Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Welkom welkom![]()
Herinneren jullie nog dat koppel dat ieder jaar een springkasteel voor onze deur installeerde in hun tuin? En dat ik zo blij was dat dat huis verkocht was?
Gisteravond verscheen er plots een grote partytent in de tuin. Housewarming met ongeveer 20 koters...
Herinneren jullie nog dat koppel dat ieder jaar een springkasteel voor onze deur installeerde in hun tuin? En dat ik zo blij was dat dat huis verkocht was?
Gisteravond verscheen er plots een grote partytent in de tuin. Housewarming met ongeveer 20 koters...
moonsparkle schreef:Christiene schreef:Keek een huis vol, poeha wat een bende kids.. die hebben het tegenovergesteld.. liever steeds zwanger
Het gekke is ik wil absoluut geen kinderen maar kijk wel graag dat soort programma's, misschien om extra te beseffen waarom ik ze niet wil
Varekaj schreef:Wij konden onze boeken ook "huren" op school. Je gaf een waarborg + vast bedrag en einde van het jaar had je ze netjes terug in te leveren. Na controle kreeg je dan de waarborg terug. Je had niet altijd de meest recente versie maar je kon er zeker perfect mee aan de slag. Alleen bij invulboeken moest je de oplossingen apart noteren en niet in het boek. (Ook niet in potlood)
Als het nadien aankopen werd en het boek werd weinig gebruikt gaven ze aan welke hoofdstukken van toepassing waren zodat je zelf voor kopies kon zorgen.
moonsparkle schreef:Christiene schreef:Keek een huis vol, poeha wat een bende kids.. die hebben het tegenovergesteld.. liever steeds zwanger
Het gekke is ik wil absoluut geen kinderen maar kijk wel graag dat soort programma's, misschien om extra te beseffen waarom ik ze niet wil
Relaxed schreef:Wij hadden zondag familie BBQ en serieus, mijn neefje........ Voordat iedereen er was mocht hij een pakketje met lego open maken en de afspraak was dat ie thuis met de lego mocht spelen (hoezo laat je het hem dan ook openmaken) De he-le middag heeft hij zitten zeiken over die lego en uiteindelijk, ja hoor, zwager gaat met hem met de lego spelen..
En zo zie je bij hun iedere keer nee weer ja worden
Jaa want anders wordt ie boos. Ondertussen eet ie geen normaal eten, alleen brood, patat en suiker (koek, ijs, snoep) want dan gaat ie dus gewoon zitten kokhalsen en geven ze hem weer zijn zin daarin.
Maar ondertussen krijgt ie niet zijn prikken (zusje is anti-vaxxer), want dat is slecht voor hem![]()
Zo irritant..