Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:anne_bento schreef:Nee ik heb kroeg-man niet gevraagd hoe hij tegenover een relatie staat... het stomme is, hij voelt te goed voor mij.. ik heb echt niet een heel slecht zelfvertrouwen maar je hebt toch wel eens dat je bij iemand denkt, die zal ik nooit krijgen want die kan zoveel 'beter' krijgen? Dat gevoel heb ik bij hem
NIVEA!!
Niet Invullen Voor Een Ander
Toen ik mijn vriend leerde kennen vroeg hij zich ook af wat ik wilde van hem want hij vond dat hij me totaal niets te bieden had. Tegelijkertijd vond ik hem de leukste en knapste en lekkerste en liefste die ik ooit ontmoet had.
Dus kortom; laat dat oordelen aan hem over
SophievdV schreef:Floor: daar kan ik ook nooit tegen als ze geen initiatief nemen. Het voelt alsof ze je eindeloos laten wachten. Dan laat inderdaad maar hoor
Jibbel schreef:Wat is dat toch met mannen die in het midden laten of er nou meer in zit of niet? Zelfs als je het vraagt of er meer in zit of niet en het dan wordt ontweken...wat moet je er dan mee? Lastig hoor. Enerzijds niets te verliezen, anderzijds kun je je toch een soort 'hechten' aan iemand..
Yvankaxx schreef:Missfloor, jij hebt precies hetzelfde met je ijshockeyer als ik met mijn date, frustrerend hè! Ik ben al een paar keer heel duidelijk geweest "Moet je wel eerst met een derde date komen", "Via Whatsapp kom je er niet achter of je gevoelens voor iemand ontwikkeld". En nog gebeurt er niks! Nu weet ik dat ik ongeduldig ben en hij geen planner, maar toch. Ben alleen bang dat wanneer ik hem voor de keuze stel, ik hem kwijt ben..