Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:26

Ik heb gister ook een super leuke date gehad. Echt hele leuke en knappe jongen. Ben benieuwd :D nu alweer zin om hem te zien haha... hoe snel zien jullie iemand na de eerste date?

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:28

Tanya schreef:
Ik heb gister ook een super leuke date gehad. Echt hele leuke en knappe jongen. Ben benieuwd :D nu alweer zin om hem te zien haha... hoe snel zien jullie iemand na de eerste date?

Leuk! Ik kan idd ook niet wachten om mijn date weer te zien.
Het hangt er helemaal vanaf hoe druk ik ben/m'n date. Meestal de week erna of soms maar een paar dagen.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:29

Wat fijn Tanya! Ik zou er geen dagen aan koppelen. Gewoon kijken wanneer jullie beide weer kunnen... is dat morgen prima... is dat over 2 weken is dat ook prima..

Blue_flower

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:59

Ik heb vanavond ook weer eens een Tinder date. Lang geleden! Vind ze over algemeen op Happn wel leuker, normaler ofzo hahahahaha.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 19:11

Blue_flower schreef:
Ik heb vanavond ook weer eens een Tinder date. Lang geleden! Vind ze over algemeen op Happn wel leuker, normaler ofzo hahahahaha.

Ik heb Happn ook, maar snap er nog niet heel veel van haha.

2e date met de jongen van dinsdag staat gepland :o We gaan toch kijken of er nog wat in zit.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 19:18

Wat leuk dat iedereen zo actief aan het daten is! :)
@Yvanka, reageerde hij weer? Of was dat die andere die ineens niet meer reageerde nadat je had gezegd dat je niet zeker wist of er wat in zat.

Ik heb gisteren ook weer een date gehad. Heb hem opgehaald bij een feestje, was 20 minuten rijden retourtje. Dus had gezegd dat ik niet zo laat thuis was. Uiteindelijk hebben we nog 3 uur zitten kletsen in de auto. En kwam er eigenlijk wel uit dat wij allebei verliefd beginnen te worden. :)) Nooit verwacht via tinder!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 19:24

Dit was die inderdaad even niks van zich had laten horen. Mijn appjes bleken niet zo subtiel te zijn :+ Maar hij had zelf ook nog niet echt gevoelens zei hij, maar wilde wel ontdekken of dat kon komen. En ik vond hem toch wel dusdanig lief en galant dat ik hem wel een kans wilde geven, nadat ik er nog even goed overna heb gedacht.
Ik kijk teveel films en verwacht misschien wat teveel liefde op het eerste gezicht :')

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 20:31

Blue_flower schreef:

Happn vind ik ook niet echt werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 21:10

Tanya, hier beetje om de week aan het daten. Beetje druk.. al zitten we soms hele avond te appen. Hadden we beter die paar honderd meter kunnen overbruggen :')

Morgen gaat ie mee naar stal. En in de avond ga ik naar hem om met een hele groep vrienden te gourmetten en erna stappen. Ben benieuwd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 21:17

N0a schreef:
Wat leuk dat iedereen zo actief aan het daten is! :)
@Yvanka, reageerde hij weer? Of was dat die andere die ineens niet meer reageerde nadat je had gezegd dat je niet zeker wist of er wat in zat.

Ik heb gisteren ook weer een date gehad. Heb hem opgehaald bij een feestje, was 20 minuten rijden retourtje. Dus had gezegd dat ik niet zo laat thuis was. Uiteindelijk hebben we nog 3 uur zitten kletsen in de auto. En kwam er eigenlijk wel uit dat wij allebei verliefd beginnen te worden. :)) Nooit verwacht via tinder!

Oh wat leuk! :D Zo zie je maar, het kan toch. :') Alleen zo'n slecht verhaal: "hoe hebben jullie elkaar ontmoet?" "Ja, via Tinder". :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 21:18

Och, dat vertel ik ook al bijna weer een jaar :+ Mensen kijken je heel raar aan, maar als ze ons samen zien vinden ze ons super leuk dus ja, wat zal het :Y)

Beretto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 21:34

Wat is er dan raar aan dat je elkaar op tinder bent tegen gekomen?
Hier nooit negatieve reacties op gehad

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 23:28

Courses schreef:
Och, dat vertel ik ook al bijna weer een jaar :+ Mensen kijken je heel raar aan, maar als ze ons samen zien vinden ze ons super leuk dus ja, wat zal het :Y)

Haha hier kijkt ook iedereen ons vet verbaasd aan als we het vertellen. Inmiddels alweer bijna 1,5 jaar samen.

Ik lees nog iedere dag met jullie mee. Super leuke verhalen, ook mindere soms natuurlijk maar gewoon vol blijven houden jullie haha

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 01:08

Tanya schreef:

ikheb donderdagavond een date gehad en ben nu net terug van de tweede date :)
was weer erg gezellig *\o/*

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 09:39

Wat cool Alja! Die gast met 34 paarden?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 09:44

Wat een leuke verhalen allemaal hier! Krijg er weer goede hoop van dat er vast wel een leuke jongen bij zit op tinder :o :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 12:26

Net weer bij mijn "date" geweest. Ik ben inmiddels de tel kwijt hoevaak we elkaar al hebben gezien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 12:27

Resistance, volgens mij zijn jullie de date fase al voorbij toch? :P

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 12:34

Leuk dat het zo goed gaat Resistance!

Ik heb zaterdag mijn tweede date met de jongen uit Zwolle. Hij komt 's middags, want ga 's avonds eten met een vriendin. Weten jullie iets wat we kunnen gaan doen? Schaatsen hebben we dus al gedaan :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 12:39

weet je wat super leuk is?

naar wild nights gaan!
de dierentuin in emmen is nog een paar dagen savonds open, super gezellig met lichtjes ed :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 13:00

Dat is wel een eind uit de richting :+ Maar klinkt wel heel leuk :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 14:02

Moet je wel een date hebben :+ Oh en tijd. Oh en geen halve buikgriep ^)

Nee Sure_lee ging toch daten met de paardenman, wat uiteindelijk een bekende bokker bleek te zijn?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 14:07

Berdien schreef:
Nee Sure_lee ging toch daten met de paardenman, wat uiteindelijk een bekende bokker bleek te zijn?

wow heb ik dat helemaal gemist?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 14:11

Nee joh Alja dat heb je toch niet gemist?
Ik heb sushi gegeten met janderegelaa....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 14:11

Ik ook, ik las alleen dat de paardenman date niet doorging en dat ze een date heeft gehad met Janderegelaa?