Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 01:58

Ik weet gewoon even niet goed wat ik wil :+ Blijkbaar heeft ex-date toch wat sporen nagelaten (de loser..)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 07:36

Goof schreef:
anne_bento schreef:
Nee ik heb kroeg-man niet gevraagd hoe hij tegenover een relatie staat... het stomme is, hij voelt te goed voor mij.. ik heb echt niet een heel slecht zelfvertrouwen maar je hebt toch wel eens dat je bij iemand denkt, die zal ik nooit krijgen want die kan zoveel 'beter' krijgen? Dat gevoel heb ik bij hem :+

NIVEA!!
Niet Invullen Voor Een Ander ;)
Toen ik mijn vriend leerde kennen vroeg hij zich ook af wat ik wilde van hem want hij vond dat hij me totaal niets te bieden had. Tegelijkertijd vond ik hem de leukste en knapste en lekkerste en liefste die ik ooit ontmoet had.
Dus kortom; laat dat oordelen aan hem over :P

Haha ja het slaat ook niet echt ergens op want hij heeft al zovaak gezegd hoe knap hij me vindt en dat iedere vrouw jaloers moet zijn op mijn figuur en blabla, ik denk dan alleen maar, slijm niet zo, je bent gewoon lief aan het doen dat je dat zegt maar misschien meen je er niks van :') volgrjd mijn moeder maakt hij juist zoveel bij me los, en bescherm ik mezelf nu voor die gevoelens door op deze manier een soort afstand te houden kwa gevoel, terwijl hij me eigenlijk vanaf moment 1 van slag maakte. En misschien heeft ze gelijk, ik ga aan dat gevoel niet toegeven, doet alleen maar meer zeer als ik gelijk had en ik alleen een scharrel ben.

Leuk idee trouwens pretpark!! Zou voor mij niks zijn aangezien ik nergens in durf Haha, maar als je er beiden van houdt is het een super leuk idee.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 08:04

Ik zou het 'gewoon' vragen. Het zou zonde zijn als het niks wordt omdat jij denkt dat hij niet wil.

Farjen: dan zou ik gewoon ff niks doen :) Komt vanzelf!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 08:39

Ik zou het inderdaad ook gewoon vragen. Niks geks aan om het te vragen, en duidelijker kan je het niet hebben. Vragen wat zijn intentie is, of wat hij ervan verwacht. Ik heb de vragen wel eens gesteld gekregen en zelf ook wel eens gesteld. En ik stel het altijd wel op prijs. Je weet ook beide waar je aan toe bent en uit de onzekerheid.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 09:04

Wat betreft de ijshockeyer, hij blijft appen en contact zoeken maar zodra het op iets afspreken aankomt, moet het initiatief altijd van mijn kant komen. En als ik dan het initiatief neem krijg ik altijd een reactie van "Ja we kijken wel" of iets in die richting. Al een paar keer aangegeven dat als ie er geen zin in heeft dat ie het gewoon moet zeggen maar dan zegt ie "Dan zou ik toch niet blijven appen?" maar er wordt niks concreet afgesproken. Dus ben er wel even klaar mee ondanks dat ik m die eerste keer heel leuk vond.

@Anne, dat wat jij zegt is herkenbaar. Ik vind jongens ook vaak te goed voor mij en denk dat ze altijd wel iets leukers kunnen krijgen. Maar jij kunt dat inderdaad niet voor hem invullen. Als ik jou was zou ik ook eens proberen om een beetje duidelijker achter zijn intenties te gaan komen, want uiteindelijk hou je gevoelens toch niet tegen helaas.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 09:08

Floor: daar kan ik ook nooit tegen als ze geen initiatief nemen. Het voelt alsof ze je eindeloos laten wachten. Dan laat inderdaad maar hoor :P

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 09:11

SophievdV schreef:
Floor: daar kan ik ook nooit tegen als ze geen initiatief nemen. Het voelt alsof ze je eindeloos laten wachten. Dan laat inderdaad maar hoor :P

Ja precies, en zelfs als ik me daar overheen zet en toch maar zelf initiatief neem komt er niks van. Ik zei dat we morgen iets konden doen maar dat ik wel graag wilde weten of hij dan kan omdat ik anders met mijn oma gaan lunchen. Krijg ik gisteravond rond 18.00 uur een appje met "Ga jij maar gewoon lunchen" Oke...? :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 09:22

MissFloorx ik herken dit een beetje.... van mezelf := ik had vooral toen ik net begon met daten moeite om tegen mannen te zeggen dat ik eigenlijk niet meer wilde daten. Dus hield ik wel het app contact en hield ik het afspreken een beetje af door ook dingen te zeggen als: we zien wel. En concreet met niks komen in de hoop dat het dan een beetje zou doodbloeden en ik niet iemand echt hoef af te wijzen zeg maar. Dus eerlijk gezegd zou ik de bal volledig bij hem leggen, zelf niet appen, enkel reageren als hij appt, en het niet meer over afspreken hebben. Even afwachten wat hij doet...

Ik denk/hoop mijn kroeg-man weer te zien komend weekend.. misschien dat ik er dan naar vraag. Maar aan de andere kant wil ik dit even niet verpesten en er gewoon even van genieten en rekening mee houden dat het tijdelijk is, dat is gewoon makkelijker voor nu :o

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 09:27

Ja ik herken het zelf ook hoor Anne, haha zo doe ik het zelf ook altijd als ik het verder niks zie worden. Maar heb echt al zeker 4 keer hem de kans gegeven om gewoon te zeggen dat er niks in zit verder dus vind het een beetje zielig dat ie het dan niet gewoon zegt.

Logisch Anne, je moet het lekker op je eigen tempo doen. Als je het nu goed vindt zo voorlopig, prima toch.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 09:33

Ja als je hem zoveel kansen geeft om dat gewoon eerlijk te zeggen is het slap dat ie dat niet doet, dan had ik het toch wel gewoon aangegeven. Zegt wel iets over hem hé... lekker focussen op je nieuwe dates! :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 10:40

Ik ben dan echt een botte hark die gewoon zegt dat hij maar met een voorstel komt om wat te doen of dat ik het anders wel mooi vind geweest :') graag of niet. Zeker als je zelf wel iets van gevoelens hebt, dan wekt het alleen maar frustraties op.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 11:32

Missfloor, jij hebt precies hetzelfde met je ijshockeyer als ik met mijn date, frustrerend hè! Ik ben al een paar keer heel duidelijk geweest "Moet je wel eerst met een derde date komen", "Via Whatsapp kom je er niet achter of je gevoelens voor iemand ontwikkeld". En nog gebeurt er niks! Nu weet ik dat ik ongeduldig ben en hij geen planner, maar toch. Ben alleen bang dat wanneer ik hem voor de keuze stel, ik hem kwijt ben..

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 11:42

Ja yvanka daar ben ik ook bang voor maar goed als het op deze manier moet hoeft het voor mij ook niet. Heb letterlijk gezegd "Ja als je niet wilt zeg dat dan gewoon" en als je zelfs dan nog niks durft te zeggen ja doei dan.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 11:44

Wat is dat toch met mannen die in het midden laten of er nou meer in zit of niet? Zelfs als je het vraagt of er meer in zit of niet en het dan wordt ontweken...wat moet je er dan mee? Lastig hoor. Enerzijds niets te verliezen, anderzijds kun je je toch een soort 'hechten' aan iemand..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 11:49

Jibbel schreef:
Wat is dat toch met mannen die in het midden laten of er nou meer in zit of niet? Zelfs als je het vraagt of er meer in zit of niet en het dan wordt ontweken...wat moet je er dan mee? Lastig hoor. Enerzijds niets te verliezen, anderzijds kun je je toch een soort 'hechten' aan iemand..

Heb ik ook hoor, had na de date gezegd dat ik het gezellig vond en voor herhaling vatbaar, en hij vond dat ook. Ook was hij degene die mij begon te zoenen. Dacht dat doe je toch niet als je een date niet leuk vind! Ik heb dus het gevoel dat het zijn aard is, maar ik ben daar gewoon heel anders in dus ik ben bang dat het in beide gevallen gewoon gaat botsen..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 11:52

Yvankaxx schreef:
Missfloor, jij hebt precies hetzelfde met je ijshockeyer als ik met mijn date, frustrerend hè! Ik ben al een paar keer heel duidelijk geweest "Moet je wel eerst met een derde date komen", "Via Whatsapp kom je er niet achter of je gevoelens voor iemand ontwikkeld". En nog gebeurt er niks! Nu weet ik dat ik ongeduldig ben en hij geen planner, maar toch. Ben alleen bang dat wanneer ik hem voor de keuze stel, ik hem kwijt ben..

Maar is kwijt raken erger dan hem niet hebben en wel praten? Ik snap je gedachte heel goed, maar logisch is het niet ;)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 11:57

Ja idd, ik zou een date ook niet zoenen als ik m niet leuk genoeg vind. Maar misschien zijn mannen daar makkelijker in of hechten ze er minder waarde aan. Weet t ook niet..

Ik krijg wel beetje een punthoofd van mannen die niet gewoon recht door zee zeggen hoe het zit. Dacht dat mannen altijd zo simpel en duidelijk zijn, maar ik begin steeds meer eraan te twijfelen. Niet dat ik per se meer wil, maar ik wil wel weten hoe het ervoor staat en wat de insteek is, dan kan ik zelf bedenken of ik me daar in kan vinden of niet.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:05

Nou inderdaad liever duidelijkheid.. niet leuk om te horen soms maar liever dat dan dat vage gedoe. Mijn laatste date die ineens afhaakte na 4 dates vind ik ook nog steeds een vaag verhaal. Alle dates gezoend en laatste 2 dates ook nog wel meer als alleen zoenen, hij wilde sowieso meer, hij heeft me toen zelf meegevraagd naar Thunderdome enzo, en dan ineens afhaken. Zeg dan gewoon waarom je afhaakt :+ maar leg je er bij neer, je doet er weinig aan..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:13

Hier iig geen afhaker, maar wel een onduidelijke die vragen om ontwijkt of handig terugkaatst naar mij. Voor nu vind ik t nog wel prima, (oke, eigenlijk niet, het zit me ergens wel dwars), want giga druk met vanalles. Maar ik wil ergens op termijn wel een x weten hoe verder of niet.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:13

Ja heel irritant, nu appt ie: ''Telefoon was kapot gisteravond, maar ben er weer :D .'' En het gesprek gaat heel normaal verder. Weet echt niet wat ik nu moet...

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:15

Dan komt er een moment dat je hem heel direct die vraag moet stellen en ook een duidelijk antwoord wilt... met het risico dat het dan stopt maar er tussenin blijven hangen werkt ook niet weet ik uit ervaring..

MissFloorx haha apart... zou kunnen natuurlijk dat dat waar is

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:16

Ja ik denk dat ik straks maar gewoon ga zeggen iets van joh, als we verder toch niks kunnen afspreken dan hoeft het van mij ook niet meer.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:50

MissFloorx schreef:
Ja ik denk dat ik straks maar gewoon ga zeggen iets van joh, als we verder toch niks kunnen afspreken dan hoeft het van mij ook niet meer.

Dat is in ieder geval duidelijke taal haha!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 13:34

Wat blijft dat daten toch behoorlijk ingewikkeld, van al jullie verhalen en ervaringen kan ik zeggen dat het heel herkenbaar in de oren klinkt. Ik blijf nu maar bij mijn buitenland date, dat is op het moment een stuk minder ingewikkeld :')
Afgelopen dagen goed contact gehouden dus ik kijk er al naar uit om het weekend naar toe te gaan. Heel lang getwijfeld om er vrijdagmiddag vast heen te rijden maar ik doe het niet, ik breng eerst een bezoekje aan mijn vader in het zuiden en blijf daar een nachtje slapen om de volgende ochtend met zijn vriendin een buitenrit op haar pony's te maken en daarna nog even wat te doen voor studie, dan ga ik zaterdag in de loop van de middag door. Stort ik mezelf er ook niet gelijk voor de volle 100% in :=

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:13

Klinkt ook als een prima weekendje, Linda! Sowieso leuk om lekker je eigen dingen te blijven doen en het te combineren met een bezoekje aan je date.
Spreek je steeds bij hem af? Of komt hij ook weleens jouw kant op?