Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniekJ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 12:45

Vannacht weer hoge waardes en zag het even niet meer zitten. Verpleegkundige stond er beetje als een dooie bij.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 12:56

Foaly schreef:
Mensen die in een 1.5 meter wachtrij gaan staan roken :x

Okee dit is gewoon asociaal. Zelfs ik doet dit niet.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 13:16

Sterkte MoniekJ! :(:)

Aan dat (toch best veel?) mensen gewoon geen dieren waard zijn.

En aan mezelf: wil zóveel doen en ook goed doen, maar mis de energie ervoor. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 14:06

Ik erger me aan alles en iedereen. App je degene waarvan je houd. Krijg je korte poedersuiker reacties. Dus app je van joh kunnen we afspreken. Is het nee geen zin ga verder met m'n leven. Euuh mag ik niet eens meer uitleggen waarom hoe en wat enzo?

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 14:06

Dat er een nieuwe gebruiker is die enorm aan het spammen is, Gast heeft binnen 10 min minstens 40 oude topics omhoog geschopt en alleen maar oneliners of smileys geplaatst :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 14:56

Dat heel mijn Instagram, reddit, Twitter vol staat met. "Raise the degree!!" Van de politie agent.

Echt ik snap dat mensen boos zijn. Maar die mensen snappen dus gewoon totaal niet hoe dit soort dingen werken. Die roepen maar wat en denken dat ze weten waar ze over praten. Ze zijn niet veel anders dan de mensen die claimen zoveel meer te weten over corona dan dokters.

Alleen hier erger ik me nog meer aan omdat ik rechten studeer en dus de fouten in hun redenatie zie

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 15:17

Tiktok _-:( _-:(
Waarom nemen mensen tiktok om het vervolgens toch weer te delen op Facebook. Echt ga weg :x :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 15:26

AnnexUdith schreef:
@marcella

Beetje paardenmest doet ook wonderen :')

Heb geen paard meer, maar de sloten stinken nog erger dan paard kan ik je al vertellen.

Mest hebben we weer in het najaar voor op de moestuin.

Waarom kan ik met verven niet alleen dat verven wat gedaan moet worden. :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 15:50

Dat mijn barf pakket voor de kat vandaag bezorgd zou worden, maar de t&t bleef op sorteercentrum staan en ik heb geen bezorger gezien in het aangegeven tijdvak. Ook geen update gehad of de beloofde sms van tevoren.

Krijg ik om 15:30 ineens mail met: we hebben u gemist, maar er ligt ook geen briefje in de bus _-:(

Prima dat het drukker is dan verwacht, maar wees dan eerlijk in plaats van zogenaamd "we hebben u gemist".

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:07

Pfffff

Ik wil het toch kwijt.

Ik werk in het ziekenhuis, vandaag dienst gehad. Heerlijke dienst, af en aan wel bezig maar qua corona niet veel meer gehad in vergelijking met voorgaande weken. Genoeg tijd met collega's gehad en ook zeker genoeg gehad om lekker te werken.

Dus ik helemaal happy terug in mn auto, kom ik hier aanrijden in het dorp... overvol. Allemaal mensen op straat. Mensen die een ijsje halen en gezellig op de bankjes zitten (jawel, afgeplakt met wit en rood lint maar dat geldt niet voor hun natuurlijk), mensen die met de auto en fiets achterop besluiten dat er hier (waar verdorie een haard zit) vast niemand anders dat zal doen, mensen in de winkelstraten...

Ik zie de bui echt al helemaal hangen. Over een paar weken kunnen we weer helemaal van voor af aan beginnen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:10

laraxXxemma schreef:
Pfffff

Ik wil het toch kwijt.

Ik werk in het ziekenhuis, vandaag dienst gehad. Heerlijke dienst, af en aan wel bezig maar qua corona niet veel meer gehad in vergelijking met voorgaande weken. Genoeg tijd met collega's gehad en ook zeker genoeg gehad om lekker te werken.

Dus ik helemaal happy terug in mn auto, kom ik hier aanrijden in het dorp... overvol. Allemaal mensen op straat. Mensen die een ijsje halen en gezellig op de bankjes zitten (jawel, afgeplakt met wit en rood lint maar dat geldt niet voor hun natuurlijk), mensen die met de auto en fiets achterop besluiten dat er hier (waar verdorie een haard zit) vast niemand anders dat zal doen, mensen in de winkelstraten...

Ik zie de bui echt al helemaal hangen. Over een paar weken kunnen we weer helemaal van voor af aan beginnen -O-

Ik denk dat er in heel Nederland over een paar weken opnieuw begonnen kan worden. Mensen gaan er zo slecht mee om. Tuurlijk niet iedereen word doodziek,maar je aanpassen zodat die mensen die wel doodziek worden niet besmet raken is de kleinste moeite die er is.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:11

laraxXxemma schreef:
Pfffff

Ik wil het toch kwijt.

Dat lijkt me vreselijk frustrerend voor jullie als zorgpersoneel :(:)
Ik begrijp ook echt niet dat mensen al weer zo laconiek ermee om gaan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:17

Ken je dat moment dat je haast hebt maar niet meer exact de plaats weet waar je auto staat op een hele volle grote parkeerplaats?
Dat had ik net :')

( dat is gewoon bij mij thuis voor de duidelijkheid, ik woon nou eenmaal boven een winkelcentrum)

Gelukkig na even zoeken alsnog gevonden en op tijd bij mijn afspraak!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:23

Hier in het centrum zelfde verhaal hartstikke druk! Natuurlijk valt het hier in het noorden nog wel mee qua besmettingen. Nu ga ik al bewust met de auto naar het centrum om toch het risico weer wat te verminderen. Betaal liever beetje parkeergeld dan dat ik besmet met de fiets weer thuis kom.

Zo had ik net mijn mountainbike weer opgehaald die een onderhoudsbeurt heeft gehad. Ik kom de winkel in en voor mij staat een vrouw in gesprek met een medewerker over iets met haar elektrische fiets een oude vrouw wel ter verstaan. Ik kon er niet langs het was simpelweg te krap dus ik bleef netjes staan totdat mevrouw klaar was. Mevrouw loopt vervolgens hartstikke dicht langs mij. Aan de andere kant oude vrouw met een fiets die gewoon hetzelfde doet.

Nou sorry ben er dan wel een beetje klaar mee om die groep te beschermen terwijl ze er zelf mee omgaan alsof het niks is. En dan heb ik zon zin om te roepen ik werk met een kwetsbare groep en ik kan zelf daardoor ook wat dragen maar eigen keus als uw zo dichtbij mij loopt.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:24

Marcella schreef:
Marije_1997 schreef:
Mensen, ze gaan in de rij bij de kassa pal achter je staan. Nergens rekening mee houden. I'm done. Ik Kom niet meer buiten.

Dit wil naar de winkel, maar om die reden mijd ik dus winkels.

Misschien zorgen dat ik een uur in de wind stink en dan naar de winkel gaan (even sloot bagger ofzo). }>

Afgelopen week 2 medewerkers van een viswinkel: die rook je van 10 meter afstand en iedereen hield keurig afstand van hen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:29

Ik erger me trouwens momenteel ook heel erg aan het feit dat ik het gevoel heb dat me geen geluk word gegund. Liefde is over, baan is weg. Toekomst is weg. En dan is paard lief ook nog steeds niet goed. En de kans dat ik een baan krijg is ook weer klein. Blijkbaar was 2 jaar geluk voor mij genoeg ofzo geen idee.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:35

Aan mezelf, waarom wilde ik zo nodig een rondje gaan wielrennen op een zonnige zaterdagmiddag? Het was zo druk op de weg, en alle oudjes waren spontaan hun gehoorapparaten vergeten, en dan nog boos worden ook dat ik langs ze kom na 5x bellen.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:44

Dat mijn oma opnieuw in isolatie zit, ze is verhuisd van verzorgingshuis en bij het vorige verzorgingshuis is ze in aanraking geweest met een verpleegster die vermoedelijk Corona heeft -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:45

LiannePuthzy schreef:
Dat mijn oma opnieuw in isolatie zit, ze is verhuisd van verzorgingshuis en bij het vorige verzorgingshuis is ze in aanraking geweest met een verpleegster die vermoedelijk Corona heeft -O-

Ohh wat naar voor je oma, en voor jou natuurlijk! :(:)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:55

__Sannne schreef:
LiannePuthzy schreef:

Ohh wat naar voor je oma, en voor jou natuurlijk! :(:)

Dankje! Bij het vorige verpleeghuis zat ze ook al in isolatie omdat ze vermoedelijk Corona had, na testen bleek dit niet zo te zijn, toen is ze een paar weken uit isolatie geweest, eergisteren is ze verhuist naar het verpleeghuis waar ze zal blijven, en nu dus opnieuw in isolatie

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:56

Marije_1997 schreef:
Ik erger me trouwens momenteel ook heel erg aan het feit dat ik het gevoel heb dat me geen geluk word gegund. Liefde is over, baan is weg. Toekomst is weg. En dan is paard lief ook nog steeds niet goed. En de kans dat ik een baan krijg is ook weer klein. Blijkbaar was 2 jaar geluk voor mij genoeg ofzo geen idee.

Herkenbaar gevoel. Heb dezelfde dingen momenteel. Sterkte. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:03

Mandarijn schreef:
Marije_1997 schreef:

Herkenbaar gevoel. Heb dezelfde dingen momenteel. Sterkte. :(:)

We kunnen er samen over praten? Wellicht dat het ons beide helpt.

Jij ook sterkte :) ik weet gelukkig inmiddels wel hoe ik er mee om moet gaan om niet in een zwart diep gat te vallen. Maar alsnog word ik er depressief van.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:11

angrywolf schreef:
Dat er een nieuwe gebruiker is die enorm aan het spammen is, Gast heeft binnen 10 min minstens 40 oude topics omhoog geschopt en alleen maar oneliners of smileys geplaatst :')

Afbeelding

Is het vakantie ofzo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:12

Foaly schreef:
angrywolf schreef:

[ [url=m/0DyrIa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is het vakantie ofzo :')

Ik heb getemd als spam

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:12

Ik ook.