Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 01:05

De zooi naast m'n bed. :+ Is wel m'n eigen schuld, maar ik ben niet zo goed in tussentijds opruimen tijdens lopende projecten. Gelukkig is het morgen achter de rug, dus dan kan alles weer opgeruimd worden! :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 01:11

Mijn buren. Mensen verstand van het aanspannen van een rechtszaak tegen je buren vanwege geluidsoverlast? (En nee dit is niet van alleen vanavond, er is al 4 jaar lang bijna dagelijks sprake van overlast)

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 02:31

lenaa_tje schreef:
De 100 mailtjes die ik heb ontvangen omdat mensen op een mail naar het gehele personeel bleven reageren.
Ik heb eens meegemaakt bij een oud werkgever dat ze op die manier het hele bedrijf platgelegd hebben :+ Een email verzonden naar het hele bedrijf (rond de 5.000 medewerkers) en vervolgens de enorme hoeveelheid mensen die dingen gingen reageren als "dit is niet voor mij", "haal mij uit deze loop" etc zorgden ervoor dat de server overbelast raakte en alles omviel :') IT team was er niet blij mee!

Mijn ergernis vandaag: de enorm hoge luchtvochtigheid. Fijn dat het eindelijk regent enzo, maar de was drogen bij luchtvochtigheid van 90% valt niet mee. Dat gaat wel een paar dagen duren zo.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 06:18

Plafonddienst, en over een uur gaat de wekker. Ik heb geloof ik 3 uur geslapen tot nu toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 07:14

Een of ander alarm wat af bleef gaan buiten vanacht...

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 07:47

Barramundi schreef:
lenaa_tje schreef:
De 100 mailtjes die ik heb ontvangen omdat mensen op een mail naar het gehele personeel bleven reageren.
Ik heb eens meegemaakt bij een oud werkgever dat ze op die manier het hele bedrijf platgelegd hebben :+ Een email verzonden naar het hele bedrijf (rond de 5.000 medewerkers) en vervolgens de enorme hoeveelheid mensen die dingen gingen reageren als "dit is niet voor mij", "haal mij uit deze loop" etc zorgden ervoor dat de server overbelast raakte en alles omviel :') IT team was er niet blij mee!

Mijn ergernis vandaag: de enorm hoge luchtvochtigheid. Fijn dat het eindelijk regent enzo, maar de was drogen bij luchtvochtigheid van 90% valt niet mee. Dat gaat wel een paar dagen duren zo.

Ohjee ik hoop niet dat het zo uit de hand loopt dit gaat ook wel over 4000 mensen inderdaad :')
Hier inderdaad ook dat soort berichten haha.
Maar hier heeft een it’er dit ook nog veroorzaakt. Die had geen goede dag vrees ik.

Sterkte met de luchtigvochtigheid!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 08:02

Dat ik slecht geslapen heb... En alweer vroeg m'n bed uit moest in mijn vakantie omdat ik de kapotte magnetron aan de weg moest zetten omdat die wordt opgehaald door de gemeente. Twijfel om nu terug naar m'n nes te gaan

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 08:58

Gisteren niet gepufd, maar nu vannacht toch wel spijt van gehad. Best wel benauwd gehad, maar moet na het puffen mond spoelen en dat mag nu even niet. Straks wel puffen en voorzichtig spoelen aan de goede kant. Baal wel aangezien mijn tandvlees nog steeds dik en pijnlijk is van de spuiten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 09:13

Kinderen die tussen half 7 en 7 uur gillend uit huis komen omdat ouders gaan werken. Leer ze gewoon stil te zijn s ochtends. Waarom moet er gegild worden

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 09:53

MyWishMax schreef:
Kinderen die tussen half 7 en 7 uur gillend uit huis komen omdat ouders gaan werken. Leer ze gewoon stil te zijn s ochtends. Waarom moet er gegild worden

Inderdaad, net als dat mensen ‘s nachts hardop lopen te praten, dan vraag ik me af waar hun opvoeding was _-:(
Ik hoefde dat echt niet te flikken hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:22

Nogmaals mensen :+

Waarom is het zo moeilijk je aan de gemaakte afspraken van maximaal aanwezige mensen te houden?! We zitten op dag 2 en het gaan nu al mis.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:24

Dat ik een rekening krijg die ik niet verwachtte. -O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:32

Barramundi schreef:
lenaa_tje schreef:

Oohh, dat hadden wij ook met school. Iemand had de hele school gemaild?? Ik had 800 mailtjes in m'n mailbox. Ze bleven maar binnenstromen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:39

chanicha schreef:
MyWishMax schreef:

Inderdaad, net als dat mensen ‘s nachts hardop lopen te praten, dan vraag ik me af waar hun opvoeding was _-:(
Ik hoefde dat echt niet te flikken hoor!

Inderdaad! Hier elke avond tussen half 12 en 1 uur ook mensen die honden uit gaab laten. Heenweg niks aan de hand, maar op grasveld klikken ze hond 1 los en naast mijn huis hond 2. Vervolgens 5 minuten roepen en fluiten omdat 1 of allebei niet mee komen naar huis. Echt houdt die rotbeesten aan de lijn als je zo weinig te vertellen hebt. (Ja zijn rotbeesten, bij 1 van de 2 heb ik een probleem als ik naar buiten stap met mijn hond en zonder hond vertrouw ik hem ook niet)

Dit doen ze trouwens al jaar of 4... en elke avond weer roepen en fluiten en zit ik rechtop in bed omdat mijn hond reageert :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:57

Of mensen die savonds laat afscheid staan te nemen op straat. Ja nou doooeeeii!!! Ja, daaaaag hoor! Tot snel!! En dan toeterend wegrijden, om half 1 snachts :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:58

Hahaha ja! Of eerst nog een kwartier blijven kletsen. Je hebt net uren bij elkaar gezeten binnen?!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:06

Iemand die vannacht om 03.00 uur liep te fluiten.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:15

Dat het hier elke nacht raak is. Ontzettend hard vuurwerk, lijken wel explosies, echt niet te doen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:17

Oh en waarom is het altijd zo dat wanneer je een afspraak tussen 9 en 11 hebt staan, je dus om kwart voor 9 alles al klaar hebt en zit te wachten, ze altijd pas aan het einde van tijdvak komen?

Helemaal irritant omdat de afspraak zelf ook lang duurt, dus nog meer uren kwijt.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:18

Mwm maar als je zelf dan iets later bent staan ze gegarandeerd te vroeg op de stoep en gaan weg want je deed niet open. -O-

De compleet missende communicatie binnen een gemeente zo lijkt het. Op zich ruim een half jaar inplannen voor de verlenging van een kaart. Door de traagheid van de gemeente is dat 8 weken geleden een spoedaanvraag geworden, twee weken geleden ruim zou het met twee dagen klaar zijn. Niks van dat alles. Terugbel verzoek nummer zoveel komt niet op de plek. Of terugbelverzoeken worden neergelegd bij een medewerker die al twee weken ziek is. 8)7

en nu een ander alles in een keer op het bordje krijgt waardoor die het liefst gillend wil weglopen omdat die in een klap allemaal spoedaanvragen krijgt die weken zijn blijven liggen op het buro van de zieke werknemer. Niemand die even eerder op het idee komt daar eens te gaan zien of er lopende zaken liggen. :n En ik zit nu met een verlopen kaart. -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:28

Dat heel veel sites een telefoonnummer vragen voor een bestelling. Waarom? Je hebt mijn email toch? Ik hoef niet gebeld te worden, omdat iets er niet is?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 12:45

Wat mensen nog steeds niet begrijpen dat als je verkoudheidsklachten hebt en moet hoesten je niet naar school kan komen....

Blij dat ik bij het raam zat nog enige ventilatie was ook bloedheet in dat lokaal

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 12:49

lenaa_tje schreef:

Dat heet een datalek in het kader van de AVG :7.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 12:50

Kairos schreef:
Dat heel veel sites een telefoonnummer vragen voor een bestelling. Waarom? Je hebt mijn email toch? Ik hoef niet gebeld te worden, omdat iets er niet is?

Ik snap dat ook nooit zo goed. En als er iets is met je bestelling wordt er toch 99% van de keren gemaild ipv gebeld

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 13:00

Vuurwerk -:(- midden in de nacht, vlak achter ons huis en nu al 3 nachten achter elkaar. Ben bijna in staat om vannacht mn wekker te zetten om te kijken welke idioot er zoveel voldoening uit haalt om mensen wakker te knallen. >;)