Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Mezelf en mijn geweldige planning, waardoor ik nu al veel te lang zonder goede band onder mijn auto zit
daantjuhhh schreef:Ik erger mij aan alles. Ben even boos op alles.
Mijn broertje is gehandicapt en zijn openhart operatie wordt uitgesteld.
Ik ben niet boos op het zorg personeel. Zij doen alles wat kan. Maar ik hoor mensen zeggen het is geen code zwart.
Nou vertel dat tegen mijn broertje of mijn ouders die hem weer opnieuw moeten vertellen dat hij zich weer opnieuw moet opladen.
Ik ben niet boos op het zorg personeel. Zij doen alles wat kan. Maar ik hoor mensen zeggen het is geen code zwart.
Nou vertel dat tegen mijn broertje of mijn ouders die hem weer opnieuw moeten vertellen dat hij zich weer opnieuw moet opladen.
[***] schreef:Eindelijk in de trein terug naar mijn appartement, morgen komen mijn spullen en dieren. Toen ik weg moest zat het hele gezin aan tafel. Alleen mijn moeder nam de moeite om me gedag te zeggen.
Tijdens het eten werd er ook steeds dwars door alles wat ik zei heen gepraat.
Denk dat ik met kerst toch niet terug ga, ze hebben alleen maar oog voor mijn zusje.
Ineke2 schreef:Wat erg Daantjuh, sterkte voor je broertje![]()
Susanne dat is echt heel erg rot… Hopelijk kom je tot rust in je eigen appartement. Flink bijkomen van de afgelopen periode.![]()
Ik brak vanmorgen tijdens “ een les “ op het werk. Nouja ik was thuis, maar wij moeten het werk leren via teams. De uitleg die vanmorgen gegeven werd met als onderwerp heel erg veel cijfers waar ik totaal niets van begreep werd voor mij onduidelijk gegeven. Ik vind rekenen echt moeilijk. Er werd bij gezegd dat er klanten regelmatig over bellen en dan moet je natuurlijk uitleg kunnen geven. Paniek dus, want ik snapte er helemaal niets van dus hoe kan ik dat dan uitleggen?![]()
Gelukkig zijn mijn collega’s wel heel lief en het komt allemaal heus goed, maar ik was erg verdrietig en gefrustreerd.
Ineke2 schreef:Lief Susanne
Het echte uitrekenen doet de computer uiteindelijk wel gelukkig. Ik moet alleen natuurlijk wel snappen wát er precies achter die cijfers zit en het waarom. Dan pas kan ik de klant ook uitleggen.
Ik heb een aantal collega’s die de cijfers wél snappen en die gaan het na het weekend stap voor stap aan mij uitleggen. Ik help hun weer met andere dingen. Ik ben dan ook wel echt heel blij met de fijne sfeer
black_kelpie schreef:Mijn auto gaat niet meer op slot. De vergrendeling geeft wel een klik als ik de afstandsbediening gebruik, de lampen knipperen alsof hij op slot gaat, maar alle deuren blijven open. Ik kan de sleutel ook niet ronddraaien in het slot, dus helaas lukt het op die manier ook niet.
Ik heb alles van enige waarde er uit gehaald, morgen de garage maar bellen
black_kelpie schreef:Mijn auto gaat niet meer op slot. De vergrendeling geeft wel een klik als ik de afstandsbediening gebruik, de lampen knipperen alsof hij op slot gaat, maar alle deuren blijven open. Ik kan de sleutel ook niet ronddraaien in het slot, dus helaas lukt het op die manier ook niet.
Ik heb alles van enige waarde er uit gehaald, morgen de garage maar bellen
xPabloBokt schreef:Dit...
[ [url=m/KkPFLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net een jaar oud en ben er zo ongelooflijk zuinig op. Laatste dag in Praag en het is op de kamer gebeurd terwijl ik alleen was, maar ik heb geen idee hoe of wat dit veroorzaakt heeft...