07:00

De buren wiens wekker een half uur af ging… om 4:30. :z

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 07:17

Vroeg wakker geworden op de 1e 'vakantie' dag en wakker geworden met knallende hoofdpijn..*Zucht

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 08:09

Merlen schreef:
Zwijg me over de prijzen van alles.
In combinatie met de jaarlijkse lasten en maandelijkse lasten kan ik zeggen dat ik me arm voel omdat het deze maand de allereerste keer is dat ik de rekeningen niet kan betalen want dan is er niets meer om eten te kopen.
Auto moet binnen voor onderhoud maar dat gaat niet,laptop voor mijn dochter kan ik niet kopen.Ik hoop dat ze een studiebeurs krijgt anders kan ze niet verder in het hoger onderwijs.

Een tip , de meesten scholen hebben wel speciale regelingen als je bijvoorbeeld in de knoei komt met geld en daardoor mogelijk je opleiding niet kunt volgen. Ik weet niet hoe oud je dochter is , maar daar zou ze zelf langs kunnen gaan of eventueel samen met jou.

Er valt dan vaak echt wel wat te regelen zodat je ook je studie kunt volgen als het financieel wat minder gaat en bepaalde aankopen niet lukken.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 08:38

We hebben rookmelders die afgaan en 1 banketstaaf piepje geven elke 2 minuten als ze bijna leeg zijn.
We hebben ze eigenlijk vervangen door die 10 jaar mee gaan.
Maar 2 waren nog niet op en vond het ook zonde ze weg te gooien dus ook nog ergens gehangen.

Vannacht onze grote Rottweiler x Hollandse Herder in dik paniek.
Sprong de deur naar de gang open en stond daar in paniek bij de trap.

Dus naar beneden en ik wist wel dat het 1 van die 2 rookmelders moest zijn. Want weet dat hij daar echt bang voor is van dat geluid.
Dus beide de batterij eruit gehaald.
Maar de hond was echt bang, dus bij hem gaan zitten tot hij rustig werd.....
Terug naar bed en heb niet meer geslapen...pff.

Maar stiekem wel heel schattig dat zo'n groot dier helemaal tegen je aan kruipt en dat ik hem dan kan helpen door bij hem te zijn <3

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 08:46

taartjee schreef:
Ik hoop dus ook echt dat ik nu de persoon ben die dat kan stoppen voor (toekomstige) collega's en stagiaires want ik wens dit gevoel niemand toe. Want ik ben gewoon echt een beetje bang voor maandag, dat hij de confrontatie met mij op gaat zoeken en compleet uit z'n plaat gaat.

Ik vind het heel goed en sterk van je dat je dit gemeld hebt. Ook voor andere vrouwen in je team, nu en in de toekomst. Je collega is een enorme droeftoeter en je mannelijke manager ook. Hoezo, niet groter maken dan het is.

De kans is aanwezig dat je collega helemaal geen spektakel gaat maken. Als hij voor de tweede keer aangesproken is, zal hij op zijn tellen moeten passen. Nou ja, dat hoop ik! Hou voor ogen: hij loopt risico op sancties of zijn baan kwijtraken, jij niet.

Als je je niet veilig voelt, blijf dan bij collega's in de buurt en vertel hen ook waarom. Samen staan jullie nog sterker. Hoop dat deze situatie heel snel helemaal opgelost raakt, wat een klotegedoe.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 08:56

Ik ga niet de Karen zijn, maar ik vind de traktatie die mijn dochter heeft gehad echt idioot. Een lolly, skittles, een tamboerijn, een spelletje, een stuiterbal, armbandje, sleutelhanger en een stempel.

What the actual fiets? Ik heb voor mijn zoon gewoon een chipsketting gemaakt met dino bellenblaas. Wel in hele gave dino doosjes, maar kom op. Dit is bijna een kerstpakket.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 09:24

Urbanus schreef:
Ik ga niet de Karen zijn, maar ik vind de traktatie die mijn dochter heeft gehad echt idioot. Een lolly, skittles, een tamboerijn, een spelletje, een stuiterbal, armbandje, sleutelhanger en een stempel.

What the actual fiets? Ik heb voor mijn zoon gewoon een chipsketting gemaakt met dino bellenblaas. Wel in hele gave dino doosjes, maar kom op. Dit is bijna een kerstpakket.

:wow: wel heel overdreven idd. :\

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 09:35

Super overdreven inderdaad, wij hadden vorige week: chips, smarties, zakje snoepjes, toeter, tol en frisbee van een traktatie. :wow:

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 10:02

Ik vond mezelf vorig jaar al avontuurlijk met een ijshoorntje, Surprise ei en sleutelhanger. Het lijkt soms wel een wedstrijd.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 10:11

Ik heb spullen in een garage staan van mijn vader (hij staat op mijn naam maar mijn vader betaalde het grootste deel) Maar nu wil mijn vader die garage opzeggen, maar ik kan nergens heen met die spullen maar dat betekend dat ik de garage zelf volledig moet gaan betalen. En dat geld heb ik eigenlijk niet nu alles steeds duurder wordt en er een kans is dat ik minder alimentatie ga krijgen. (Als dat zo is dan moet ik hem zeker opzeggen)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-23 10:12

Ik bakte vroeger zelf koekjes in de vorm van een cijfer met mijn moeder.. wat een idioterie zo veel prullaria :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 10:12

zonnebloem18 schreef:
Het lijkt soms wel een wedstrijd.

Dat is het toch ook? Het moet allemaal groter en meer, meer, meer tegenwoordig. Nog voordat het kind daadwerkelijk geboren is. En dat is echt niet omdat het kind daar zo blij van wordt. Ik vind het lachwekkend :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 10:16

Die traktaties!! Bizar....

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 10:34

black_kelpie schreef:
zonnebloem18 schreef:
Het lijkt soms wel een wedstrijd.

Dat is het toch ook? Het moet allemaal groter en meer, meer, meer tegenwoordig. Nog voordat het kind daadwerkelijk geboren is. En dat is echt niet omdat het kind daar zo blij van wordt. Ik vind het lachwekkend :')

En dan de feesten die er gegeven worden voor een eerste verjaardag.....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 11:11

Grote verjaardagsfeesten maak ik me wel schuldig aan, maar daar hebben we allemaal plezier van. Zo'n traktatie vol met troep belandt toch in de prullenbak.