Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Telpeva schreef:Mijn koffiezetapparaat is stuk. Geen koffie
Update
Hoofdpijn
Ik wil een nieuwe, nu!
Bedankt nog het meedenken, vind ik lief! Hij lekt helaas water, de laatste 3x dat ik koffie wou zetten stond hij elke keer in een plas water, elke keer schoongemaakt maar hij lekte net zo hard weer verder. Dat vind ik geen prettig idee, weet niet of dat nog veilig is ivm stroom, ik gebruik hem liever gewoon niet meer. Straks even kijken waar ik een nieuwe ga scoren, ik dacht ik kijk het even aan... Maar nee, ik wil koffie. Nu.![]()
De oploskoffie die ik nu heb is ook maar zo-zo
Echte 1st world problems dit
Moestuin schreef:Ja, ik vind het ook zeker niet op zijn plaats. Ze snapte ook niet dat wij de dokter hadden gebeld voor dat ‘schrammetje’ Doodsangsten heb ik uitgestaan, zeker toen ze de eerste momenten suf werd. Maar nee, ze heeft nu net haar volledige verhaal gedaan over haar val op haar kont in het gras en hoe erg dat wel niet was.
Moestuin schreef:Ja, ik vind het ook zeker niet op zijn plaats. Ze snapte ook niet dat wij de dokter hadden gebeld voor dat ‘schrammetje’ Doodsangsten heb ik uitgestaan, zeker toen ze de eerste momenten suf werd. Maar nee, ze heeft nu net haar volledige verhaal gedaan over haar val op haar kont in het gras en hoe erg dat wel niet was.