Maar die verpakking waarbij het gewoon een gestanst randje karton is.....daarbij stopt het scheuren aan beide kanten vaak zo snel dat je het middenstuk nog met je hand verder open moet zien te peuren

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Karlijn schreef:Ik maak elders nooit verpakkingen open eigenlijkmaar nu ik goed nadenk, volgens mij had ik dit toen ik 10+ jaar geleden nog thuis woonde, ook.
TessaxQuincy schreef:Is het normaal dat nadat je je verstandkiezen hebt laten trekken je een vieze smaak in je mond hebt?
Ik heb er donderdag 2 laten trekken maar sindsdien ook al een vieze smaak. Poetsen en spoelen helpt maar voor even en komt daarna weer terug. Op internet lees ik verschillende dingen. Het lijkt mij niet een ontsteking omdat ik het al van het begin heb en de zwelling en pijn word wel minder en niet erger.
Eske_B schreef:Ik zit de cross-country van de eventing op de OS te kijken, en vraag me af waarom zoveel ruiters met sporen rijden? De paarden lijken allemaal heel voorwaarts en werkwillig.
Anomien schreef:Eske_B schreef:Ik zit de cross-country van de eventing op de OS te kijken, en vraag me af waarom zoveel ruiters met sporen rijden? De paarden lijken allemaal heel voorwaarts en werkwillig.
Ik begrijp je niet zo goed.
Jij denkt dat de sporen bedoelt waren voor het vlot maken van een dier?
Een spoor is daar niet voor bedoeld. Dat mensen dat wel doen is een nare bijkomstigheid die uiteindelijk vaak niet zal lonen.
Een spoor is ter verfijning van de hulpen. Die paarden zijn dus al netjes aan het been.
Snippergroen schreef:_Lois_ schreef:Is het leuk om het zwembad van Duinrell te bezoeken als volwassene?
Als je van glijbanen houdt wel!
kosseh schreef:Iemand ooit binnenlak voor tuinmeubels gebruikt?
Ik heb nog veel binnenlak over, waar ik m'n bed en Nachtkastjes mee geschilderd heb.
Ik heb ook nog een oude houte tuin meubelset, zou leuk zijn als ik die daar mee kan schilderen.
Dat het minder goed blijft zitten dan buitenlak lijkt mij logisch, maar verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
De set is alleen nog voor deze zomer, terwijl ik spaar voor eem nieuwe