Gini schreef:Ik loop met hetzelfde gevoel rond voor Adèle. Ze is een goede zangeres, dat ga ik niet ontkennen, maar ik zal nooit spontaan een liedje van haar opzetten.
Het is altijd zo... dramatisch of zo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sherivey schreef:In je eentje op een terras gaan zitten is niet awkward of raar.
Ik vermaak me prima
[ [url=m/2mFW2b.jpg]Afbeelding[/url] ]
purny schreef:elnienjo schreef:Daarom zou ik dus graag de landelijke rustdag op zondag weer zien terugkeren. Geen winkels open op die dag. Horeca houdt doorgaans ook 1 a 2 dagen de tent gesloten door de week, dat moet voor winkels ook gangbaar worden. En dat kan alleen door verboden om grote ketens hun voorsprong te ontnemen.
Uit welk jaar kom je?
Er zijn zat mensen die alleen op zondag tijd hebben om boodschappen te doen.
Winkels op zondag dicht is zo 1999. Of anders verhuizen naar de biblebelt?
Cinnepin schreef:Ik ook, met die knetterende uitlaten, hebben sommige auto's ook. Vaak vinden ze dat ook leuk als er paarden zijn
_Denise_ schreef:ikheetesmee schreef:Om even door te gaat met artiesten die heel veel mensen geweldig vinden maar ik vind het echt vreselijk: Davina Michelle. Ik heb echt niks met de manier waarop ze zingt en haar liedjes overbrengt. Vind het vaak te veel
Eens hoor, ik krijg echt jeuk van haar stem.
Marjo schreef:JudithO schreef:Motorrijders met een hard motor/uitlaatgeluid zijn asociaal.
Mensen die hierover zeuren hebben een heel goed leven