Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 09:18

Hoe bedoel je? Dit is reeds bij mensen thuis dat ik dit doe. Dit kan enkel via dienstencheques hier in België. Of ja, zwartwerk. Maar een dienstencheque kost ze maar €7,20 dus ja. Niemand doet dat nog.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 09:30

Het schoot me gisteren ineens te binnen dat dit ook de laatste week is dat de kat bij mij slaapt ;(

Ben benieuwd hoelang ik het vol houd zonder beesten in huis :+

Lastig Moestuin, poetshuizen zijn inderdaad ideaal voor dit, maar het systeem in België werkt je tegen zo te lezen. Zijn er geen vacatures als hovenier? Hier in NL zitten ze er enorm verlegen om.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 09:35

Nieuwe album van FOB valt echt tegen. Had er echt zin in om hem te luisteren vanochtend maar werd er niet echt warm van. -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 09:48

De huisarts die met terugbellen werkt zodat je niet aan de lijn hoeft te wachten. Alleen ze bellen nooit terug op het tijdstip dat ze doorgeven.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 09:54

wyoming schreef:
De huisarts die met terugbellen werkt zodat je niet aan de lijn hoeft te wachten. Alleen ze bellen nooit terug op het tijdstip dat ze doorgeven.

Goed dat je het zegt, ik moet nog een afspraak inplannen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 10:15

De man die voor mijn wc kwam. Tussen 8 en 9 en om 9 uur word er aangebeld :+ vervolgens gaat hij op z'n gemak al z'n spullen uit de bus halen terwijl de voordeur wagenwijd open staat en ik de kachel aan heb. Duurt zeker 5 minuten. Uiteindelijk heb ik maar gevraagd of de deur wel dicht mocht want hij ging al aan het werk zijn spullen stonden buiten, in de deur opening, in de hal en in de wc :') en vervolgens loopt hij nog 10 keer heen en weer en laat elke keer de deur open staan.
Ik zou echt niet zo ongeorganiseerd kunnen werken maar ieder z'n ding :+
De telefoniste had gezegd dat er 2,5 uur voor stond (wat ik al erg veel vond) dus ik maakte me al druk hoelang ik zonder wc zou zitten maar uiteindelijk was hij gewoon binnen 3 kwartier klaar :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 10:36

Marcella schreef:
Zere handen en sollicitatiegesprek vanmiddag hopen dat ik geen pen hoeft vast te houden. En anders maar zelf een dikke pen meenemen.

Ik zou het doen, gewoon voor de zekerheid. Als je hem niet nodig hebt dan kan je hem makkelijk in je tas laten.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 11:04

Lau schreef:
dat ik mijn oplader vergeten ben... en ik moet nog de hele dag werken en vanavond uit eten... dat gaat de batterij nooit halen

Lekker rustig! :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 11:05

Ik wacht op de uitslag van een bloedtest die ik mogelijk vandaag al krijg en zit echt in de stress daar over. Irritant.

En vandaag jarig. M'n ouders zijn werken en ik ben vanavond weg dus ze hadden een cadeautje op tafel gezet. Ik dacht, ah dit is zo'n flauwe kul iets, pak havermout ingepakt ofzo. Gewoon, zodat ik alvast iets open kan maken.
Is het dus al wel het echte cadeau en nu voel ik me super banketstaaf dat ik het al open heb gemaakt :')
Het is een wildlife camera trouwens, echt super leuk :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 11:06

Shenavallie schreef:
Lau schreef:
dat ik mijn oplader vergeten ben... en ik moet nog de hele dag werken en vanavond uit eten... dat gaat de batterij nooit halen

Lekker rustig! :D

Haha zou je denken echter is het vaak zo rustig op het werk dat ik niks te doen heb en dan scroll ik door mijn telefoon. Het is echt heel moeilijk om dat niet te doen en dus van mijn telefoon af te blijven... Ben echt veel te verslaafd aan dat ding :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 11:09

Moestuin schreef:
Hoe bedoel je? Dit is reeds bij mensen thuis dat ik dit doe. Dit kan enkel via dienstencheques hier in België. Of ja, zwartwerk. Maar een dienstencheque kost ze maar €7,20 dus ja. Niemand doet dat nog.

Is er in België niet zoiets als een uitzendbureau of misschien wel een UWV waar je terecht kunt voor werkend leren?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 11:12

@ Lau: Oeh, als je een telefoonverslaving hebt, dan is het inderdaad lastig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 11:22

Shenavallie schreef:
Moestuin schreef:

Is er in België niet zoiets als een uitzendbureau of misschien wel een UWV waar je terecht kunt voor werkend leren?

Ja, maar de opties zijn erg beperkt. Het loon in ruil is ook gewoon een stuk lager dan wat ik nu krijg. Er is vaak een vereiste van al minimum tijd werkloos te zijn. Het is hier vooral bedoeld om werklozen aan het werk te krijgen en niet reeds werkende te laten omschakelen. Zorgkundige/verpleegster is bv een optie, maar mijn schoonmoeder doet dat en dat zou ik echt niet kunnen. Ik sta daar veel te emotioneel in en neem alles wat gebeurt mee naar huis.

Ik ga wel kijken naar loopbaanbegeleiding. Wie weet komt er nog wat uit de bus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 11:37

Zo'n last van m'n knie weer ineens. :x

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 11:42

Mkango schreef:

Op zoek naar een leuke goede masseur?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 11:43

Ik hoef echt geen kinderen, op mijn werk word ik al constant geroepen door collega's die niet zelf na kunnen denken. Je zou thuis komen en daar ook nog eens 20 keer "Mama!" naar je hoofd krijgen :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 12:16

Mkango schreef:

Just stop being old :roll:

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 12:30

Fly_high schreef:
Mkango schreef:

Just stop being old :roll:

Ja, maar das wel héél definitief :x

:P

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 12:31

Nog even en ik gooi heel de computer door het raam. Ik haat, haat, haat deze jaarrekening, en het feit dat ik 0,0 kan met dit programma.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 12:40

Ik wil een loempia op mijn werk... maar ik heb gisteren al mini loempiaatjes gegeten uit de air fryer... dus ik wil hem ook weer niet...
En nu ben ik aan het vechten tegen de loempia's...

Stay strong... :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 12:42

purny schreef:
Ik wil een loempia op mijn werk... maar ik heb gisteren al mini loempiaatjes gegeten uit de air fryer... dus ik wil hem ook weer niet...

Ik zeg doen }>

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 12:47

Een genderreveal party voor een paard, ik vind het bij mensen al een ding, laat staan bij dieren >;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 12:53

Het hondje van mijn buurman is vanochtend bijna aangereden hier in de straat, omdat hij hem altijd los laat lopen maar hij tegelijkertijd niet goed op zijn hond let. Het is verdorie ook niet de eerste keer... Ik snap dat dus niet he.

Dat beestje is ontzettend lief en doet geen vlieg kwaad, dus los lopen is in die zin geen probleem. Hij heeft echter chronisch bananen in zijn oren en hij loopt ook zo de weg op, hij loopt bij mensen het huis in, hij poept en plast in voortuinen. Vandaag liep hij dus blijkbaar weer los, en op de weg |o het is ook niet de 1e keer, maar die man die leert er niet van! Dat diertje is op een dag een keer plat.

Gefeliciteerd Nyaleti Y)(^)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 12:55

Aan mensen die het normaal vinden om zelf wel kritiek op anderen te leveren. Maar zelf niet incasseren en vervolgens zeggen dat ze geen behoefte hebben aan contact. (erop gewezen worden dat ze persoonlijke zaken niet zomaar op tafel kunnen gooien tijdens een etentje..)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 13:03

purny schreef:

Nu wil ik ook loempia's -O-

Ik kom niet verder en telefoon is interessanter dan vechten met het systeem, dus ik erger me aan mezelf en mijn gebrek aan concentratie.