Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:Ik heb helaas geen foto.
Net een sprinkhaan in huis zo groot als mijn halve pink. Groen, met rode accenten. Geen idee of alle sprinkhanen dat hebben :’) het was niet zo licht groen van ee afstandje dachten we zelfs dat t een spin was. Een mooie donkergroene kleur met rode accenten.
Is dit een bekende soort ofzo? Wie weet heb ik nu wat zeldzaams gezien, altijd leuk
Jolliegirl schreef:Oke.. Ik moest ergens aan denken.
Kan het met google niet vinden en denk ookdat er geen antwoord is.
Hoeveel km kan je tijdens de Nijmeegse Vierdaagse afsnijden door overal de binnenbocht te pakken???
lifeofmarit schreef:Nu ik zo lekgestoken word vraag ik me af. Stel ik heb hiv of een andere ziekte die overdraagbaar is door bloed. Krijgt het neefje dan ook hiv?
Jolliegirl schreef:Jammer dat er over mijn vraag heengelezen is.. Vond het een typische voor in dit topic.
Probeer het nog eens.Jolliegirl schreef:Oke.. Ik moest ergens aan denken.
Kan het met google niet vinden en denk ookdat er geen antwoord is.
Hoeveel km kan je tijdens de Nijmeegse Vierdaagse afsnijden door overal de binnenbocht te pakken???
Sokje_6 schreef:Ik heb er over nagedacht nadat ik 'm las, ik zag veel mensen door perkjes gaan
Maar uiteindelijk kan het nooit echt veel schelen. Ik weet überhaupt niet hoe ze die route berekenen, denk dat ze er vanuit gaan dat je op het midden van de weg loopt?
germie schreef:Zou je over 2-4 weken goedkoop naar Lombok of de gili eilanden kunnen nu na die aardbeving?
Of zouden ze reizen eerst cancellen? Ik kan me voorstellen dat je geboekt hebt en niet wilt gaan, maar aan de andere kant, als je wel gaat draag je financieel bij aan de wederopbouw. Of zou vakantie dan tegenvallen omdat er wat dingen in puin liggen?
Zouden de mensen daar wel of geen toerist willen zien?
germie schreef:Zou je over 2-4 weken goedkoop naar Lombok of de gili eilanden kunnen nu na die aardbeving?
Of zouden ze reizen eerst cancellen? Ik kan me voorstellen dat je geboekt hebt en niet wilt gaan, maar aan de andere kant, als je wel gaat draag je financieel bij aan de wederopbouw. Of zou vakantie dan tegenvallen omdat er wat dingen in puin liggen?
Zouden de mensen daar wel of geen toerist willen zien?
germie schreef:Van andere 'rampgebieden' weet ik dat ze al vrij snel, vaak binnen een maand weer smeekten om toeristen. Dus ik vraag me af waarom je dan direct weer zou gaan. Ik ben ooit 2.5 week na de aanslagen in Jimbaran naar Bali geweest. Er was toen nog een negatief reisadvies voor Australiers. Ok, de situatie was iets anders, maar men was blij met dat handjevol toeristen wat er wel rondliep. Voor ons was het gunstig, dingen werden extra afgeprijsd zodat jij maar wat kocht of wat ging doen aan activiteiten en zij toch wat inkomen hadden. Ik heb daar toen voor omgerekend 8 euro aan een parachute achter een speedboot gehangen. Ik zou er geen 25 of 50 euro voor over gehad hebben, maar nu heb ik het gedaan. Ok, er lag niets in puin, ging alleen om een aanslag toen. Dus wel anders. Maar dat heeft mij er niet van weerhouden om wel te gaan.
Als je nu geboekt hebt, zou je dan annuleren? Als je hotel er wel gewoon staat? Kijk zonder hotel wordt het wat lastig natuurlijk, maar omboeken of geheel andere bestemming kiezen? Ik vraag me altijd af waar mensen dan voor kiezen? Ik weet niet of ik in zo'n geval zou gaan, maar het kan ook zijn dat het misschien juist gunstig uitpakt. Niet het hele eiland ligt in puin natuurlijk. Op de Gili eilanden valt het zeker mee. Gewoon wat dingen afvragen. Ik heb serieus in het achterhoofd gehad om in september naar Bali te gaan, maar dat is wegens die instabiele vulkaan dus niet doorgegaan. Maar anders had ik zeker nu dus met de vraag gezeten, gaan of niet gaan. Lombok overslaan of niet?
Cowboy55 schreef:germie schreef:Van andere 'rampgebieden' weet ik dat ze al vrij snel, vaak binnen een maand weer smeekten om toeristen. Dus ik vraag me af waarom je dan direct weer zou gaan. Ik ben ooit 2.5 week na de aanslagen in Jimbaran naar Bali geweest. Er was toen nog een negatief reisadvies voor Australiers. Ok, de situatie was iets anders, maar men was blij met dat handjevol toeristen wat er wel rondliep. Voor ons was het gunstig, dingen werden extra afgeprijsd zodat jij maar wat kocht of wat ging doen aan activiteiten en zij toch wat inkomen hadden. Ik heb daar toen voor omgerekend 8 euro aan een parachute achter een speedboot gehangen. Ik zou er geen 25 of 50 euro voor over gehad hebben, maar nu heb ik het gedaan. Ok, er lag niets in puin, ging alleen om een aanslag toen. Dus wel anders. Maar dat heeft mij er niet van weerhouden om wel te gaan.
Als je nu geboekt hebt, zou je dan annuleren? Als je hotel er wel gewoon staat? Kijk zonder hotel wordt het wat lastig natuurlijk, maar omboeken of geheel andere bestemming kiezen? Ik vraag me altijd af waar mensen dan voor kiezen? Ik weet niet of ik in zo'n geval zou gaan, maar het kan ook zijn dat het misschien juist gunstig uitpakt. Niet het hele eiland ligt in puin natuurlijk. Op de Gili eilanden valt het zeker mee. Gewoon wat dingen afvragen. Ik heb serieus in het achterhoofd gehad om in september naar Bali te gaan, maar dat is wegens die instabiele vulkaan dus niet doorgegaan. Maar anders had ik zeker nu dus met de vraag gezeten, gaan of niet gaan. Lombok overslaan of niet?
Je zult het vast niet zo bedoelen maar je maakt een hele berekenende en 'koude' indruk wat mij betreft....