Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 10:52

Man die onderweg naar familie nog snel 10 minuten een probleem (1 rand bijkitten) bij een klant zou oplossen en nu al 30 minuten weg is terwijl wij in de auto zitten te wachten. Nog even en ik bel aan. Klant is toch een muggenzifter eerste klas dus het interesseert mij dan ook niet meer. Wij gaan gigantisch te laat zijn.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 10:58

Ik heb wat mijn carrière betreft een soort levenslijn waarbij alles eerst compleet mislukt en vervolgens ineens alles op z'n pootjes terecht komt. Ik zit nu alleen nog (lees: weer) in die eerste fase en moet dealen met dingen waarbij je denkt (WAT DE F*CK SERIEUS?!?!??!) en het gaat helemaal goed komen, maar vind het soms gewoon tergend irritant. :')

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 11:03

Een uur te laat en als ze nu nog komen doe ik de deur niet meer open. Rijden ze maar mooi voor niks terug naar Amsterdam. :wave:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 11:06

MarlindeRooz schreef:
Een uur te laat en als ze nu nog komen doe ik de deur niet meer open. Rijden ze maar mooi voor niks terug naar Amsterdam. :wave:

Kun je ze bellen? Misschien is er iets gebeurd onderweg, of zo.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 11:07

Dat mijn broer alles achter zich open laat inclusief de voorste poort nu. Dus net was mijn hond weg.. niemand op straat had hem gezien. 10 min lopen roepen als een gestoorde en toen kwam hij de bocht om gerend.

Lekker zo pure paniek op de zondagochtend

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 11:17

Mijn kat die gaat verhuizen.Diegene die overal gaat behalve op de kattenbak en ik heb het er moeilijk mee.Ik wil hem helemaal niet afgeven.
Van de week had hij mijn radio ondergepiest en liep het zo van kast op de vloer.Toen was ik er helemaal klaar mee.
Ik heb hem toen apart gezet in de veranda/aanbouw.Van het ogenblik dat hij daar alleen zat zonder de andere katten om zich heen veranderde zijn gedrag helemaal.Hij werd weer de lieve aanhankelijke kat,ging op de bak,was niet meer op zijn hoede,geen gegrom,...
Kortom hij heeft liever geen andere katten om zich heen.
Hij verhuist naar mijn dochter dus ik ga hem regelmatig zien.
Een minpunt;ze woont in een drukke omgeving en ik ben zo bang dat hij ooit aangereden wordt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 11:36

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:
Mijn koffiezetapparaat is stuk. Geen koffie :

Update :')
Hoofdpijn
Ik wil een nieuwe, nu!

Bedankt nog het meedenken, vind ik lief! Hij lekt helaas water, de laatste 3x dat ik koffie wou zetten stond hij elke keer in een plas water, elke keer schoongemaakt maar hij lekte net zo hard weer verder. Dat vind ik geen prettig idee, weet niet of dat nog veilig is ivm stroom, ik gebruik hem liever gewoon niet meer. Straks even kijken waar ik een nieuwe ga scoren, ik dacht ik kijk het even aan... Maar nee, ik wil koffie. Nu. >;) :')
De oploskoffie die ik nu heb is ook maar zo-zo :')

Echte 1st world problems dit

Had toch echt nog een bakkie gezet hoor :j
Ik word er geen fijner mens van zonder koffie als ik mijn ogen open :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 12:57

Naambordje van de bediening is zelfs weg.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:00

De ongevoeligheid van sommigen. Ons dochter is gisteren van anderhalve meter hoofd eerst op de beton gevallen. We dachten even dat wij haar kwijt waren. Gelukkig, wonder boven wonder is ze er met een hoop schrammen en blauwe plekken vanaf gekomen. Hele nacht op schema moeten wakker maken om te kijken of ze normaal bleef reageren etc.

Mijn man zegt dat tegen zijn grootmoeder. Haar reactie: Tzal wel nie zijn want dan was ze slechter geweest ze. Ik ben vele harder gevallen 2 weken terug!

Ze is op haar kont gevallen in het gras. Durft ze echt serieus te beweren dat ons dochter niet hard is gevallen. Ik zag haar vallen, ik hoorde die klap en ik dacht direct: Ze is dood. Jongens toch…

Dochter is overigens gevallen omdat ze in mijn man haar nek zat. Hij is gestruikeld en ze is gekatapulteerd geweest.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:04

Heftig moestuin! Beterschap voor die kleine en knuffel voor jullie, dat hakt er goed in die schrik en zorgen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:08

Oei heftig Moestuin, veel beterschap voor jullie dochter.
Dat bagatelliseren doen mensen wel vaker, maar is hier zeker misplaatst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:11

Ja, ik vind het ook zeker niet op zijn plaats. Ze snapte ook niet dat wij de dokter hadden gebeld voor dat ‘schrammetje’ Doodsangsten heb ik uitgestaan, zeker toen ze de eerste momenten suf werd. Maar nee, ze heeft nu net haar volledige verhaal gedaan over haar val op haar kont in het gras en hoe erg dat wel niet was.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:12

Vandaag ga ik mn paard longeren na 3 maanden door mn knieblessure en ik ben gewoon zenuwachtig :')
Niet dat ze gek gaat doen, ze komt elke dag op de wei. Maar gewoon zomaar denk ik..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:17

Moestuin schreef:
Ja, ik vind het ook zeker niet op zijn plaats. Ze snapte ook niet dat wij de dokter hadden gebeld voor dat ‘schrammetje’ Doodsangsten heb ik uitgestaan, zeker toen ze de eerste momenten suf werd. Maar nee, ze heeft nu net haar volledige verhaal gedaan over haar val op haar kont in het gras en hoe erg dat wel niet was.

Wat bizar? Hoofd is toch enger als kont? En beton als gras? Ja, je kan lelijk vallen op kont, ik hield een gebroken stuitje eraan over, maar met blote hoofd vanaf een hoogte en met vaart op beton? Brrr :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:19

Heftig moestuin.
En ik wil je op je hart drukken de komende weken haar ook rustig aan te laten doen. Ook al lijkt alles nu oké. Dus niet teveel tv en drukte.

Heel veel beterschap met haar en een :knuffel: voor jou voor de schrik.

Over jou schoonfamilie zeg ik maar niks :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:30

Dank je wel DP! Ze wou op de trampoline maar dat mag ze inderdaad nog niet van mij. Ik kan gewoon nog niet geloven dat ze enkel klaagt over haar kapotte vingers en niet over haar hoofd. Dat was echt een flink engeltje op haar schouder.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:34

Kinderen zijn gelukkig van elastiek.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:38

Moestuin schreef:

Ik zou denk ik heel sarcastisch op haar gaan reageren, als in, oh nee wat vreselijk, is er niks gebroken? Moet de ambulance gebels worden?

Zoiets :').

Sterkte met jullie dochter.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 13:45

Jeetje schrikken moestuin :oo
Gelukkig kunnen kinderen tegen een stootje en zou totaal niet op dat mens ingaan :n
Beterschap met je dochter.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 14:23

Ach arm kind, beterschap voor je dochter Moestuin!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 14:37

Beterschap voor je dochtertje moestuin en sterkte voor je man, hij zal zich wel schuldig voelen.

De uitspraak van de grootmoeder van je man zegt genoeg over haar...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 14:55

@Moestuin: ergens heeft ze wel een punt. Jouw dochter komt er waarschijnlijk wel weer bovenop, maar die grootmoeder gaat waarschijnlijk nooit meer goedkomen. De kans is klein dat die nog spontaan een menselijk en invoelend persoon wordt.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 15:41

Moestuin, bij sommige mensen zit het verstand in hun kont. Dat zou wel heel veel verklaren. Beterschap voor de kleine

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 16:05

oomens schreef:
@Moestuin: ergens heeft ze wel een punt. Jouw dochter komt er waarschijnlijk wel weer bovenop, maar die grootmoeder gaat waarschijnlijk nooit meer goedkomen. De kans is klein dat die nog spontaan een menselijk en invoelend persoon wordt.

:') _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-22 16:05

Ergernis 1; afspraak met die hond van vanmorgen is opeens vanmiddag. Het was een miscommunicatie (handig communiceren in het Engels als dat van beide je tweede taal is).
Ergernis 2; ellendig langdradig Engelstalig (ik haat dat) boek over de middeleeuwen van 236 pagina's waarvan ik er nog 200 moet voor dinsdag 9:00. :')