Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 19:22

Ik erger mij aan alles. Ben even boos op alles.
Mijn broertje is gehandicapt en zijn openhart operatie wordt uitgesteld.

Ik ben niet boos op het zorg personeel. Zij doen alles wat kan. Maar ik hoor mensen zeggen het is geen code zwart.

Nou vertel dat tegen mijn broertje of mijn ouders die hem weer opnieuw moeten vertellen dat hij zich weer opnieuw moet opladen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 19:36

theadora99 schreef:
Mezelf en mijn geweldige planning, waardoor ik nu al veel te lang zonder goede band onder mijn auto zit :(

Ik erger me nu ook aan mijn planning en vooral mijn uitstelgedrag waardoor ik morgen op mijn vrije dag van hot naar her kan hollen omdat ik te laks ben om dingen/afspraken meteen te doen/maken en ze nu dus op 1 dag afgehandeld moeten worden.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 19:38

daantjuhhh schreef:

Ik ben niet boos op het zorg personeel. Zij doen alles wat kan. Maar ik hoor mensen zeggen het is geen code zwart.

Nou vertel dat tegen mijn broertje of mijn ouders die hem weer opnieuw moeten vertellen dat hij zich weer opnieuw moet opladen.

Ik ben boos met je mee -:(-
Verschrikkelijk!

Veel sterkte voor jullie :knuffel:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 19:40

daantjuhhh schreef:

Vreselijk ;(. Heel erg veel sterkte.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 19:47

Wat vreselijk daantjuh! :(:)

Ik erger me er aan dat hoe goed het ook meestal gaat, ik de donderdagen (van 9:30 tot 19:30 van huis) zo slecht trek. Net weer bijna gespuugd op de fiets naar huis. Zo misselijk en duizelig ben ik dan. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 19:50

daantjuhhh schreef:

Dit vind ik echt zo erg -O- sterkte voor jullie!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 20:05

Dank jullie wel! Jullie medeleven maakt mij direct softer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 20:19

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 20:20

[***] schreef:
Eindelijk in de trein terug naar mijn appartement, morgen komen mijn spullen en dieren. Toen ik weg moest zat het hele gezin aan tafel. Alleen mijn moeder nam de moeite om me gedag te zeggen.
Tijdens het eten werd er ook steeds dwars door alles wat ik zei heen gepraat.
Denk dat ik met kerst toch niet terug ga, ze hebben alleen maar oog voor mijn zusje.

Wat stom voor je, ik kan je gevoelens echt vreselijk erg begrijpen!
Veel succes met je eigen huisje! Hopelijk gaat het je goed :knuffel:

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 20:38

Daantjuhhh wat verschrikkelijk, ik hoop dat er toch snel een plek voor hem is.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 20:44

Mijn ex nadat ik hem heb vertelt dat ik het niet leuk vind dat hij het ouderschapsplan niet na komt, heeft hij bedacht om mij te negeren. Heel handig als je overleg moet hebben over je zieke zoon met Corona. Echt mijn peuter dochter is nog volwassener dan dat hij is.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 21:07

Wat erg Daantjuh, sterkte voor je broertje :knuffel:

Susanne dat is echt heel erg rot… Hopelijk kom je tot rust in je eigen appartement. Flink bijkomen van de afgelopen periode. :knuffel:

Ik brak vanmorgen tijdens “ een les “ op het werk. Nouja ik was thuis, maar wij moeten het werk leren via teams. De uitleg die vanmorgen gegeven werd met als onderwerp heel erg veel cijfers waar ik totaal niets van begreep werd voor mij onduidelijk gegeven. Ik vind rekenen echt moeilijk. Er werd bij gezegd dat er klanten regelmatig over bellen en dan moet je natuurlijk uitleg kunnen geven. Paniek dus, want ik snapte er helemaal niets van dus hoe kan ik dat dan uitleggen? %)
Gelukkig zijn mijn collega’s wel heel lief en het komt allemaal heus goed, maar ik was erg verdrietig en gefrustreerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 21:10

Ineke2 schreef:
Wat erg Daantjuh, sterkte voor je broertje :knuffel:

Susanne dat is echt heel erg rot… Hopelijk kom je tot rust in je eigen appartement. Flink bijkomen van de afgelopen periode. :knuffel:

Ik brak vanmorgen tijdens “ een les “ op het werk. Nouja ik was thuis, maar wij moeten het werk leren via teams. De uitleg die vanmorgen gegeven werd met als onderwerp heel erg veel cijfers waar ik totaal niets van begreep werd voor mij onduidelijk gegeven. Ik vind rekenen echt moeilijk. Er werd bij gezegd dat er klanten regelmatig over bellen en dan moet je natuurlijk uitleg kunnen geven. Paniek dus, want ik snapte er helemaal niets van dus hoe kan ik dat dan uitleggen? %)
Gelukkig zijn mijn collega’s wel heel lief en het komt allemaal heus goed, maar ik was erg verdrietig en gefrustreerd.

Als je hulp nodig hebt met rekenen mag je ook altijd een pb sturen. Ik hou van cijfers :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 21:22

Lief Susanne :)
Het echte uitrekenen doet de computer uiteindelijk wel gelukkig. Ik moet alleen natuurlijk wel snappen wát er precies achter die cijfers zit en het waarom. Dan pas kan ik het de klant ook uitleggen.
Ik heb een aantal collega’s die de cijfers wél snappen en die gaan het na het weekend stap voor stap aan mij uitleggen. Ik help hun weer met andere dingen. Ik ben dan ook wel echt heel blij met de fijne sfeer :)
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 25-11-21 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 21:26

Ineke2 schreef:
Lief Susanne :)
Het echte uitrekenen doet de computer uiteindelijk wel gelukkig. Ik moet alleen natuurlijk wel snappen wát er precies achter die cijfers zit en het waarom. Dan pas kan ik de klant ook uitleggen.
Ik heb een aantal collega’s die de cijfers wél snappen en die gaan het na het weekend stap voor stap aan mij uitleggen. Ik help hun weer met andere dingen. Ik ben dan ook wel echt heel blij met de fijne sfeer :)

Klinkt als een fijne werkplek!
Ik word gewoon blij van logische dingen en kan die verbanden ook leggen. Ik dacht dat het gewoon logica was, maar volgens mijn docent is dat inzicht. Ik was me er ook niet van bewust dat niet iedereen dat had :+
Ik word rustig van logische dingen, dus sudoku's, wiskunde/natuurkunde opdrachten, eenvoudig programmeren (nog niet bedreven genoeg erin om moeilijke dingen te doen). Ik heb wel eens hele nachten wiskunde geoefend :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 21:46

Mijn auto gaat niet meer op slot. De vergrendeling geeft wel een klik als ik de afstandsbediening gebruik, de lampen knipperen alsof hij op slot gaat, maar alle deuren blijven open. Ik kan de sleutel ook niet ronddraaien in het slot, dus helaas lukt het op die manier ook niet.

Ik heb alles van enige waarde er uit gehaald, morgen de garage maar bellen -O-

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 21:55

black_kelpie schreef:
Mijn auto gaat niet meer op slot. De vergrendeling geeft wel een klik als ik de afstandsbediening gebruik, de lampen knipperen alsof hij op slot gaat, maar alle deuren blijven open. Ik kan de sleutel ook niet ronddraaien in het slot, dus helaas lukt het op die manier ook niet.

Zeker dat alle deuren/kofferbak goed dicht zitten?

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:06

black_kelpie schreef:

Kinderslot per ongeluk ineens ingeschakeld? Ooit eens gehad op vakantie haha

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:24

Ik had wat besteld, zou uiterlijk vandaag binnen komen. Niet gekregen. Kreeg ook pas om 17.45 uur de mail met de t&t dat het vandaag bezorgd zou worden, alleen als ik er op klik dan staat er morgen. Zet er dan niet uiterlijk bij.
(Ondertussen heb ik nu 2 verschillende t&t van dezelfde afzender voor morgen)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-21 22:34

Dit... -O-

Afbeelding

Net een jaar oud en ben er zo ongelooflijk zuinig op. Laatste dag in Praag en het is op de kamer gebeurd terwijl ik alleen was, maar ik heb geen idee hoe of wat dit veroorzaakt heeft... :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:37

xPabloBokt schreef:
Dit... -O-

[ [url=m/KkPFLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Net een jaar oud en ben er zo ongelooflijk zuinig op. Laatste dag in Praag en het is op de kamer gebeurd terwijl ik alleen was, maar ik heb geen idee hoe of wat dit veroorzaakt heeft... :(

Jeetje, lijkt wel gesmolten ofzo? Misschien hitte of een chemisch goedje?
Wat ontzettend zonde van je dr martens!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:40

xPabloBokt schreef:
Dit... -O-

[ [url=m/KkPFLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Langs een scherpe steen gehaald?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:45

Dat onze auto blijkbaar op slot kan zonder dat de deuren dicht hoeven te zijn. Al twee keer dochtertje eruit gehaald, auto op slot en bij terugkomst zien dat je deur gewoon nog openstaat :oo

1x in de parkeergarage, iemand had de deur dicht gedaan en briefje onder de wisser, maar de tweede keer gewoon open.

Ja, niet slim van mijn kant om de deur open te laten staan :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:54

Dat ik over de zeik begon te raken en toen iemand belde ter afleiding (ik zei waarom ik belde). En die vroeg of ik zometeen terug wilde bellen want er was een tv programma die diegene wilde kijken. Dus ik zei maar ik voel me nu slecht en toen vroeg diegene nogmaals of het straks ook kon.

-O- top ik vond om hulp vragen al lastig genoeg zonder dit soort fratsen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-21 22:59

Nee het was echt geschaafd, er zat allemaal schaafsel op saarvan ik dacht dat het een kluit zand of mos was.. maar dat was dus afgeschaafd plastic.

@Marlinde wat poedersuiker, je mag mij wel een pb sturen :(:)