Joman schreef:Dan heb je er toch niet veel van begrepen. Het gaat helemaal niet om het aanpassen van een wet namelijk. Het gaat om het invoeren van andere (spoed) wetgeving. Dat heeft niets te maken met het aanpassen van de huidige privacy wetgeving. Je rechten en je privacy blijven dus gewoon geborgd.
Als je zo graag iets wil roepen over je privacy en over de wetgeving, zorg dan dat je er in ieder geval verstand van hebt. Dit doemdenken slaat nergens op, en dat zet alleen maar aan tot onrust.
Ehh ok, Joman.
het gaat om het invoeren van spoedwetgeving en jij weet nu al exact wat ze gaan doen in tegenstelling tot de rest van de wereld?
Er mag over gesproken worden, dat is gewoon normaal en nodig. Veel problemen zijn ontstaan omdat niemand beleid in vraag trekt.
Ik zeg nergens dat de app een slecht idee is en dat we zeker in de problemen komen. Ik zeg alleen dat we ons terecht zorgen maken en waakzaam moeten zijn gezien de geschiedenis. Het zou dom zijn niet uit eerdere fouten en die van andere landen te leren. Maar nergens zeg ik dat het niet gedaan moet worden. Alleen ben jij nogal bot tegen mensen die bezorgdheden uiten en ik verdedig hen.
Daarnaast heb jij geen idee waar ik verstand van heb en dan nog heb jij niet te bepalen waar er hier over gesproken mag worden. Dat deed je eerder ook al. Maak een eigen topic als je controle wil hebben over de inhoud.
Laatst bijgewerkt door SinneJ op 07-04-20 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt