Mkango schreef:culaccino schreef:Goede BP kopen, dan heb je dat probleem minder.Ziet er wel minder log uit dan een bodyprotector! Ik heb een gewone, oude bodyprotector en daarbij trek ik gewoon een warm vest aan bij het afzadelen. Thermoshirt is inderdaad fijn! Ik gebruik zo'n fietsondershirt van AGU, die is ook zo weer droog
Haha ja, ik ben rustig op zoek naar een nieuwe die wat meer bewegingsvrijheid geeft
Dure krengen zijn het. Mijn fietsondershirt is dus echt iets wat je normaal als een soort tussenlaagje draagt, dus zonder zakken achterop. Volgens mij is het deze. Kost wel wat, maar zit erg fijn!

Sommige mensen hebben een zwarte ring rond hun iris (limbale ring). Nu heb ik deze ook, maar deze lijkt ‘uit te lopen’. Het ziet er een beetje uit alsof ik een lens in mijn oog heb. 

En of alle foto's op Google betrouwbaar zijn (als in; niet bewerkt) is nog een andere vraag. 

Maar de kortste neemt hij natuurlijk al automatisch. Dan is het logisch dat de andere langer zijn. Bij mij is het overigens meestal 1 tot 7 minuten langer.
In de UK is het heel normaal dat een alternatieve route korter is qua afstand, maar wel meer tijd in beslag neemt, dus als je op de kilometers wilt/moet letten, neem je die kortere route die wat langer duurt.
Hoewel mijn auto wel een "sweet spot" heeft waarbij het benzineverbruik het minste is, zo rond de 110-115 kph, dus dat is standaard de snelheid die ik in Frankrijk op de snelweg rijd.