Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Oh iemand vroeg nog om de geuren/kortingen van de maand. Dat waren en zijn:
Januari: Fluffy Towels & Champaca Blossom
Februari: Lake Sunset & Pink Hibiscus
Maart: Pink Grapefruit & Morning Dew(?)
April: Serengeti Sunset & Sicilian Lemon (?)
Mei: Honey Blossom (?) & Dragon Fruit (?)
Juni: Turquoise Sky & Cilantro Pineapple (?)
(?) = niet 100% zeker, plaatje is namelijk niet echt scherp.
Er is ook nog een andere in omloop, maar volgens mij gaat dat om UK geuren. Loont wel om met aanbieding in Engeland te bestelling via de UK site, zeker als je met meerderen bent en de vz kosten kunt delen. Anyway, dat zijn deze:
Januari: Champaca Blossom & Cassis
Februari: Wedding Day & True Rose
Maart: Lavender & Pink Grapefruit
April: Fluffy Towels & Oud Oasis
Mei: Pain Au Raisin & Orange Splash
Juni: Summer Scoop & Sweet Apple
Santigo_ schreef:Lekkere bestellingen allemaal! Zie veel lekkere geuren voorbij komen.
Misschien even naat de duizendpoot mailen demolenhoek? Misschien kan ze je vertellen of die weer eens terugkomt
Hier geen Valentijn, wel nogal wat lastminute boeketten verkocht aan mannen die nogal blij leken te zijn dat het tankstation nog open was én bloemen had
Yv_ schreef:Denk dat je er vanuit moet gaan dat het eerder uitzondering dan regel is. Ze maken een item natuurlijk niet voor niets discontinued.
Haha nee klopt Alwiene. Viel me hier op in het topic dat er al flink gemaild was, toen moest ik denken aan de groep en als al die lui ook allemaal gaan mailen, vind ik het allesbehalve raar dat er foutjes komen.
Mooie bestellingen komen er voorbij.
Ik heb me ingehouden, alleen een pakje Vanilla Wonderland en een pakje Kiss In The Sands. Had nog een extra pakje Vanilla Wonderland besteld omdat een bepaald persoon niet terug apte (waarschijnlijk busy busy met valentijdsactiviteiten ofzo![]()
) en had al stiekem hoop dat ze 'm niet wilde zodat ik er zelf 2 had en ook nog wat mensen blij kon maken. Maar helaaas.. Ze wilde 'm toch
![]()
.
Leuke actie Raaj! Maar ik ga me voorlopig eerst even om de grote rekening druk maken geloof ik