Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:MarlindeRooz schreef:Jij hebt het goed begrepen! Knap gedacht voor iemand zonder 5g chip.
Jullie spreken mij nu aan op iets wat nog niet eens gebeurd is, echt hilarisch. Als je maar een stok hebt om mee te slaan he.
Welke regel heb ik overtreden dan? Nu jij.
996981 schreef:Volgens mij is dit een van de redenen dat het fout gaat… mensen denken niet meer zelfstandig na en vinden dat ze vrijgesteld moeten worden van iedere vorm van verantwoordelijkheid nemen zodra ze gevaccineerd zijn. En je kunt het niet eens iemand kwalijk nemen. Het is precies wat ons is voorgehouden
MarlindeRooz schreef:Daar ging het toch niet over? En inderdaad als ik bijna in mijn eentje zit dan zet ik hem rustig af als dat nodig is. Je mag hem trouwens niet ophebben als je daar een goede reden voor hebt.
Ik kies er alleen voor om hem wel te dragen zolang dat lukt, enkel als het niet gaat doe ik hem af.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -of-ziekte
IMANDRA schreef:996981 schreef:Volgens mij is dit een van de redenen dat het fout gaat… mensen denken niet meer zelfstandig na en vinden dat ze vrijgesteld moeten worden van iedere vorm van verantwoordelijkheid nemen zodra ze gevaccineerd zijn. En je kunt het niet eens iemand kwalijk nemen. Het is precies wat ons is voorgehouden
Niet alleen gevaccineerden hoor. Ongevaccineerden net zo goed (maar vanwege andere redenen).
Imean, percentage van gevaccineerden dat zich laat testen bij klachten ligt flink hoger dan percentage ongevaccineerden wat zich laat testen bij klachten
996981 schreef:IMANDRA schreef:Niet alleen gevaccineerden hoor. Ongevaccineerden net zo goed (maar vanwege andere redenen).
Imean, percentage van gevaccineerden dat zich laat testen bij klachten ligt flink hoger dan percentage ongevaccineerden wat zich laat testen bij klachten
Er staat toch; 1 van de redenen? Niet dé reden?
bigone schreef:Wanneer er dan toch een lockdown moet komen dan ook maar een echte, twee weken echt alles dicht wat dicht kan.
Cer schreef:Iets wat bijv in de zomervakantie had gekund? Of toen er nog niks echt georganiseerd werd..
Of zo met de kerstvakantie, ivm de scholen (want kinderen moeten naar school)
IMANDRA schreef:Tja, jij specificeert 'gevaccineerden' hier in ondanks statistieken die laten zien dat -wat betreft testen in ieder geval- gevaccineerden het een stuk beter doen dan ongevaccineerden.
Iets met framing enzo.
MarlindeRooz schreef:Herinnert mij er aan om het onderzoek waar die gegevens uitgehaald worden weer in te vullen. Was het vergeten.![]()
Je kan zelf trouwens ook meedoen aan het onderzoek hierover via de GGD. Hoe meer gegevens -> hoe beter.
996981 schreef:MarlindeRooz schreef:Herinnert mij er aan om het onderzoek waar die gegevens uitgehaald worden weer in te vullen. Was het vergeten.![]()
Je kan zelf trouwens ook meedoen aan het onderzoek hierover via de GGD. Hoe meer gegevens -> hoe beter.
Wat ga je invullen? Dat je bij klachten van plan bent te testen bij testen voor toegang?
996981 schreef:De commentaren en vragen hier van gevaccineerden omtrent het wel of niet hoeven en willen houden aan de maatregelen zijn vast niet representatief.
Daarom stijgen de besmettingen ook zo explosief. Omdat de percentueel veel grotere groep gevaccineerden zelf logisch nadenkt en zich netjes aan de maatregelen houdt..
MarlindeRooz schreef:996981 schreef:
Wat ga je invullen? Dat je bij klachten van plan bent te testen bij testen voor toegang?
Wil je mijn naam en adres? Kan je aangiftuh doen bij de polisie.
Ga alsjeblieft eens leren fatsoenlijk argumenten aan te dragen. Het is echt lachwekkend hoe dom dit soort opmerkingen zijn. Lekker blijven hakken op iets wat niet eens gebeurd is en hoogstwaarschijnlijk ook niet gaat gebeuren. Wat volwassen.
Cer schreef:996981 schreef:De commentaren en vragen hier van gevaccineerden omtrent het wel of niet hoeven en willen houden aan de maatregelen zijn vast niet representatief.
Daarom stijgen de besmettingen ook zo explosief. Omdat de percentueel veel grotere groep gevaccineerden zelf logisch nadenkt en zich netjes aan de maatregelen houdt..
euh.. whut![]()
Ik denk dat het gewoon besmettelijker is dan men denkt. Ik had tot na de test dag geen klachten.. Als ik niet getest had, had ik niet geweten dat ik Covid had. Er zitten in onze groep een aantal mensen met pittige klachten, maar echt wel wat met minimale tot geen klachten..
Ik denk niet dat een aantal mensen zich bewust niet aan de regels houden, maar gewoon (nog) geen idee hebben dat ze ziek zijn.. In welke mate iemand besmettelijk is zonder klachten, weet niemand echt zeker volgens mij..
MarlindeRooz schreef:Ja niet vaccineren zonder goede reden is echt te vergelijken met iets wat niet eens aan de orde is.![]()
Ik heb geloof ik al wel 20x gezegd dat ik niet vind dat jonge gezonde mensen een vaccinatieplicht opgelegd mag worden. Maar goed, dat lees je vast niet.
996981 schreef:Het gaat juist over de groep die wél klachten heeft, maar geen mondkapje op wil, geen afstand wil houden en zich niet wil laten testen omdat ze gevaccineerd zijn. Als je hier op Bokt leest lijkt dat een aardig grote groep te zijn.