Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laraxXxemma schreef:Pfffff
Ik wil het toch kwijt.
Ik werk in het ziekenhuis, vandaag dienst gehad. Heerlijke dienst, af en aan wel bezig maar qua corona niet veel meer gehad in vergelijking met voorgaande weken. Genoeg tijd met collega's gehad en ook zeker genoeg gehad om lekker te werken.
Dus ik helemaal happy terug in mn auto, kom ik hier aanrijden in het dorp... overvol. Allemaal mensen op straat. Mensen die een ijsje halen en gezellig op de bankjes zitten (jawel, afgeplakt met wit en rood lint maar dat geldt niet voor hun natuurlijk), mensen die met de auto en fiets achterop besluiten dat er hier (waar verdorie een haard zit) vast niemand anders dat zal doen, mensen in de winkelstraten...
Ik zie de bui echt al helemaal hangen. Over een paar weken kunnen we weer helemaal van voor af aan beginnen
laraxXxemma schreef:Pfffff
Ik wil het toch kwijt.
Ik werk in het ziekenhuis, vandaag dienst gehad. Heerlijke dienst, af en aan wel bezig maar qua corona niet veel meer gehad in vergelijking met voorgaande weken. Genoeg tijd met collega's gehad en ook zeker genoeg gehad om lekker te werken.
Dus ik helemaal happy terug in mn auto, kom ik hier aanrijden in het dorp... overvol. Allemaal mensen op straat. Mensen die een ijsje halen en gezellig op de bankjes zitten (jawel, afgeplakt met wit en rood lint maar dat geldt niet voor hun natuurlijk), mensen die met de auto en fiets achterop besluiten dat er hier (waar verdorie een haard zit) vast niemand anders dat zal doen, mensen in de winkelstraten...
Ik zie de bui echt al helemaal hangen. Over een paar weken kunnen we weer helemaal van voor af aan beginnen
Marcella schreef:Marije_1997 schreef:Mensen, ze gaan in de rij bij de kassa pal achter je staan. Nergens rekening mee houden. I'm done. Ik Kom niet meer buiten.
Dit wil naar de winkel, maar om die reden mijd ik dus winkels.
Misschien zorgen dat ik een uur in de wind stink en dan naar de winkel gaan (even sloot bagger ofzo).
__Sannne schreef:LiannePuthzy schreef:Dat mijn oma opnieuw in isolatie zit, ze is verhuisd van verzorgingshuis en bij het vorige verzorgingshuis is ze in aanraking geweest met een verpleegster die vermoedelijk Corona heeft
Ohh wat naar voor je oma, en voor jou natuurlijk!
Marije_1997 schreef:Ik erger me trouwens momenteel ook heel erg aan het feit dat ik het gevoel heb dat me geen geluk word gegund. Liefde is over, baan is weg. Toekomst is weg. En dan is paard lief ook nog steeds niet goed. En de kans dat ik een baan krijg is ook weer klein. Blijkbaar was 2 jaar geluk voor mij genoeg ofzo geen idee.
Mandarijn schreef:Marije_1997 schreef:Ik erger me trouwens momenteel ook heel erg aan het feit dat ik het gevoel heb dat me geen geluk word gegund. Liefde is over, baan is weg. Toekomst is weg. En dan is paard lief ook nog steeds niet goed. En de kans dat ik een baan krijg is ook weer klein. Blijkbaar was 2 jaar geluk voor mij genoeg ofzo geen idee.
Herkenbaar gevoel. Heb dezelfde dingen momenteel. Sterkte.