Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Naja, dat ligt natuurlijk aan de intensiteit van de klant relatie. Ik zou ook niet perse reageren op een aanvraag van de kapper of ik weer kom, is voor mij vergelijkbaar aan de supermarkt. Ik koop er iets en ga weer.
purny schreef:Ik ben er niet van gediend als ik een berichtje krijg of ik nog kom.
Ik wist zelf de weg naar de kapper en pedicure te vinden toen ze weer mochten.
purny schreef:Ik ben er niet van gediend als ik een berichtje krijg of ik nog kom.
LadyMadonna schreef:purny schreef:Ik ben er niet van gediend als ik een berichtje krijg of ik nog kom.
Mijn klanten weten mij ook te vinden, echter na de opening is het twee weken gekkenhuis geweest, en heb ik echt creatief moeten plannen, klanten moeten wisselen, etc.
Even persoonlijk contact werkt dan gewoon praktischer.
Heb er geen seconde bij stil gestaan dat dat ook als storend opgevat kan worden.
Dank je voor deze eye-opener...
Overigens was mijn bericht meer in de trant van: na 8 weken sluiting mag de salon weer open! Wil je een afspraak maken kan dit via Whatsapp of de online agenda. Bijgaand stuur ik je het corona protocol
(Zoiets, weet het niet meer precies)
purny schreef:Volgens mij is dat al een populatie. Lopen ook in ons land rond... laatste actie was dat ze her en der wat bananen hebben achter gelaten