Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Ik heb eens meegemaakt bij een oud werkgever dat ze op die manier het hele bedrijf platgelegd hebbenDe 100 mailtjes die ik heb ontvangen omdat mensen op een mail naar het gehele personeel bleven reageren.
Barramundi schreef:lenaa_tje schreef:Ik heb eens meegemaakt bij een oud werkgever dat ze op die manier het hele bedrijf platgelegd hebbenDe 100 mailtjes die ik heb ontvangen omdat mensen op een mail naar het gehele personeel bleven reageren.Een email verzonden naar het hele bedrijf (rond de 5.000 medewerkers) en vervolgens de enorme hoeveelheid mensen die dingen gingen reageren als "dit is niet voor mij", "haal mij uit deze loop" etc zorgden ervoor dat de server overbelast raakte en alles omviel
IT team was er niet blij mee!
Mijn ergernis vandaag: de enorm hoge luchtvochtigheid. Fijn dat het eindelijk regent enzo, maar de was drogen bij luchtvochtigheid van 90% valt niet mee. Dat gaat wel een paar dagen duren zo.
MyWishMax schreef:Kinderen die tussen half 7 en 7 uur gillend uit huis komen omdat ouders gaan werken. Leer ze gewoon stil te zijn s ochtends. Waarom moet er gegild worden
Barramundi schreef:lenaa_tje schreef:Ik heb eens meegemaakt bij een oud werkgever dat ze op die manier het hele bedrijf platgelegd hebbenDe 100 mailtjes die ik heb ontvangen omdat mensen op een mail naar het gehele personeel bleven reageren.Een email verzonden naar het hele bedrijf (rond de 5.000 medewerkers) en vervolgens de enorme hoeveelheid mensen die dingen gingen reageren als "dit is niet voor mij", "haal mij uit deze loop" etc zorgden ervoor dat de server overbelast raakte en alles omviel
IT team was er niet blij mee!
chanicha schreef:MyWishMax schreef:Kinderen die tussen half 7 en 7 uur gillend uit huis komen omdat ouders gaan werken. Leer ze gewoon stil te zijn s ochtends. Waarom moet er gegild worden
Inderdaad, net als dat mensen ‘s nachts hardop lopen te praten, dan vraag ik me af waar hun opvoeding was![]()
Ik hoefde dat echt niet te flikken hoor!